Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Tricolor skrev:

Prøv peanøttsmør med Nugatti oppå. På havreknekkebrød. Rene Snickersen, det:D

*Urk*.... jeg liker ikke Snickers heller :x 

11 minutter siden, *Kat84* skrev:

:lol: 

:whistle: 

11 minutter siden, *Kat84* skrev:

Nå hadde jeg tenkt å skrive søknader. Oppdaget en stilling med søknadsfrist i dag. Full opplæring vil bli gitt, og ingen spesielle forkunnskaper trengs. 
Høres jo flott ut det? Hvem som helst kan få den jobben, så den bør jeg jo søke på! 

Eneste problemet er at det er et garveri. Altså man skal klargjøre og produsere pels. Det høres jo ut som noe som er helt naturlig at jeg gjør :rolleyes: 

Du kommer til å bli en garva garver vet du :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

21 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg foretrekker snø fremfor regn. Heldigvis ser det ut som at disse 20 mm med regn her er avlyst! 

:lol: 


Nå hadde jeg tenkt å skrive søknader. Oppdaget en stilling med søknadsfrist i dag. Full opplæring vil bli gitt, og ingen spesielle forkunnskaper trengs. 
Høres jo flott ut det? Hvem som helst kan få den jobben, så den bør jeg jo søke på! 

Eneste problemet er at det er et garveri. Altså man skal klargjøre og produsere pels. Det høres jo ut som noe som er helt naturlig at jeg gjør :rolleyes: 

Ååå, det hørtes gøy ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg foretrekker snø fremfor regn. Heldigvis ser det ut som at disse 20 mm med regn her er avlyst! 

:lol: 


Nå hadde jeg tenkt å skrive søknader. Oppdaget en stilling med søknadsfrist i dag. Full opplæring vil bli gitt, og ingen spesielle forkunnskaper trengs. 
Høres jo flott ut det? Hvem som helst kan få den jobben, så den bør jeg jo søke på! 

Eneste problemet er at det er et garveri. Altså man skal klargjøre og produsere pels. Det høres jo ut som noe som er helt naturlig at jeg gjør :rolleyes: 

Hvis det er litt øst for deg, er det vel mer saue- og kuskinn enn pels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør det snør, tiddelibom! :jump: :blissysmile: Elsker snø! Lyst, fint, rent (!)  Finnes ikke sand på gulvene mine, hverken hunder, katter, unge eller mann drar med seg inn sand - helt fantastisk. :D Roboten får masse fri :lol: 

 

Ligget alt for lenge, tatt en laaaaang varm dusj, vasket håret, nå venter jeg på at  magen skal finne ut at den vil ha kaffe og frokost. :aww:  Så skal jeg skrive middagsplan for de neste 14 dagene og handleliste, så vi kan storhandle på extra og rema i morgen, ørlitebittelittegranne billigere enn coop marked. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få sutre litt, for nakken min er helt i vranglås. Jeg hadde jo håpet at bord og stoler kanskje var bedre på ny arb.plass, men den gang ei. Her er bordene for korte og jeg får ikke engang plass til å ha beina under... Pluss på en god dose ekstra stress med mye å gjøre, nye rutiner og nye kolleger så er det hele komplett. Fy fasan jeg er så lei den nakken og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre dersom det ikke blir bedre :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raksha skrev:

Det snør det snør, tiddelibom! :jump: :blissysmile: Elsker snø! Lyst, fint, rent (!)  Finnes ikke sand på gulvene mine, hverken hunder, katter, unge eller mann drar med seg inn sand - helt fantastisk. :D Roboten får masse fri :lol: 

Sant det er fantastisk??? Jeg greier ikke å forstå meg på dem som ikke liker snø :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny eier søkes! :cry: 

Jeg er en usedvanlig barsk og kul schäferhund på 1 1/2 år som er på leting etter en ny eier. Ønsker en eier som er raus med godbiter og leker, som har myk seng og myk sofa, går masse på tur, trener mye og som viktigst av alt ikke eier eller har tilgang på en dusj.

 

Hilsen Fetter

image_zpsxzxhltge.jpeg

:getlost::getlost::getlost: 

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Feilvarer - definitivt feilvarer :aww::lol:  Syns synd på dem da, tenk all den gleden de ikke opplever :cry: 

Definitivt :D Og ja, jeg har tenkt tanken! Det er viktig å kunne glede seg over ting man uansett ikke får gjort noe med :D 
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, tror virkelig folk på dette?:blink:
 

Sitat

Later, dogs were being taxed unless they were farm/ working did which they differentiated by a docked tail. Now, it is the breed standard as well as they've discovered that as a breed with hip problems, the weight of the tail being removed helped to prevent hip problems

Fra en amerikansk kaninside, hvor de begynte å diskutere halekupering på aussie (og andre raser)
Og btw, de føler ikke smerte om man gjør det i løpet av de første levedøgnene:aww::no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ganzie skrev:

Seriøst, tror virkelig folk på dette?:blink:
 

Fra en amerikansk kaninside, hvor de begynte å diskutere halekupering på aussie (og andre raser)
Og btw, de føler ikke smerte om man gjør det i løpet av de første levedøgnene:aww::no:

Vel, jeg har fått spørsmål om en hund med E på hoftene bør fjerne livmora for å ha mindre å bære på, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Siri skrev:

Sonens egen solstråle  Bilderesultat for sol gif

Du vet hvor jeg bor, ikke sant? :P Når det har lavet ned i hele dag, skikkelig kramsnø, som gjør tur med bikkjene ca umulig fordi de har 20 cm lange bein og får snøballer herfra til ******* i løpet av et kvarter. Og i morgen? Joda, sånn ser langtidsvarselet ut.... 09.png 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SFX skrev:

Vel, jeg har fått spørsmål om en hund med E på hoftene bør fjerne livmora for å ha mindre å bære på, så...

Noen ganger lurer jeg på om de får til å kle på seg skoene selv...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg må få sutre litt, for nakken min er helt i vranglås. Jeg hadde jo håpet at bord og stoler kanskje var bedre på ny arb.plass, men den gang ei. Her er bordene for korte og jeg får ikke engang plass til å ha beina under... Pluss på en god dose ekstra stress med mye å gjøre, nye rutiner og nye kolleger så er det hele komplett. Fy fasan jeg er så lei den nakken og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre dersom det ikke blir bedre :( 

 

Amputer! 

Neida, men har du sjekket boka frisk nakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ganzie skrev:

Seriøst, tror virkelig folk på dette?:blink:
 

Fra en amerikansk kaninside, hvor de begynte å diskutere halekupering på aussie (og andre raser)
Og btw, de føler ikke smerte om man gjør det i løpet av de første levedøgnene:aww::no:

Jeg blir skremt av den gruppa innimellom... Skikkelig! 

 

1 minutt siden, enna skrev:

:cry: 

15 minutter siden, Siri skrev:

Definitivt :D Og ja, jeg har tenkt tanken! Det er viktig å kunne glede seg over ting man uansett ikke får gjort noe med :D 
 

Ja! Nå er ikke jeg skientusiast da, men snø er :wub:  uansett :D Spesielt siden jeg har mann med traktor som brøyter :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag traff jeg sånn herlig hundeeier i skogen..... 

Kommer med mine løs og ser at jentene titter veldig mot svingen og hører en eier rope. Så jeg svinger bare av stien og tar med meg mine. Valpen gikk i nærheten av meg. Hører rope ett par ganger til bak meg og fatter jo litt mistanke. 50 meter inn i skogen kommer en Staffe som ett prosjektil og ser jo ikke om det er tispe eller hannhund. Ettersom JEG ikke er så redd Staffe, men syns liksom ikke den trenger bombe en 4 mnd gammel hannvalp så får nå jeg fanget den i skinnet og holder den rundt brystet så kommer jentene bort og hilser og jeg holder Sinner litt på avstand med andre hånden. 

