Guest *Kat84* Skrevet 24. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2016 634 kb, 5,28 MB og 2,74 MB blant annet. Så det skal være mye å gå på. Har ikke noe over 10 MB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 2. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2017 Jeg får ikke lastet opp bilder nå... Feilmeldingen er "Det oppstod et problem med å behandle den opplastede filen Please contact us for assistance.. " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 @RAH Undersøker du problemet? Måtte legge inn bildene på Photobucket for så å linke, skrekkelig tungvint, ettersom Photobucket klikket HELE tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Har hatt samme problemet jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Da skal dette være i orden. Forsøker å gjøre så dette ikke skjer hver gang det er ny måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2017 Ny mnd, samme problem @RAH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 1. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2017 samme her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 1. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2017 Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 1. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2017 Får heller ikke lagt inn bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 får ikke lastet opp bilder. får beskjed om "contact us" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Jeg får samme beskjed som @Meg. Bildene jeg har forsøkt å laste opp er vel på ca 2 mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Da skal det være i orden. Beklager sent svar, har vært på reisefot. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 2 hours ago, RAH said: Da skal det være i orden. Beklager sent svar, har vært på reisefot. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 Ja, da var det tilbake @RAH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. April 2017 Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 Jeg får ikke til å legge ut bilde fra telefon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 1 minutt siden, maysofie skrev: Jeg får ikke til å legge ut bilde fra telefon? Nei ingen gjør det, skjer den 1.hver mnd Så gjør @RAHet eller annet så fungerer det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. April 2017 Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Nei ingen gjør det, skjer den 1.hver mnd Så gjør @RAHet eller annet så fungerer det igjen. Passende EFIT-dag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 1. April 2017 Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 Stemmer, nå er det i orden igjen. Beklager! Skal få sett på en permanent løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Bildeproblemer igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Meg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Hver eneste måned er det problemer fra 1. Og utover. På tide å komme det i forkjøpet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 Er dette ordnet nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 Nei. @RAH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 4. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2017 Fikset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 5. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2017 23 timer siden, RAH skrev: Fikset Blir det gjort noe som varer litt lengre enn en måned av gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts