Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Fredag 29 januar flyttet en fluffy pelsball på 9 uker inn til oss, fra kennel Myeiko! :heart: 
Yoshi, eller Myeiko's Gabriel som han heter på papiret, ble født 27 november 2015, i et kull på 5.

Vi gjør ikke særlig mye for tiden, men litt blir det. Som å løpe ut 8 ganger i timen, vaske når vi har vært for sene, tatt masse bilder, sett på at han sover osv :wub: 

Ja, og såklart tar vi masse bilder! Jeg er kløne når det kommer til bilder inendørs av våken valp, så de fleste blir tatt utendørs!

_MG_8257redd.jpg.92708ea8f8884ba3cc0553e

_MG_8306red.jpg.9b2f59bd725e6f837d72e09d

_MG_8280redd.jpg.ac3091c6ecfed75b4089ad8

_MG_8205redd.jpg.fda360a5dc90c1ea619969f

_MG_8144redd.jpg

_MG_8330red.jpg

_MG_8367red.jpg

• Like 12
  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fredag 29 januar flyttet en fluffy pelsball på 9 uker inn til oss, fra kennel Myeiko!   Yoshi, eller Myeiko's Gabriel som han heter på papiret, ble født 27 november 2015, i et kull på 5. Vi gjør

Etter Yoshi ble syk, har vi ikke vært så flinke til å oppdatere tråden her Etter medisinering har vi fått oss en ordentlig valp! En aktiv, bjeffende, oppmerksom og leken liten valp, som blir 11 u

Siden det er 17 mai og hele pakka - gratulerer med dagen!   Vi greide ikke å dy oss! Valpis fikk en bunad-sak til i dag!   Til vårt forsvar - vi syntes vi fortjente å skjemme han bort (med noe

Posted Images

Skrevet

Tusen takk! Ja, verdens skjønneste lille fluff :wub:

Tok buss for første gang i dag! Det var skummelt de første 2 minuttene, og siden lå han bare i fanget og koste seg, før han slukna 10 min utti bussturen :heart:

received_10153801516921427.thumb.jpeg.ef

• Like 3
Guest Klematis
Skrevet

Gratulerer med en nydelig valp. Håper du får mye glede av han, en fantastisk rase:-)

Skrevet

Tusen takk dere, jeg er selvfølgelig helt enig i at han er nydelig :wub:

Tenker som så, at jeg har virkelig vært heldig med en så enkel og herlig valp! Men samtidig forbereder jeg meg til en skikkelig "vanskelig" periode snart :lol: