Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nå har vi hilst på hannhunden, noen avkom og et knippe potensielle valpekjøpere. Plutselig ble det litt mer virkelighet rundt kullet, og jeg er så spent!

Flere bilder kan selvsagt sees i kulltråden :) 

IMG_9583.thumb.JPG.c85dce10382ec5c8db68e382c6c4942c.JPGIMG_9639.thumb.JPG.24e072797f2419e9b450b1fc3b0f5244.JPG

  • Like 9
  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Knerten sier Hei!  Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg

Hils på Brukbare's Extra Ivrig ❤   Fotograf: Merete Greaker (takk for at du tok så fine bilder av valpene til Marianne :D)

Posted Images

Skrevet

Herlighet, jeg hadde virkelig glemt hvor irriterende små valper er? bra hun er søt innimellom. Så nå er det bare å glede seg til hun blir større, kan mer og slutter å bite på alt og alle.IMAG1147.thumb.jpg.3ccba7e61c2d43d8b09427c501cc8717.jpgIMAG1141.thumb.jpg.900d10b61a2075b478b9687603c05d6f.jpgimages.jpg.5d46f455b1fac2df74124bc9d63c306e.jpgIMAG1132.thumb.jpg.411ba2cac352de1d39ac2aeb18f4bf34.jpg

IMAG1138.thumb.jpg.14f5fd6b65e769f1f02b76b5d02d6483.jpg

  • Like 21
Skrevet
1 time siden, Malamuten skrev:

Herlighet, jeg hadde virkelig glemt hvor irriterende små valper er? bra hun er søt innimellom. Så nå er det bare å glede seg til hun blir større, kan mer og slutter å bite på alt og alle.IMAG1147.thumb.jpg.3ccba7e61c2d43d8b09427c501cc8717.jpgIMAG1141.thumb.jpg.900d10b61a2075b478b9687603c05d6f.jpgimages.jpg.5d46f455b1fac2df74124bc9d63c306e.jpgIMAG1132.thumb.jpg.411ba2cac352de1d39ac2aeb18f4bf34.jpg

IMAG1138.thumb.jpg.14f5fd6b65e769f1f02b76b5d02d6483.jpg

Så fin hun er! :wub:

  • Like 1
Skrevet

Knerten sier Hei! 

Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg er som fant akkurat han. <3

17950059_10154376946931994_712478040_o.jpg

  • Like 28
Skrevet
Akkurat nå, Lemen skrev:

Knerten sier Hei! 

Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg er som fant akkurat han. <3

17950059_10154376946931994_712478040_o.jpg

For en fin liten knert :wub: Gratulerer ?

Skrevet
22 timer siden, Lemen skrev:

Knerten sier Hei! 

Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg er som fant akkurat han. <3

17950059_10154376946931994_712478040_o.jpg

Gratulerer :) Så søt!  :)

 

Skrevet
På 13.4.2017 at 9:54 PM, Malamuten skrev:

Herlighet, jeg hadde virkelig glemt hvor irriterende små valper er? bra hun er søt innimellom. Så nå er det bare å glede seg til hun blir større, kan mer og slutter å bite på alt og alle.IMAG1147.thumb.jpg.3ccba7e61c2d43d8b09427c501cc8717.jpgIMAG1141.thumb.jpg.900d10b61a2075b478b9687603c05d6f.jpgimages.jpg.5d46f455b1fac2df74124bc9d63c306e.jpgIMAG1132.thumb.jpg.411ba2cac352de1d39ac2aeb18f4bf34.jpg

IMAG1138.thumb.jpg.14f5fd6b65e769f1f02b76b5d02d6483.jpg

Hun der er bare så søt, søt som sukker :wub:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...