Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
17 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Jeg måtte faktisk se flere ganger i kontrakten, jeg også, før jeg skjønte at det faktisk var prisen.... helt hårreisende vøtt... 

*Går og registrerer ENK* 

Så helt seriøst 400 TUSENLAPPER for en måneds jobb? De som slår til på slike tilbud har alt for mye penger :lol:

Evt har jeg alt for lite som reagerer på den summen. Det er minst like sannsynlig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

8 timer siden, Tonje skrev:

Jeg gjør nok ikke det dessverre. Har møtt henne noen få ganger, men det er lenge siden nå.

Akkurat nå har jeg spist frokost og skal straks sykle til jobb. I morgen er det helg OG samboern kommer hjem ?

 

Nei, da var det ikke deg :P 

Jeg var sikker på at en av trøndersonisene kjente henne, men har ikke noen flere forslag nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Malinka skrev:

Jeg har funnet ut at jeg ikke tenker på samme måte som de som designer websider. Flere og flere sider er vanskelig å finne frem på. NKK er jeg ikke så mye innpå, men når jeg må så bruker jeg litt tid på å finne det jeg trenger. Vi har også akkurat fått nye nettsider på jobb, og mye fint blir trukket frem, men det jeg er opptatt av er godt gjemt. Synes jeg :aww:  Har en diskusjon gående nå da, men løsningen de har kommet med har jeg så langt ikke kommet frem til at gjør ting mer logisk å finne :aww: Jeg skal legge godviljen til har jeg funnet ut, så får vente til jeg har fått i meg noen kaffekopper......

 

I dag går turen til Trondheim, i morgen spiller vi i NM for janitsjarkorps og jeg gleder meg :lol: Lady og guttungen er plassert hos fine folk, så jeg kan slappe helt av og bare kose meg! 

Vi hadde noen diskusjoner da raseklubben skulle ha ny nettside - hva som skulle i hvilke menypunkt, hva som var prioritet, hvem som ville ønske å finne hva avhengig av om de er valpekjøper, oppdretter, dommer, utstiller, bladdibla. Til slutt sa jeg " I DON'T CARE" og har ikke uttalt meg om menyen etterpå. Jeg er mer irritert på at siden er vanskelig å oppdatere :P

Lykke til i NM, break a finger!

1 time siden, Raksha skrev:

Kjellertokt gav resultater - fant overraskende mye gammelt gulvbelegg som jeg kan bruke hos kaniner, ørten plater jeg mistenker er takplater eller noe sånt. De skal jeg knabbe noen av til tak på kaninbura. Masse gammel furupanel som er både gulnet og stygg, det og gammelt trysilpanel funker sikkert som bakvegger. Lette etter vaffeljern og treningmatta mi, fant begge :D pluss alun, en akvariboks jeg har savnet, og en gave jeg skulle sendt for to år siden :aww: Mottakern blir sikkert glad for den nå også 'fnis* 

Grugleder meg til å ta fatt på det ryddeprosjektet for herlighet så mye det er der nede - både mitt/vårt og div gammelt ræl av mer eller mindre verdi. Må ha ubegrenset mengde søppelsekker og et digert bål :aww: 

 

Skattejakt!

1 time siden, Teserere skrev:

Solgte bilen på under et døgn :D Så utrolig deilig! Fikk mer enn jeg hadde håpet og til og med :D En bekymring mindre :) 

Grattis!

Nå har jeg tømt enda en sekk med klær og fått på plass i kommoden, og tørketrommelen suser og går med hundepledd. Litt irriterende at jeg ikke har nok stikkontakter til å kunne kjøre vaskemaskin og tørketrommel samtidig, men det er jo bare et problem de få gangene jeg tar tak i tre-fire søppelsekker med hundepledd og -håndklær som skal vaskes alt på en gang. Det gjør jeg foran hvert kull, og etter hver flytting, eller nå så kombinerer jeg det :P

Er frokosten klar snart?
*skule på stekeovnen med ostesmørbrød

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Teserere skrev:

Åjoda, det går helt fint det :lol: Hvis de løper fort og litt skjevt feks, så vrenger enden seg innover og "lukker" seg, veldig vanskelig å forklare :P Eller hvis de har glemt å rette på den etter forrige løp så den ikke ligger helt perfekt...

Jeg tror ikke de glemmer å rette på duken på Crufts :P Den løp nok skeivt inn eller noe :) 

25 minutter siden, Christine skrev:

Kan hende at den ikke fikk løftet duken, eller at den f.eks skled på underlaget. Sklir hundene på underlaget i pølsa så er det fort at den vrir på seg. Vært noen stygge hendelser med den, og det er ikke et hinder folk flest setter pris på :P 

Nei, jeg kan forstå det, det blir en brå stopp, liksom. Men denne kom ut av det greit, så vidt jeg kunne se, hun var like blid da eiern slapp henne ut, de sussa litt også løp de resten av runden :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Raksha skrev:

Skikkelig! Trodde jeg hadde litt oversikt over hva som er "mitt" der nede. Vel, den illusjonen sprakk med et smell :lol: 

Hvis det er noen trøst, så er JEG på skattejakt daglig, og jeg flyttet jo relativt nylig hit.

Nå skal jeg avslutte frokosten, og fortsette ryddingen på soverommet, så jeg kan sette opp valpekassa.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner meg at når jeg setter på spaghetti til koking samtidig som jeg legger frosne laksefileter i stekeovnen så blir ting ferdig til litt forskjellig tid. Dessuten er jeg sulten som en skrubb nå!

Symra vekket meg med å klø seg i natt, og hun klødde og klødde i flere minutter. Det tror jeg ikke at jeg har opplevd før. Ikke så lenge siden hun ble dusjet heller så hun er ikke skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Meg skrev:

Tja, jeg vet ikke hvem som framstår som dummest, jeg. Eneste fornuftige muligheten for å endre en hunds ønske om å spise på et byttedyr, er strøm...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Pringlen skrev:

Tja, jeg vet ikke hvem som framstår som dummest, jeg. Eneste fornuftige muligheten for å endre en hunds ønske om å spise på et byttedyr, er strøm...

Eh, hallo! Han kaller seg Dogwhisperer, da kunne han jo kanskje hvisket litt til Simon, vel? :aww: *tyggetyggisogtvinnehåretogsånt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

Har bestilt kjøretime etter påske. Det er dritskummelt, jeg er jo snart 40... men jeg innser at jeg bare må ha lappen, både mtp jobb og hundetrening. Jeg må være mer uavhengig enn jeg er nå. Gruer meg :wacko:

Det går sikkert fint. Lykke til!

 

Jeg er på vei hjem fra skolen. Stod opp kl 4 og hjemme kl 19. Fint med kort reisevei :P

Kommer til å være veldig fornøyd med tog unngåelse noen uker i juli/august.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Betty skrev:

Akkurat nå har jeg kommet hjem fra veiledning på karrieresenteret, og fått røsket litt opp i hva jeg vil og ikke vil - og fått et spark bak mtp å slutte å være feig. Så nå sitter jeg og fabulerer på foretaksnavn, og ser på kursing innen veiledning og hund og slikt noe. Skummelt, men kjenner det kribler litt i magen (på en god måte) også. :frantics:

Kjempespennende! Go for it! :D

 

Jeg har nettopp spist middag hos mamma og nå ramler snart @rosinbolle, rosinbollemannen og Marko inn døren her. Trivelig med besøk! :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Monab88 skrev:

Valpene har fått smaken på utelivet, nå er det ingen vei tilbake :lol:

Snapchat-4644420575827641427.thumb.jpg.4

Herregud, så søt, og for et hode og labber! Gleder meg til å se denne stå på fire bein!

Jeg ramla oppi et hull i internettet, men nå skal jeg forsøke å gjøre klart til valpekassa igjen. Jeg har null valpefeber, jeg sliter med å kjenne at jeg gleder meg, det er ikke virkelig for meg enda. Veldig rart, når jeg rasjonelt vet hva som skal skje, men likevel ikke skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, 2ne skrev:

Eh, hallo! Han kaller seg Dogwhisperer, da kunne han jo kanskje hvisket litt til Simon, vel? :aww: *tyggetyggisogtvinnehåretogsånt* 

Ahhhh, så klart :D Nytt konsept for NJFF; hund og sau hviske-dressur :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt kjøretime etter påske. Det er dritskummelt, jeg er jo snart 40... men jeg innser at jeg bare må ha lappen, både mtp jobb og hundetrening. Jeg må være mer uavhengig enn jeg er nå. Gruer meg :wacko:

Tøft [emoji4] høres ut som en god plan, og øvelseskjøring kan du starte med allerede nå. Kjøretimer er dyrt, så greit å ta så mye som mulig utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monab88 skrev:

Valpene har fått smaken på utelivet, nå er det ingen vei tilbake :lol:

Snapchat-4644420575827641427.thumb.jpg.4

Herreguuud jeg vil ha en sånn en gang... må bare ha hus først, ikke liten leilighet! Og hage! Stoor hage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monab88 skrev:

Valpene har fått smaken på utelivet, nå er det ingen vei tilbake :lol:

Snapchat-4644420575827641427.thumb.jpg.4

Herregud, se de leppene da! De må jo bare susses på :ahappy: 

1 time siden, Pringlen skrev:

Ahhhh, så klart :D Nytt konsept for NJFF; hund og sau hviske-dressur :ahappy:

Jepp! Og når bikkja forstår hva som hviskes til den, kan den få en pølsebit :ahappy: 

-- 

AN ser jeg på Crufts gruppefinaler og blir overrasket over hvor mange eksteriørdommere som ser på direktesendingen. Det må jo være eksteriørdommere, de kommer jo med den ene ekspertuttalelsen etter den andre :aww:

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...