Katharina Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Ett dumt spørsmål .Kan dere ha pynte puter liggende i sofaen? Har dere det? Hundene mine river de ned og jeg tar de opp og de river ned med en gang. Haha. Også må de jo ha tilgang til sofaen de også. .Så jeg har ingen pynte puter i sofaen min lengre .Har gitt opp. Hadde vært kjekt med superlim da . Limt putene fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har det, men bare en av hundene som får lov til å være i sofaen, og hun er ikke så interessert. Drar ikke ned putene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har puter, og ja de blir revet ned innimellom, plukker dem bare opp igjen Evt legger de til side om de er i veien i spesifikke situasjoner og legger dem tilbake senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har noen puter, hundene ligger på de. Sofaen er nemlig ikke myk nok. Hender de blir revet ned, men ikke så ofte. Hundene får ikke lov til å herje rundt i sofaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har puter, og hunden tror de ER limt fast Det går absolutt ikke an å ligge oppå dem (med unntak av å hvile hodet på en sjelden gang), så hvis det ligger ei pute på plassen hans, går det ikke an å ligge i sofaen, visstnok! Så akkurat den delen av sofaen er putefri sone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Mine forsto jo etter hvert at det ikke var lov til å herje med dem. Er det ikke sånn det fungerer vanligvis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Vi har pynteputer i sofaen, men de blir most, og ser dermed lite pene ut der de ligger most under hundene. Etter putene har blitt fluffet opp passer Zelda på å prøveligge alle før hun bestemmer seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Ikke pynteputer lenger, de tror jeg ble spist opp til slutt... Holdt i mange år, dog. Nå har jeg sofa og stol med ryggputer. Baksiden av dem er visste veldig god å ligge på, så minst en blir dratt ned hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har puter i sofaen, noe må jo samle opp hår (skinnsofa)? Spøk til side, de herjer ikke med putene, men ligger gjerne på dem og det hender de detter på gulvet i ny og ne, og de blir jo hårete da, så vakkert er det kanskje ikke, og ikke så pyntete heller. Men så lenge de liker putene, så får de være der. Sofaen er et hundemøbel, sånn er det bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Ja, de må jo ha noe å ligge på Fire av seks tråkker opp putene så de kan legge seg på dem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Jeg har pynteputene på gjesterommet, og tar de fram når vi får gjester og sofaen er pelsfri gidder ikke enda mer stæsj som jeg må fjerne pels fra altså, føler det er nok fra før av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 7. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Hos meg så går ikke hundene forsiktig opp og ned av sofaen..... Her hoppes det og de leker oppi sofaen .... Må nevne at rasen er god i agility Men hos meg bruker alle sofaen også hundene og den er til flittig bruk her hos meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Mine to har å ligge stille i sofaen, og det er ikke lov å ligge på pynteputene, som jeg for øvrig har mange av. Skal man sprelle og styre får man gå ned på gulvet eller i sin egen seng. Sånn er det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har masse puter i sofaen og de brukes flittig av både to og firbente Selvsagt hender det at de havner på gulvet men tygget på blir de ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Har puter i sofaen. Timmy likte å sove på dem. Biz bryr seg ikke om dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2016 Yoshi likte å legge seg oppåbak de, det ble visst sånn fin dolp til å sove i da Han fikk egentlig ikke lov, men han var så søt de han lå med snuten utenfor, så da ble det visst lov likevell.. Men ellers så lå de i ro, fram til vi flytta de fleste til verandaen.. Neste hund skal godt få ligge i sofa om han vil, men han får ikke herje å børne rundt oppi der, så får vi se om putene holder seg på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2016 Vigdis vil allerhelst samle alle putene og ligge oppå dem Det hender det detter en og annen pute på gulvet, men det får så være, vi har ikke noen dyre puter og sofaen er da til for å brukes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts