Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Verdens beste settervims tok to 3.plasser med 1.premier i rally i helga! :wub: I dag gikk han til 198/200 poeng dvs direkte opprykk til klasse 3 med sølvmerket, samt RL2-tittel i boks! Den bikkja altså :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

4 timer siden, TrasselTrollet skrev:

Hemma från rally i Hadeland - 198 p och en tredjeplats.
Nu får jag bara vänta tills resultaten kommer in på dogweb och sen skicka ansökan till NKK om RL1 titel på mitt lilla djur. *stolt*

Nästa tävling skall vi starta i klass 2.. Det blir, ehh, intressant tänker jag... :P
 

Veldig stolt av dere :D

Har hatt et lite pelsprosjekt i dag. Man kommer lang med en coat king og litt saks! Den var klipt også før den kom :P 
12961363_10156763563265641_5356402601478

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Drømmer hjelper til med kjellerrydding av og til. :hug:

 

2 timer siden, Monikawt skrev:

:hug::heart: 

Tusen takk!

12 minutter siden, Christine skrev:

Verdens beste settervims tok to 3.plasser med 1.premier i rally i helga! :wub: I dag gikk han til 198/200 poeng dvs direkte opprykk til klasse 3 med sølvmerket, samt RL2-tittel i boks! Den bikkja altså :heart: 

Gratulerer så mye!

Vi har vimset rundt i skogen en times tid på lykke og fromme - det finnes ingen stier, bare dyretråkk, så det er vanskelig å lage en runde. Jeg ventet til nå, når sola ikke varmer så sterkt, i håp om at hoggormen har dratt hjem for kvelden - da kan jeg slappe av cirka 50 prosent, og da tåler jeg å gå litt uten å få hjerteinfarkt. Før vi gikk på tur var det klipping av poter og ører i hagen, samt at jeg skrella av Glam nok pels til å lage et borettslag for småfuglene. Det er greit at de kaller det ettårsrøyting, men maken til presis fyr da - han er 360 dager gammel, den fjompen. De fikk begge proteinkur i pelsen, for jeg hadde egentlig tenkt til å stille litt i mai. Og da kan jo ikke finnen røyte! Etter pelsstellet gikk vi som sagt tur, og da ordnet Foenix pelsen slik hun liker best - i gjørme og grisebekker. Da er det vel på tide å finne ut hvor vannslagen og utekrana til dette huset er...Og siden fjompestompen nærmer seg året, så lettet han på bakbeinet mens han tisset for første gang også - han hadde verdens beste pinne i kjeften, så jeg tror han følte seg innmari til kar.

Midt blant alle tørre kuruker på jordet mitt, så fant jeg det jeg antar er blåveis!

11223537_10156659999070136_8176029062307

Jeg skulle ønske jeg husket at jeg ville ha taco til middag i dag, da jeg spiste opp osten til frokosten...

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått tidenes tur i dag! :D Det er aldeles nydelig vær ute, så etter frokost bestemte vi oss for å ta en tur i Malvikmarka. Vi hadde ingen plan på forhånd, planen var å gå så langt vi gadd og så finne en solfylt flekk å spise nista på, men vi endte opp med å gå tilsammen 1,2 mil. Det er ikke så verst, altså! :D Det ble fire timer i skogen, inkludert en times matpause, og så lenge har ikke vi vært på tur siden i høst... Men blå himmel og vår i været - det er digg, det! Nå er vi akkurat passe kake, alle tre :) Tenker det blir House of cards på skjermen resten av kvelden :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Vi har gått tidenes tur i dag! :D Det er aldeles nydelig vær ute, så etter frokost bestemte vi oss for å ta en tur i Malvikmarka. Vi hadde ingen plan på forhånd, planen var å gå så langt vi gadd og så finne en solfylt flekk å spise nista på, men vi endte opp med å gå tilsammen 1,2 mil. Det er ikke så verst, altså! :D Det ble fire timer i skogen, inkludert en times matpause, og så lenge har ikke vi vært på tur siden i høst... Men blå himmel og vår i været - det er digg, det! Nå er vi akkurat passe kake, alle tre :) Tenker det blir House of cards på skjermen resten av kvelden :P

Da ble jeg litt nysgjerrig på hvor i Malvikmarka dere gikk. Hvor startet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fin tur idag med venner :) etterpå fikk jeg kose på huskyvalper som skal bli store å gå Finnmarksløpet en dag. Riktig så søte små knøttiser på 5 uker - skummelt at jeg bare ville ta en i lomma og løpe :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Da ble jeg litt nysgjerrig på hvor i Malvikmarka dere gikk. Hvor startet dere?

Starta ved Abrahallen og gikk skiløypa til Vulusjøhytta :) Hadde forventa å møte på mange, men det var jo ingen ute og gikk i dag omtrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rosinbolle skrev:

Starta ved Abrahallen og gikk skiløypa til Vulusjøhytta :) Hadde forventa å møte på mange, men det var jo ingen ute og gikk i dag omtrent!

Jeg har vært mye på Vulusjøhytta (helt siden jeg var barn faktisk) men pleier å gå dit fra Hønstad. :) Rart at det ikke var flere folk ute ja, det har jo vært årets desidert flotteste vårdag!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i bursdag hos svigers. Greit de er stor familie (Rørlegger'n har fire søstre og to av de har to unger hver)  men det er alltid så vanvittig mye kaker! Og jeg måå jo ha litt av alt!    Idag var det 30 cupcakes, en svær pavlova, rullekake, sjokoladekake, ostekake og is!  Jeg ruller jo, orker ihvertfall ikke middag :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg har vært mye på Vulusjøhytta (helt siden jeg var barn faktisk) men pleier å gå dit fra Hønstad. :) Rart at det ikke var flere folk ute ja, det har jo vært årets desidert flotteste vårdag!

Ja, det er fint å gå fra den sida også :) Har gått der med samboern før, og han kobla ikke at vi sikta oss inn mot samme hytta før vi kom fram :teehe: Må innrømme at jeg ble litt skuffa da hytta ikke var åpen (ville ha kanelbolle/vaffel!), men det var veldig fint der likevel :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Etter at grillsesongen var startet så var det ringtrening. Lille bølle var rolig tidligere denne gang enn han har vært ellers, så det er jo nesten håp :teehe:

Ringte til den potensielle husverten og spurte om de hadde tatt en avgjørelse. Og det hadde de. De valgte det andre paret fordi de hadde en liten baby, så kona ville ha dem. Syntes sikkert synd på dem hvis de har hastverk. Og det skjønner jeg jo. 
Så nå har jeg altså laget en public status på facebook der jeg spør etter leilighet og jeg har bedt venner dele. Så håper at det blir noe ut av det! Har også utvidet søket på Finn, og lagt ut annonse på Leilighet til leie/ønskes gruppa her lokalt. 

Er så lei av å leve i kofferter nå! Fader altså. Kofferter og plastposer. That's my life! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! lillemor har ikke sovet på dagen idag, og det kan slå veldig begge veier. Vi var ute en tur før middag, og hun sprang og lekte og klatra og storkosa seg. Kom inn og alt var bare elendighet, fikk i henne middag og forsinket lørdagsgodt, og vips hadde vi et barn som spratt veggimellom og idet heletatt. Landet og så ti min på tv før vi la, og nå sover hun. 15 min før normal leggetid. :o  :ahappy: Nå skal jeg gå ned og ordne med kaninbebisene og pleie mitt mitt skrekkelig såre, men mye bedre, hode :ahappy: Og henge opp ullklær og sette på 60vask og planlegge uka og og og. Fritdisproblemer? Ukjent fenomen. :aww: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, rosinbolle skrev:

Starta ved Abrahallen og gikk skiløypa til Vulusjøhytta :) Hadde forventa å møte på mange, men det var jo ingen ute og gikk i dag omtrent!

Alle har vært på Lade :aww: 

Nå har jeg ryddet litt, og blitt litt lei meg på håndballguttas vegne. Samtidig så observerte jeg Odd i fin stil på vei mot en pupp, men når han skulle strekke seg etter den så tok han overbalanse og trillet rundt. Da mistet han retningssansen og fortsatte i retning bort fra puppen :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Haha! Lærlingen min er søt. Vi er omtrent like sukkeravhengige begge to, så i dag på jobb fantaserte hun om melkerullen sin som hun glemte igjen hjemme.

Så da måtte jo jeg sende en snap i kveld,og spørre om det var godt med melkerull?

For jeg angra jo bittert på at jeg ikke stoppa innom butikken på vei hjem fra jobb i går...

