Djervekvinnen Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Jeg skal være med på en fotokonkurranse i hundeklubben, hvor premien er veldig bra. Så har jo veldig lyst å ha en god sjangs Fant tre bilder jeg synes skiller seg litt ut og som kanskje også kan appellere til barna. Bildene skal vises på et arrangement hvor alle besøkende kan stemme på bildet de liker best. Jeg er usikker hvem av disse bildene jeg skal velge. Hvem synes du er best? *bestemt meg* Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 på det siste skal jeg croppe bort personen. ellers kanskje justere litt farger på bildene Siter
simira Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Det første eller andre ihvertfall. 1 Siter
Malinka Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Første eller andre likte jeg best. 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Likte det første helt klart best Siter
Betty Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Jeg likte det første best, de andre to er jo tøffe de og mtp modellen og hva han gjør, men jeg syns det første var best mtp komposisjon etc. 1 Siter
Kristiin Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Første var best mtp. komposisjon og alt det der Men synes det midterste var gøyalt! Ser ut som han virkelig har tenkt å kjøre 1 Siter
Mardina Skrevet 9. Juni 2016 Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Likte bilde nr 2 best. Altså det i midten 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Takker så mye for deres tilbakemeldinger! Men det gjorde meg ikke mer sikker. Jeg personlig liker egentlig det første bildet best. Men tenker at nr 2 skiller seg kanskje mer ut. hmmmmmmm.... Hadde vært enkelt om alle var enige lar det stå en stund til før jeg bestemmer meg ,se om det kommer flere innspill Siter
Siri Skrevet 9. Juni 2016 Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Jeg synes det første bildet var best 1 Siter
TonjeM Skrevet 9. Juni 2016 Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Jeg synes også det første er best, de andre 2 virker veldig oppstilte mens det første er mer sånn "jeg slang meg ned i hengekøya jeg, også greyhounds liker hengekøyer", dvs veldig naturlig og morsomt samtidig! 3 Siter
Toril Skrevet 9. Juni 2016 Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Det første uten tvil,en hund som slapper av akkurat som han vil . 1 Siter
Sprettballen Skrevet 9. Juni 2016 Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Det første. Det var definitivt best komposisjonsmessig. De andre er ganske rotete, selv om motivet i og for seg er helt greit. Det første bildet er mer i balanse. 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2016 Det blir det første! Tusen takk til alle som har svart! Siter
Recommended Posts