Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

14 minutter siden, Aslan skrev:

:lol: Sånn gjør Thorvald og :lol: Ikke på ting som lukter vondt (heldigvis), men endel ting han får må rulles på først :lol: 

Pigg tigde iherdig når jeg spiste lakris. Jeg lærer ham å legge seg når han tigger (spiser stort sett fra sofabordet og om han ligger er det mindre sannsynlig for tunger som bare wooosj - hadet halve tallerken), så derfor fikk han en mikrobit salt lakris. Han fikk den i munnen og bare PØY ut igjen. Fikk verdens rareste uttrykk og forsøkte å rulle seg på den mikroskopiske lakrisbiten :D Lo godt jeg...

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, Turb skrev:

Pigg tigde iherdig når jeg spiste lakris. Jeg lærer ham å legge seg når han tigger (spiser stort sett fra sofabordet og om han ligger er det mindre sannsynlig for tunger som bare wooosj - hadet halve tallerken), så derfor fikk han en mikrobit salt lakris. Han fikk den i munnen og bare PØY ut igjen. Fikk verdens rareste uttrykk og forsøkte å rulle seg på den mikroskopiske lakrisbiten :D Lo godt jeg...

:lol: Kodak-moment :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme! Dager hvor man står opp tidligere enn vanlig for å gå litt lengre med hundene på morningen før jobb+jobb+kurs er litt slitsomme. Gikk en liten time etter kurset også, men nå orker jeg ikke mer i kveld. Vi får ta det igjen i morgen. 

Vurderer å melde meg på fag-dag i Oslo i April, da kan jeg og samboern besøke kompisen hans samtidig. Oslo-helg hadde jo vært stas, særlig siden jeg ikke har vært i sentrum av den byen siden jeg var lita :icon_redface: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser hjem til Flekkefjord på tirsdag :D Savner Gira utrolig masse, skulle så ønske at jeg kunne ha henne her! Blir godt å få noen dager med henne, og selvfølgelig resten av familien.

 

Medikamentregningseksamen igjen imorgen. Håper på alt rett denne gangen!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har henta hunden hjem igjen. Han hadde vært en engel og var hjertelig velkommen tilbake igjen i påska. Jeg er fornøyd med at gammelbilen holdt tur retur til gokk og tilbake uten å bryte sammen, jeg. Og så er jeg fryktelig fornøyd med at mannen har kommet hjem med nybilen, og at turen hjem har gått helt smertefritt selv om det var drittføre.

Tenker vi feirer med å ta en tidlig kveld, for vi er trøtte begge to. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det at jeg ikke skulle ha engelsk cocker neste gang igjen? Har en følelse av at det var noe som gjorde at jeg gikk bort fra den rasen.

Hvis du liker pelsstell eller synes det er greit å snaue med maskin, kan jeg ikke komme på så mange grunner til å ikke[emoji846]

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hjemme etter rå trening med hundene. Settervimsen var ivrig og helt pålogget, og tervtøtta var helt rå! Denne treningen gjorde virkelig dagen min! :) Jeg hadde uflaks i noen løp på stevne på lørdag, og det ene løpet har irritert meg så enormt at jeg har tenkt på det hele tiden. Etter denne treningen er det nesten glemt og uflaksen tilgitt. 

Det føles nesten ut som om tervtøtta ble inspirert av å se proffene i aksjon i helga, for alt satt som et skudd i dag. Hvorfor er ikke neste stevne før i Mai? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Nei, du skal vel ikke akkurat beskyldes for å renne ned dørene i andre land :lol: 

Hjemmekjær, vøtt :aww: 

Eller så er det sånn at jeg aldri har hatt økonomi til å reise lenger enn til Sverige og Danmark :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Christine skrev:

Hjemme etter rå trening med hundene. Settervimsen var ivrig og helt pålogget, og tervtøtta var helt rå! Denne treningen gjorde virkelig dagen min! :) Jeg hadde uflaks i noen løp på stevne på lørdag, og det ene løpet har irritert meg så enormt at jeg har tenkt på det hele tiden. Etter denne treningen er det nesten glemt og uflaksen tilgitt. 

Det føles nesten ut som om tervtøtta ble inspirert av å se proffene i aksjon i helga, for alt satt som et skudd i dag. Hvorfor er ikke neste stevne før i Mai? :lol: 

Det er bare å komme sørover, vi har stevner :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 2ne skrev:

Hjemmekjær, vøtt :aww: 

Hjemmekjær burde bli en hedersbetegnelse :aww:

Sitat

Eller så er det sånn at jeg aldri har hatt økonomi til å reise lenger enn til Sverige og Danmark :lol: 

Neida, vi ser selvsagt bort fra slike bagateller :lol: 

Gikk en kort tur med hundene, en drøy time på 4-5 km... det var ikke drømmeføre akkurat, men det så ikke ut til at hundene var nevneverdig brydd av det :). Willy tok seg en liten runde på jakt også, tror jeg, for plutselig var han borte gitt. Jeg hørte ikke et pip da, men brått var'n tilbake igjen - riktig fornøyd med seg selv. Han var sikkert borte et HELT minutt :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
6 minutter siden, Nathalie98 skrev:

Det er bare å komme sørover, vi har stevner :sleep: 