Hunden virker grei, men jeg er alltid påpasselig med unge hunder, spesielt hannhunder. 

Eieren står på stien og bare ser på. Jeg bare "Kan du rope på han eller hente han?" 

Eier: ja men dette rydder de jo opp i selv. 

Jeg: Nei de skal ikke det. Kom å hent han (har fortsatt hånden rundt brystet på den hunden). 

Eier kommer: så lenge de ikke river og sliter i hverandre og det blir hull så er det jo like greit at de ordner opp selv. 

Da klarte jeg ikke holde meg og han fikk en glose om at 4 mnd gamle hunder skal ikke oppleve "kanskje bli Rivi og slitt litt i" og det er greit å PRØvE ta kontroll på egen hund når man tydeligvis ikke har det. 

Eieren tar bånd på hunden sin og kommer med noe "er du fornøyd nå" 

Ja kan være lurt å fortsette slik når du ikke har oversikt. Frier ut jentene fra ligg, setter ned valpen og går videre. 

(Har ikke noe med staffe å gjøre, jeg fanger heller det enn div andre raser for hånd. Men gaaaaah eiere!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Artemis skrev:

Ny eier søkes! :cry: 

Jeg er en usedvanlig barsk og kul schäferhund på 1 1/2 år som er på leting etter en ny eier. Ønsker en eier som er raus med godbiter og leker, som har myk seng og myk sofa, går masse på tur, trener mye og som viktigst av alt ikke eier eller har tilgang på en dusj.

Hilsen Fetter

image_zpsxzxhltge.jpeg

:getlost::getlost::getlost: 

:teehe:

14 minutter siden, Line skrev:

Du vet hvor jeg bor, ikke sant? :P Når det har lavet ned i hele dag, skikkelig kramsnø, som gjør tur med bikkjene ca umulig fordi de har 20 cm lange bein og får snøballer herfra til ******* i løpet av et kvarter. Og i morgen? Joda, sånn ser langtidsvarselet ut.... 09.png 

I knooow - vi har kramsnø her også sjø... vi har samme problemet med snøklumper også - men du får glede deg over at regnet gjør snøen sånn fin at den IKKE klumper seg mer... evt kan jo regndress med lange bein være et alternativ :D 

9 minutter siden, Ganzie skrev:

Noen ganger lurer jeg på om de får til å kle på seg skoene selv...

Akkurat det lurer jeg ofte på, skal jeg innrømme... 

6 minutter siden, enna skrev:

Fy så trist... :( 

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ja! Nå er ikke jeg skientusiast da, men snø er :wub:  uansett :D Spesielt siden jeg har mann med traktor som brøyter :lol: 

Snø er snø - enten man går på ski, sparker, leker i snøen, lager borg, snømann, snøballer - eller bare nyter det vakre synet av et snødekt landskap :) 

... og ellers må jeg humre litt når slike innvandringsfiendtlige blogger skrives av mannfolk som bor med kone og barn i Thailand eller på Filippinene etc... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Snø er snø - enten man går på ski, sparker, leker i snøen, lager borg, snømann, snøballer - eller bare nyter det vakre synet av et snødekt landskap :) 

Yep :D  Jeg har truger som jeg håper å få prøvd i år. Og litt ski blir det nok uansett, og masse aking og leking. 3åringen syns snøengler er noe av det mest fantastiske som finnes nemlig :lol: Snølykt er det lenge siden jeg har laget,så dager det er kramsnø så kan jeg og lillemor lage det, mens dager med masse minus kan vi lage islykter :D Yep - gleder meg til hun skal ha juleferie :D 

Hottie og Kasko deler ikke entusiasmen min, men selv de syns snø er bedre enn regn. 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...