Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Høres bra ut :ahappy: vi blir gjerne med på tur! Må bare komme over min mors 60årsdag i helgen og komme meg på beina igjen etter den først :)

Jeg har også litt ting de to neste ukene, men juni er ledig så vi kan jo se da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Guest *Kat84*
1 time siden, Mardina skrev:

Det er fult mulig at du har krav på bostøtte, hvis du flytter ut. Det ville jeg undersøkt i hvert fall. Det kan hjelpe på en evt ny husleie på et nytt sted.

Jeg har selv vært mange år under NAV, så jeg vet hvordan det er å leve med dårlig økonomi... Men du kan virkelig ikke fortsette i dette forholdet i mange år til, når han viser så lite vilje til å forandre seg. Er han 40 eller 14? For en umoden idiot! Og når han viser så lite interesse for Uno, så hadde jeg faktisk tatt med meg bikkja og dratt. Så kan han sitte der med skjegget i postkassa... Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du har holdt ut så lenge...

Jeg hadde også hund, når jeg var under NAV. Det går, hvis man går inn for det :) Man må ikke melde seg på kurs, råforing er billig osv. Bare for å nevne noe :) Man trenger ikke bo i en rønne av den grunn... :) Jeg har aldri bodd i noen rønne, når jeg var avhengig av NAV.

Ellers vil jeg gi deg en god klem :) 

Sier meg enig i dette. 
Jeg bor veldig godt nå. Men får husleie eller livsopphold av NAV (alt etter hvor mye de ser at jeg har fått inn på konto i foregående måned), og klarer meg veldig greit. Regninger og alt blir betalt, hundene blir råforet (20 kg blokk med V&H koster bare 379 kroner. Det er 19 kroner kiloen!), og middager for en person er faktisk ganske rimelig. Trenger bare en halv kjøttdeig av gangen, og supper er billig og enkelt å lage fra bunn av. 

1 time siden, Raksha skrev:

Neeeida, gjelder ikke alle, spesielt ikke folk som foretrekker hunders selskap fremfor folk. :whistle::lol: 

Ja, det er sånn det er! Man er ikke sær av den grunn. Man blir bare mer tydelig på hva som er viktig og verd å bruke tid og energi på ;)

Akkurat startet på middagen. Fikk omsider kommet meg ut for å handle inn det lille jeg skulle ha også. Blir litt sen tur på gutta i dag ser det ut som. Men nå når jeg har skaffet meg støvler så ble det selvfølgelig tørt og fint :P 
Herregud så trøtt jeg er i dag. Gårsdagen var alt for slitsom. Har ikke energi eller psyke til rene krangledager jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avspasering om dagen jeg. Da er det vel logisk å bruke halve dagen på å rette grammatikkprøver og føre inn karakterer? :P Innen en uke skal jeg være ferdig med å vurdere tekster og føre karakterer på disse også, for neste fredag kommer det inn ca 45 tentamensbesvarelser som skal rettes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det langhelg igjen! :D Har en feriedag å bruke opp, så da blir det fri i morgen :) Da får jeg gjort unna et ærend som må gjøres på dagtid også, det blir bra. 

Overlevde mer strategisamling i dag. Temaet ble skiftet, så nei, vi fikk ikke gjort ferdig det vi skulle. Men det er strengt tatt ikke mitt problem heller. Jeg har ca. null innflytelse på det som diskuteres og det vil ikke endre min arbeidshverdag en døyt, så hvorfor jeg må delta er over min fatteevne. Men lunsjen var veldig god, da :) Alltid kjekt med god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SFX skrev:

Jeg var heldig, for det som stoppet meg med Gloria var at det ikke var lov til å ha mer enn to hunder der jeg bodde. Så for meg var det en "enkel" løsning, å flytte, som muliggjorde tre hunder senere. Jeg bare endte med å flytte mye før enn jeg hadde planlagt, av diverse årsaker.

Jeg vil bare gi deg en sånn klissete klem, jeg...

Jeg har ingen andre som begrenser meg enn meg selv, men det holder egentlig det. Normalt sett vil ikke 2-3 hunder være et problem, men nå *sukk* :hug:  

5 timer siden, Snoffe skrev:

Er jo det man aldri kan vite :/  

Var fryktelig vanskelig å gi fra meg huskyføkna jeg hadde. Det å innse hvordan formen egentlig var og at det kom til å ta lang tid å bli bedre var vanskelig. Er vel fremdeles vanskelig å innse, 3 år etter at hun dro. Og jeg er fremdeles ikke veldig mye bedre.

Tror man vet det når tiden er inne, hvis den er inne :hug: 

Ja, men jeg veit ikke om tiden er inne, jeg bare veit ikke om jeg blir bedre enn det her med det første heller :hug: 

5 timer siden, Siri skrev:

:lol: Også skal du få en sånn derre klissete klem fra meg også - du ELSKER jo sånt vet jeg :lol:  

Ja, det er dagen for det nå :P:hug: 

4 timer siden, Pringlen skrev:

Det er kjedelig å bare være fornuftig og korrekt. Livet er for kort til det :D Vil man ha en hund til, så beholder man. Enkelt og greit. Løsninger for å få ting til å fungere, og gi hundene det de trenger, det finner man :)

If you say so :) 

2 timer siden, Pixie skrev:

Er det i det hele tatt mulig å få en 40 år gammel mann til å bli voksen?

Nei. 

--

AN har jeg vært med mamma til veterinæren med Marikatten, som har en vortelignende utvekst på nakken. Det var visst ikke noe vi ville ha, så den skal opereres bort neste torsdag. Sånn utenom det var Marikatten i fin form, og det er vi jo glad for, hun er jo ei godt voksen dame på 14 år nå, hun :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mops på utsiden av gjerdet, skjønte fort det var noe mer enn en bil eller folk når Trym ble hysterisk i stemmen :lol: Flinke hunder som slutta og kom når jeg ba de om det :D Mopsen hadde nok the time of her life der hun løp frem og tilbake foran gjerdet og ertet, hun skulle bare visst at Tuva klarer å komme seg ut :lol:

Nuh pitapizza :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eplefe skrev:

Au! Den er skikkelig, ordentlig kjip! Hvis det kniper så kan jeg passe, altså! Sannsynligvis hele perioden, men i hvert fall deler av den. :)

Tusen takk :) Jeg skal høre med mamma og pappa hva de tenker når jeg kommer hjem. For de har egentlig sagt ja til å ha begge hundene så lenge de er hjemme. Mulig jeg tar deg opp på tilbudet på de 2 mnd jeg mangler pass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kastet inn håndkleet for et par uker. Etter 3 - 4 uker med konstant hodepine, feber og hyppige migreneanfall innså jeg at jeg burde, for min egen del, ta en timeout fra det presset og kjøret jeg har blitt utsatt for siste ukene. Terskelen for sykmelding er høy..noe legen min vet...
Så nå blir det frisk luft i Gud natur istedetfor tette korridorer og trange rom i noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

:lol:  Nå kan du sove godt i natt :aww: 

Jeg er særdeles takknemlig for det :aww: 

30 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, det er dagen for det nå :P:hug: 

:teehe:

Kjenner litt grugg i halsen, hoster og nyser litt og føler veldig sterkt at en eller annen slags forkjølelse er på gang... er vel best å komme seg på sykkeltur med hundene mens jeg ennå er i form da. Yasmine er på 8. dagen av løpetiden nå, men det er stille og rolig i heimen ennå. Willy sjekker og sniffer da, men er ellers rolig og avbalansert. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtting 1 og 2 har kommet seg ut av duppen :aww: *gjesp* Den ble litt seinere enn planlagt og litt lenger enn planlagt, men vi satser på at både mor og barn trengte det. Roomba har som vanlig gjort en aldeles stråelnde jobb på gulvet, dennegangen på soverommet.  Mangler litt før soverommet er ferdig og koselig, men babysteps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kokospaniel skrev:

Hvis det var meg, ville jeg blitt kjempeglad hvis noen tok seg råd til å komme, men ville absolutt ikke forventa det. Men hvis en leser Kvinneguiden kan en jo bli litt smågal av hva de kommende brudene forventer og tror. Det opereres med budsjett som en ny bil :shocked: 

Jeg kjøpte brudekjole for 700 kr jeg, alkoholfritt bryllup hadde vi og. I følge KG er vi da noen onde sjeler, sånt kan man da alldeles ikke gjøre :nesevis:

Hahaha, husker jeg leste der da jeg skulle gifte meg, makan til bridezilla-holdninger! Og man må selvfølgelig ikke finne på å ha bryllup uten fri bar; har man ikke råd til fri bar til alle inviterte, har man ikke råd til å gifte seg, liksom :teehe:

4 timer siden, Siri skrev:

Jeg har alltid ment at det der er en stor uting. Man pålegger andre å betale store summer bare for å feire seg selv - på en måte. Jeg hadde hatt mange andre og bedre alternativer å bruke 20 000 kr på ennå reise utenlands i et bryllup.... men jeg er muligens egoistisk. 

3 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg hadde ikke reist, men det er meg. Og da jeg passerte 50 begynte jeg plutselig å bestemme sånt selv, sosialt press preller av, og jeg merker at det blir mer og mer sånn at det har ikke noe å si hva andre mener om mine valg. Virkelig har ikke noe å si. :P

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Nei, hvis man ikke har noe interesse av å reise til stedet heller så blir det i hvert fall ikke noe gøy! 
Gjør som Pippin&Symra, og bli litt sånn der 50-åring ;) Drit i hva andre måtte mene. :)

Takk! Det er nettopp i disse baner jeg tenker, har nok alltid hatt en liten 50-åring i meg, og sikkert en liten egoist også :aww: Bryr meg lite om hva andre måtte mene, men så er det dette med rett og galt, da, som jeg er litt mer opptatt av. Men så er det grenser for hvor selvoppofrende jeg gidder å være også, spesielt når jeg mener de har urimelige forventninger :P 

2 timer siden, Tinkie skrev:

Når det gjelder bryllup i utlandet så er jeg enig i at det er en uting å forvente at folk kommer. Hvis jeg skulle giftet meg i utlandet, hadde det måttet være fordi jeg og min forlovede ønsket å gifte oss akkurat der, og så heller ta det som en bonus om det kom én eneste gjest. Imidlertid er det å informere om at man gifter seg i Hellas 15. juli 2017 og alle som ønsker og kan er hjertelig velkomne, noe litt annet, føler jeg. Så lenge det går tydelig frem at det er ment som informasjon dersom det skulle passe seg slik og ikke en forventning.

Enig der. Her virker det som at de forventer at vi kommer, for de vet at vi har god økonomi og at vi bruker mye penger på reiser til vanlig. Hun ble skuffet da stesøstrene, som begge er i begynnelsen av 20-årene og studenter, sa de ikke hadde råd. De har jo lang tid på seg til å spare opp, liksom, så hun ble litt såret over at de ikke ville prioritere det.

2 timer siden, rosinbolle skrev:

Jeg hadde ikke brukt 20 000 på å dra et sted som ikke frister, uansett om det er snakk om en ferie i tillegg eller ikke. Det er fortsatt 20 000 på et sted jeg ikke har lyst til å bruke så mye penger på. Men mannen måtte jo uansett dratt, det er jo søsterens bryllup. Han er liksom programforpliktet til å dra. Men så synes jeg egentlig at utenlandsbryllup er litt vel råflott og tullete, jeg da. Håper jeg ikke tråkker noen på tærne :P Og jeg har droppet å dra i bryllupet til et par av samboerns søskenbarn, fordi jeg ikke hadde hatt noen glede av det, mens det er kjempekjekt for samboern som kjenner halve selskapet. Da synes ikke jeg det er verdt flybilletten og hotelloppholdet for min del. 

Takk! Det er nettopp det jeg ser for meg at mannen kan gjøre. Det er klart at han har lyst til og forventes å delta, selv om jeg synes det er litt dårlig gjort overfor nærmeste familie å gjøre det slik at de må bruke masse penger for å delta på noe de ikke "kan" velge bort. Vi giftet oss også i utlandet, for øvrig, men inviterte ingen :teehe:

2 timer siden, Krutsi skrev:

Mens jeg derimot prøver å finne en overkommelig løsning, økonomisk, for alle gjestene mine og oss selv, for at alle som ønsker å komme skal ha råd :) 

Det var det vi også gjorde, og muligens derfor jeg ikke har så veldig stor forståelse for slike opplegg ...

2 timer siden, Raksha skrev:

Nei, syns ikke du er urimelig. Forventer folk at man skal komme i slike bryllup så får man inkludere folk i planlegging så det kan tas hensyn til interesser og lommebok.  

Men then again, jeg har aldri vært i bryllup :o Ikke invitert engang :lol: så vet ikke helt om du skal høre på meg. :aww: 

I like what you're saying, så velger å høre på deg likevel :lol:

2 timer siden, Snoffe skrev:

Jeg mener at gifter man seg i utlandet så får de gjestene som kommer være en bonus. Man kan ikke forvente masse gjester og gaver når man gifter seg langt vekke fra der man bor. 

Det er sånn jeg alltid har tenkt! Om vi hadde invitert noen til vårt utenlandsbryllup, hadde vi vært veldig klare på at vi ikke forventet at noen kom, og vært ydmyke og utrolig takknemlige overfor dem som eventuelt hadde valgt å komme.

2 timer siden, Line skrev:

Hvordan kan en uke charter på Kypros koste 20 000? Men uansett, det er søstra til mannen din. Om han sier han vil dere skal dra, så synes jeg du skal bite det i deg. Det er hans nærmeste familie, som han ser sjelden, og da bør hans ønske telle tyngst. Sende ham avgårde alene? "Hvor er kona di da - nei, hun hadde ikke lyst til å være med..." Så lenge dere er to om det, så må man nesten jenke seg innimellom.

Takk, setter pris på sånne innspill også :) Jeg ser poenget ditt, og det er derfor jeg fremdeles er litt i tvil og i det minste kommer til å ha litt dårlig samvittighet om jeg blir hjemme. Men han ser dem ikke så sjelden, altså, bare så det er sagt. Han besøker familien tre ganger i året, det er bare sjelden jeg blir med ham. Og da jeg snudde på det og spurte hva han hadde tenkt hvis det hadde vært noen i min familie som skulle gifte seg, innså han at han nok hadde følt det på samme måte. Det måtte litt overtalelse til for å få ham med på 80-årsdagen til bestefaren min, liksom, og det var 20 minutter unna :aww: (Svarer på det med prisen under neste sitat.)

2 timer siden, rosinbolle skrev:

Blir vel hele familien, pluss utlegg for mat og opplevelser der nede? Og bryllupsgave?

Jeg synes det er urimelig at man skal jenke seg for så mye penger. Hadde det vært i en annen del av landet så hadde jeg nok tenkt annerledes, men utlandet er faktisk ganske mye lenger...

Vi har ikke barn, så er bare oss to (og det er noe av grunnen til at en uke på familiehotell på Kypros ikke frister) :P Men det er et (etter charterstandard) bra og populært hotell, og høysesong. Jeg sjekket prisene for august i år (juli var utsolgt, så fikk ikke sjekket) for å få et inntrykk av prisnivået, og det billigste jeg fant var ca. 18 000 i slutten av august, dvs. etter høysesong. Så må vel regne med at det blir rundt 20 000 for fly + hotell + mat. Og så kommer hundepass, flyplassparkering og sånt i tillegg. Dyr gave kan de bare glemme, det blir i så fall noe billig noe :aww:

Da jeg og mannen giftet oss, var det bare oss to på selve vielsen på Mauritius, og så hadde vi en bryllupsfest i Norge for min familie og en i England for hans familie (hadde tre bryllup, med andre ord :teehe:). Ville jo ikke utelukke dem som ikke hadde råd/helse/lyst til å reise til et annet land for å feire bryllupet vårt. Mens svigersøster skjønner ikke problemet, for de har jo sagt fra i god tid sånn at folk har tid til å spare, og man får jo en ferie ut av det også :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

 

@Emmy tror noen må realitetsorientere den svigerinna di. Ett år på forhånd for å skrangle sammen såpass mye penger til "tull" er ikke langt tid!

Sorry, ser jeg glemte å skrive at de begynte å planlegge dette i fjor, så gjestene har hatt to år på seg til å spare. Men likevel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 minutter siden, Emmy skrev:

Sorry, ser jeg glemte å skrive at de begynte å planlegge dette i fjor, så gjestene har hatt to år på seg til å spare. Men likevel :aww:

Åh, men da så :lol: Da har nok enda flere lyst til å reise på ferie dit :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Emmy skrev:

Sorry, ser jeg glemte å skrive at de begynte å planlegge dette i fjor, så gjestene har hatt to år på seg til å spare. Men likevel :aww:

Kanskje det er et billigere hotell man kan bo på i nærheten? Evt reise med rutefly? Jeg synes det høres gøy ut å være i syden en uke med familie og feire bryllup, men synes også 20 k er litt vel drøyt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emmy skrev:

Sukk. Er det bare jeg som synes det er en uting å ha bryllup i utlandet og forvente at folk kommer? Søsteren til mannen min skal gifte seg på Kypros i juli 2017. Nå er datoen satt og alle detaljer på plass, og de anbefaler at vi bestiller nå fordi det er et populært hotell osv. Men jeg merker at jeg har veldig lite lyst til å dra, sjekket hotellet i går og ble ikke litt fristet en gang, og det ser ut til at det vil koste rundt 20 000 kr. Vi har pengene, det er ikke det, men med såpass store summer vil jeg velge selv hva jeg skal bruke det på. Chartertur til familiehotell på Kypros er liksom det siste vi ville ha valgt. Jeg har heller ikke noe forhold til henne, de bor i England og det går gjerne et par år mellom hver gang vi møtes, har ingen kontakt ellers. Jeg har vel egentlig bestemt meg for at mannen får dra uten meg, men er litt nysgjerrig på hva andre tenker. Er det hun eller jeg som er urimelig? :P 

Jeg tenker litt i samme baner som @Line - det er veldig nær familie. En ting er om det er fetteren til tanta di, eller ei venninne fra ungdomsskolen du aldri ellers snakker med. Men det er din brors søster. Du får ikke noe bedre forhold til dem, om du ikke treffer dem. Nå er jeg ganske opptatt av å gå overens med min svigerfamilie (når jeg har hatt det), og jeg ville blitt såret om min partner ikke ville bli med i min søsters bryllup.

Da eks-svigerfar og kona fylte 60 år, så ønsket de å feire dette i Tyrkia med alle sine barn og barnebarn. Jeg har vannskrekk og kan ikke fordra tanken på sand, strand, familiehotell og å bruke masse penger for å gjøre ingenting og slappe av (det kan jeg gjøre gratis hjemme). Men jeg ble med, for svigerfamilien ønsket det, og det føltes helt riktig for meg å stille opp. Det var alt annet enn en bra ferie, men for meg handler det om å gi og ta litt. Min daværende partner og jeg brukte flere av dagene på sightseeing og å utforske tyrkisk kultur og historie, og brukte flere av dagene på stranda med familien - som en kompromissløsning.

Jeg følte fra før av at jeg aldri ble helt integrert i den familien, jeg følte meg alltid litt utenfor - og jeg tenkte at det å bli hjemme ikke ville bedret på den situasjonen. Som sagt, det var ikke den beste ferien i historien, men det gledet "bursdagsbarna" og samboeren min, og det betyr også mye. Jeg er ganske sikker på at samboeren ble med på ting som ikke sto øverst på ønskelista hans også, for eksempel ferie der verdensvinneren ble arrangert :P 

6 minutter siden, Sbtlita skrev:

Noen som vil fortelle meg hvordan jeg blir kvitt luft i magen på Iben? Hele systemet hennes er fult av luft og hun har skikkelig med luftsmerter ?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Vi gir flytende parafin (fra apoteket) til hunder når vi frykter mageutspilning eller annet magebesvær.

Nå er jeg hjemme fra jobb, og hundene har hatt et lite hjemme alene-party. De har ikke rørt rundstykkene på kjøkkenbenken som jeg ikke rakk å spise til frokost, men et eller annet sted har de funnet bobleplast. Det er mye moro i bobleplast :D

I dag har jeg ambisjon om å få spikret på plass de evinnelige gulvlistene på kontoret, som jeg kjøpte i dag etter å ha lett vettet av meg etter Byggmax. Også må jeg begynne på en hilsen til nevøens konfirmasjon - mora lager minnebok med bilder fra fødsel til nå, og hilsninger fra nærmeste familie. Jeg har litt prestasjonsangst, vet ikke helt hva jeg skal skrive. Oooog så må jeg finne gave til ham, han er superfan av Steven Spielberg og elsker film, så jeg lurer på å gi noe sånt. Han ønsker seg penger, og skal først og fremst få det, men jeg vil gi noe mer personlig ved siden av. Er det noen som sitter på en autograf fra Steven Spielberg?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er grisefrekt å forvente at folk skal betale 20 000 for å delta i bryllup.  Virkelig?  

Om det så hadde vært min egen søster hadde jeg faktisk vurdert å ikke stille opp. Heldigvis har jeg ikke sånne søstre,  selv om hun ene gifter seg litt sånn ofte :P

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sbtlita skrev:

Noen som vil fortelle meg hvordan jeg blir kvitt luft i magen på Iben? Hele systemet hennes er fult av luft og hun har skikkelig med luftsmerter ?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Probiotika og en god tur i oppoverbakke? Det var det eneste som fungerte litt da Sophus hadde luftsmerter, han prompet seg opp bakkene så luften kom seg hvert fall ut. :) God bedring til Iben.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sbtlita skrev: Noen som vil fortelle meg hvordan jeg blir kvitt luft i magen på Iben? Hele systemet hennes er fult av luft og hun har skikkelig med luftsmerter ?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Probiotika og en god tur i oppoverbakke? Det var det eneste som fungerte litt da Sophus hadde luftsmerter, han prompet seg opp bakkene så luften kom seg hvert fall ut. [emoji4] God bedring til Iben.  

Hva er probiotika? Og bakke skal testes da ? takk ??

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Det var det jeg skulle skrive: @2ne Bonden var på kontroll i dag, og fikk utskrevet kvalmestillende på resept - så da er det helt sikkert mulig for deg og om det fremdeles er aktuelt. :) De skulle og prøve å sette ned dosen littegranne og se om det hjalp i forhold til kvalme uten å gå utover effekten. 

 

@Sbtlita minifoam dråper kan hjelpe, fås på apotek. God bedring til stakkars Iben :hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmy skrev:

Hahaha, husker jeg leste der da jeg skulle gifte meg, makan til bridezilla-holdninger! Og man må selvfølgelig ikke finne på å ha bryllup uten fri bar; har man ikke råd til fri bar til alle inviterte, har man ikke råd til å gifte seg, liksom :teehe:

Shit, må bare avlyse bryllupet neste år vi skjønner jeg. :lol:

Akkurat nå begynner jeg å komme meg etter å ha levert eksamen. Var ferdig og klar til å levere kvart på tre, et kvarter før tiden. Tror dere ikke internette kortslutta da?? :o  Takk og lov for 4G på telefon, den er til og med raskere enn internettet vi har. :aww:  Fikk levert, og etterpå lå jeg sammenkrølla i sofaen og så 3 Supernatural-episoder på rappen. Skiftet bare liggestilling innimellom. Snakk om å bli tom i hodet etter noen intense timer!

Nå spekulerer jeg på hvor jeg skal gå tur med hundene. Det kjipe med den her tiden på året er at jeg ikke kan gå over åkrene lengre, ødelegger noen av mellom-rundene mine det. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem og var ganske spak, hadde visst sett selv at meldingen ble "feil" og hadde ikke ment at vi måtte vente med buret til jeg fikk penger. Så nå skal vi hente det når han får lønn. Skulle bare mangle.

Sånn ellers er han ute og får hjelp av en arbeidskollega til å installere chip på bilen. Tviler på at man merker noe særlig forskjell, men leketøy er leketøy.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...