Så sendte hun tilbake snap av en diger panne med brownies og is, og det hele endte med at hun synes så synd på meg som sitter her uten godis at hun ville ta med et stykke brownies til meg på jobb i morgen.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Raksha skrev:

Hurra! lillemor har ikke sovet på dagen idag, og det kan slå veldig begge veier. Vi var ute en tur før middag, og hun sprang og lekte og klatra og storkosa seg. Kom inn og alt var bare elendighet, fikk i henne middag og forsinket lørdagsgodt, og vips hadde vi et barn som spratt veggimellom og idet heletatt. Landet og så ti min på tv før vi la, og nå sover hun. 15 min før normal leggetid. :o  :ahappy: Nå skal jeg gå ned og ordne med kaninbebisene og pleie mitt mitt skrekkelig såre, men mye bedre, hode :ahappy: Og henge opp ullklær og sette på 60vask og planlegge uka og og og. Fritdisproblemer? Ukjent fenomen. :aww: 

 

Husk at vi snakket om overkommelige mål og delmål, da!

Siden jeg spiste opp osten til frokost, og egentlig bare har mais av aktuelle grønnsaker, så er dagens tacomiddagsplaner byttet ut med pannekaker. Mmm, jeg elsker pannekaker! Bacon har jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Husk at vi snakket om overkommelige mål og delmål, da!

Siden jeg spiste opp osten til frokost, og egentlig bare har mais av aktuelle grønnsaker, så er dagens tacomiddagsplaner byttet ut med pannekaker. Mmm, jeg elsker pannekaker! Bacon har jeg også.

Oh fillern! Takk for påminnelsen :o  

Ok overkommelig;  tømme og sette på oppvaskmaskin (Det har jeg gjort, så det er definitivt overkommelig)

Ulltøyet må jeg ta, både fordi det ikke kan bli liggende i maskina og fordi lillemor må ha tørt i morgen. Overkommelig.

Fore Ying og Yang - begynner nuh. 

Så får vi se hvor langt vi kommer på resten - skal vi si oss fornøyd med de over + middagsplanlegging i morgen og tirsdag? Yep. Tror det. 

 

Pannekaker er bra! :D Problemløsning i praksis - utmerket demonstrert. :ahappy: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mokken skrev:

Kombinasjon av jobbehelg,  minigraver i hagen og lite søvn får meg til å lure på om det er fysisk mulig å klare å sove med hørselsvern på.... :aww: :P

Ørepropper :) Brukte det mye da jeg bodde hjemme hos Besta som snorker HØYT :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper hundene ut i hagen mens jeg tar meg en røyk. Begge svinser og svanser, ser Smula tisse, og etter litt så roper jeg dem inn. Smula kommer, men ingen Freya. Til slutt går jeg bort til enden av terrassen for å ta frem strengestemmen, og der ser jeg Freya - UTENFOR gjerdet! Fatter ikke hvor hun har kommet seg ut, men antar hun har presset seg under gjerdet et sted. Innkjøp av flere teltplugger og gjennomgang av gjerdet på planen!! Inntil det får hun holde seg inne og luftes bare i bånd :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva har begynt å rulle rundt og bite meg når vi skal gjøre øvelsene.... Great! Surver i buret gjør hun og, tar jeg henne ut så skal hun leke med de andre... Tror dere jeg kan få litt mer av morfinen hun var høy på de første dagene? :innocent:

Overstappa! Ikke nok med at jeg har spist altfor mye kake idag, men jeg måtte stappe nedpå 2 skiver med foccacia med karamell/ingefær påleggsaus som mamma hadde med til meg fra Skottland :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på snask... har popcorn, men prøver å være sterk å ikke spise det...

Pigg klager, han mener at det å være kelpie burde beskytte ham mot sånn trøtt som andre hunder snakker om... nå sover han og jeg prøver å la være å le av ham :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du sikker på at du skal ha valp nå da, det blir slitsomt!"

Nei, jeg synes ikke det er slitsomt med hund. (Skulle si noe om at det å ha hund er noe som GIR energi, ikke noe som tapper en. Og at jeg er lei av at folk alltid skal undervurdere hvilken betydning hunder har for folk (meg), men ble avbrutt) :

"JAMMEN, det kommer til å bli så stritt, og du må vente til ungene er større, du har TO UNGER, og Blablabla!!" 

Jeg blir så suuuuuuur!  *******!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

"Er du sikker på at du skal ha valp nå da, det blir slitsomt!"

Nei, jeg synes ikke det er slitsomt med hund. (Skulle si noe om at det å ha hund er noe som GIR energi, ikke noe som tapper en. Og at jeg er lei av at folk alltid skal undervurdere hvilken betydning hunder har for folk (meg), men ble avbrutt) :

"JAMMEN, det kommer til å bli så stritt, og du må vente til ungene er større, du har TO UNGER, og Blablabla!!" 

Jeg blir så suuuuuuur!  *******!

Oooo skal du ha valp? *fokusere på det viktige*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...