Hadde det ikke vært for at jeg er student med studentøkonomi hadde jeg nok planlagt ny tur sørover for lenge siden :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Hjemmekjær burde bli en hedersbetegnelse :aww:

Jeg ville vel neppe vært en slik en globetrotter om jeg hadde hatt penger til det heller, jeg er veldig glad i å være hjemme, jeg :ahappy: 

--

Den bloggen jeg skreiv om tidligere i dag, var visst ikke ironisk ment den, så nå er jeg "invitert" på skuddreddseminar. Jeg tru'kke det nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet ut miljøtreningen til HOHK, og tenker det kan bli en fast aktivitet for Glam framover. Ni måneder gammel så er han kanskje gammel nok til å lære flere ting enn å bli tatt på ballene og å være søt? Jeg lurte også på om vi skulle blitt med på kurs i hverdagslydighet, men så synes jeg det som er tema er sånne basic ting som jeg har kunnet noen år - jeg har kunnskapen til å lære ham gå pent i bånd, sitt og dekk, jeg har bare ikke hatt motivasjonen. Så spørsmålet er om jeg trenger å bruke 1500 kroner på et kurs for hans del, eller om vi får samme utbytte av ukentlige treninger - ta meg sammen og strukturere meg må jeg jo uansett. Kurset har også flest samlinger på torsdager når jeg egentlig har korøvelse OG i den perioden jeg eventuelt har nyfødte valper. Så det passer jo egentlig ikke på noe som helst vis, men jeg vil ikke at Glam skal bli ignorert heller, og at jeg våkner en dag og har et tenåringsmonster i hus. 

Jeg kan jo avvente til etter ultralyd, i hvert fall - er Foenix tom, har jeg jo bedre mulighet til å være hjemmefra. Glam var i hvert fall kjempeflink i dag - det er rart hvor lett det er for ham å ignorere mye hunder på utstilling, mens i kveld på en plass med syv andre hunder var han strategisk nok til å innse at det var gode muligheter for å rekke å hilse på alle :D Men han tok poenget fort - glo på SFX, få godteri dytta i trynet. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg ville vel neppe vært en slik en globetrotter om jeg hadde hatt penger til det heller, jeg er veldig glad i å være hjemme, jeg :ahappy: 

Jeg er også sånn... føler overhodet ikke noe som helst behov for å reise rundt omkring... om det ikke er en eller annen utstilling man kan dra på da *host*. 

11 minutter siden, 2ne skrev:

Den bloggen jeg skreiv om tidligere i dag, var visst ikke ironisk ment den, så nå er jeg "invitert" på skuddreddseminar. Jeg tru'kke det nei :) 

Det skjønte jeg med en gang :D. Jeg tenker liksom at om brukshundfolk ikke skjønner at redsler som hovedregel bunner i genetikk og ikke at de har blitt skremt på en MH, hvordan i all verden skal man få oppdrettere til å skjønne det da liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg ville vel neppe vært en slik en globetrotter om jeg hadde hatt penger til det heller, jeg er veldig glad i å være hjemme, jeg :ahappy: 

--

Den bloggen jeg skreiv om tidligere i dag, var visst ikke ironisk ment den, så nå er jeg "invitert" på skuddreddseminar. Jeg tru'kke det nei :) 

Tuller du? Var den ikke ironisk? Men herregud da - da må den dama lære seg å skrive litt annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal prøvesmake et av brødene jeg har bakt. Pga jeg var litt i overkant lenge borte så hevet de for lenge, og falt litt sammen, så er spent på hvordan de ble ... Lukter godt i alle fall. :ahappy:  

Har også fått svart på de tre henvendelsene jeg har fått på valp i dag. Skal det fortsette å ry inn i dette tempoet (tispa er jo ikke parret en gang!) så får jeg mange nok å velge i! Jeg har et sikkert hjem, utenom oss selvsagt, som er garantert valp om det kommer mer enn ei tispe. Ellers blir det spennende hvor eventuelle andre valper havner. Om det blir valper da, blir litt stressa av alle tispene som går tom for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har testet ut miljøtreningen til HOHK, og tenker det kan bli en fast aktivitet for Glam framover. Ni måneder gammel så er han kanskje gammel nok til å lære flere ting enn å bli tatt på ballene og å være søt? Jeg lurte også på om vi skulle blitt med på kurs i hverdagslydighet, men så synes jeg det som er tema er sånne basic ting som jeg har kunnet noen år - jeg har kunnskapen til å lære ham gå pent i bånd, sitt og dekk, jeg har bare ikke hatt motivasjonen. Så spørsmålet er om jeg trenger å bruke 1500 kroner på et kurs for hans del, eller om vi får samme utbytte av ukentlige treninger - ta meg sammen og strukturere meg må jeg jo uansett. Kurset har også flest samlinger på torsdager når jeg egentlig har korøvelse OG i den perioden jeg eventuelt har nyfødte valper. Så det passer jo egentlig ikke på noe som helst vis, men jeg vil ikke at Glam skal bli ignorert heller, og at jeg våkner en dag og har et tenåringsmonster i hus. 

 

Jeg siterte for å si noe morsomt om det der, men jeg ble for flau. :icon_redface::lol: Dere får aldri vite hva jeg tenkte å si.

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...