Emilie Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Skrevet 14. Juni 2016 Jeg trenger litt inspirasjon til navn på hannhund. Helst et med litt trykk og tyngde, men ikke fart. Altså ikke Lynet, og lignende Siter
Caroline Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Skrevet 14. Juni 2016 Inspirert av et valpenavn jeg leste i dag; Dunder 4 Siter
maysofie Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Skrevet 14. Juni 2016 Heavy og Kilo, vell! Ser ikke noe galt med Lynet, jeg da 1 Siter
Emilie Skrevet 14. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2016 1 time siden, maysofie skrev: Heavy og Kilo, vell! Ser ikke noe galt med Lynet, jeg da Det er ikke noe galt med lynet, men jeg tror ikke helt det vil passe til den aktuelle hunden Siter
frydenlundsvein Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Otto er et godt navn, skrives likt begge veier. Sent from my LG-D325 using Tapatalk 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Octavion Augustus Roman (trykk foran) Luzifer Tamlin Tengel Johnsen Thorvald Sigurd 1 Siter
Siri Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 9 timer siden, Caroline skrev: Inspirert av et valpenavn jeg leste i dag; Dunder Dunder var jo genialt 3 Siter
Zitka Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Du kan få mitt navn jeg har spart til en engelsk bulldog som sikkert aldri kommer, og i alle fall ikke hannhund Hårek (den hardbalne) 2 Siter
Malamuten Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Jeg liker også Otto godt, definitivt det navnet jeg skulle brukt om jeg noen gang skulle hatt en stor, kraftig hannhund av noe slag. Og oberst var veldig kult. Storm? Kraft? Master? 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Tonn, Styrk, Bjørn, Grizzly, Magnum, Buck, Hummer, Hooch, Hulk, Sersjant. Siter
Lica Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Hafþór Júlíus Björnsson http://www.meaning-of-names.com/search/index.asp?nm=strong&stype=1&page=1 Evnt kan du jo se om du finner noen her 1 Siter
SFX Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 17 timer siden, Emilie skrev: Jeg trenger litt inspirasjon til navn på hannhund. Helst et med litt trykk og tyngde, men ikke fart. Altså ikke Lynet, og lignende Tungt navn? Tonn. Trykk og tyngde, da begynte jeg å tenke fysikk, om det er noen begrep derfra. Bar er en måleenhet for trykk, og Barometer brukes for å måle lufttrykk. Desibel er en måleenhet for lydtrykk. Trykk er Kraft delt på areal - det er et heftig navn. Stone og Pound er også måleenheter for vekt/tyngde. En svensk berner heter Kilo. Jeg håper hans valper en dag vil heter Gram og Hekto 5 Siter
Siri Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Skrevet 15. Juni 2016 Akkurat nå, SFX skrev: En svensk berner heter Kilo. Jeg håper hans valper en dag vil heter Gram og Hekto Minner meg om Knotten som hadde en sønn som het Myggen.. og hans sønn igjen het Kleggen 14 Siter
Recommended Posts