Gå til innhold
Hundesonen.no

Solbriller til hund


Recommended Posts

Bruker dere solbriller til hund? Om ja, i hvilke sammenhenger?

Er det i det hele tatt nødvendig om man ikke er på lange turer med f.eks. sol og snø? Er det nødvendig på sommeren?

Jeg er litt lysømfintlig selv og bruker solbriller mye om sommeren, men har jo ikke lyst å kle på Uno ting om han ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som regel alltid med solbriller, både fordi jeg er en ganske kjent, men privat person, men også fordi jeg ikke vil ha rynker rundt øynene.

Har dog aldri tenkt at hunden skulle trenge det, det skulle kanskje vært om man var mye på snøfjell med skarp sol, men ellers så tror jeg det vil være mer til bry for hunden enn til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Jeg går som regel alltid med solbriller, både fordi jeg er en ganske kjent, men privat person, men også fordi jeg ikke vil ha rynker rundt øynene.

Har dog aldri tenkt at hunden skulle trenge det, det skulle kanskje vært om man var mye på snøfjell med skarp sol, men ellers så tror jeg det vil være mer til bry for hunden enn til hjelp.

:lol::lol:

 

Jeg bruker aldri solbriller på hund. Har liksom aldri falt meg inn. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt solbriller til hunden på skitur på høyfjellet over tregrensa, fordi jeg vet hvor forferdelig vondt det er å være snøblind. Ellers så har jeg ikke sett  noen grunn til å bruke, jeg bruker solbriller store deler av året selv siden jeg har vampyrsensitive øyne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...