Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

Alt for få bebibilder her inne :aww:  Synes noen skal føle seg kallet!

 

 

Vi skal til tannpleier i dag, kjenner jeg er spent. Vi har snakket masse om "tanndoktor" så hun gleder seg - men en ting er å glede seg hjemme, en annen ting er å faktisk åpne munnen når hun er der nede :lol: 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raksha skrev:

 Alt for få bebibilder her inne :aww:  Synes noen skal føle seg kallet!

 

 

Vi skal til tannpleier i dag, kjenner jeg er spent. Vi har snakket masse om "tanndoktor" så hun gleder seg - men en ting er å glede seg hjemme, en annen ting er å faktisk åpne munnen når hun er der nede :lol: 

 

Kan få et av H? Selv om han har blitt nesten 8 mnd (det betyr vel at det er nesten 8 mnd siden sist). (Fint om bildet ikke siteres)

Vi er på vei på barselgruppe tur. Og snart er permisjonen slutt! Bare to uker igjen!

image.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibi!

14705617_10157644102950341_7589515444309

Vi har gått langtur i skogen, ammet utendørs i null grader (brrrr) og Mons rullet fra rygg til mage i dag! Men ingen så det, pappaen var på soverommet og jeg lagde meg frokost :getlost: Satser på gjentagelse seinere :teehe: Han begynte å rulle fra mage til rygg for en måned siden. Ingen steder er trygge lengre :lol: 

M har blitt 4,5 måned nå forresten :) 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min sover og har gjort det siden halv sju. :thumbs:Måtte lure henne til å sove videre med en påtår på senga etter 40 min, men det er helt greit. Jeg krysser fingrene for at vi har begynt på en god trend. Bortsett fra i går, det var en kaotisk sovedag. Men ellers synes jeg at vi kan begynne å snakke om ti-duppen, ett-duppen og tre-duppen og ha et håp om at A går tidlig til sengs hvis vi klarer å unngå en ekstra dupp etter klokka fire... 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal de ta bilder i bhg, veldig spent på de, særlig siden hun ikke er flink til å sitte i ro, og gjerne bruker litt tid på å ikke bare skule når det er ukjente som prøver å få kontakt med ho, kan bli artige bilder :lol: 

og hun har på seg ny fin genser, bukse og musefletter.. veldig søt og typisk henne :ahappy: 

men når jeg leverte angret jeg litt siden nesten alle de andre små jentene var pyntet og gikk i kjole/skjørt.. jaja, hun går sjelden i skjørt/kjole så bildene blir mer riktig av ho sånn som hun er kledd i dag :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror trenger nye sko. Er det innafor å kjøpe vintersko med fór eller bør jeg kjøpe vanlige goretex overgangssko? Jeg synes det er surt ute, men kanskje litt voldsomt med vintersko allerede,men det er jo ikke så lenge til det blir aktuelt. Kjipt å bruke 1000kr på overgangssko som blir brukt i noen uker. Men på en annen side så kan han jo plutselig vokse i bena og må ha nye sko innen da uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror trenger nye sko. Er det innafor å kjøpe vintersko med fór eller bør jeg kjøpe vanlige goretex overgangssko? Jeg synes det er surt ute, men kanskje litt voldsomt med vintersko allerede,men det er jo ikke så lenge til det blir aktuelt. Kjipt å bruke 1000kr på overgangssko som blir brukt i noen uker. Men på en annen side så kan han jo plutselig vokse i bena og må ha nye sko innen da uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fillerya skrev:

Lillebror trenger nye sko. Er det innafor å kjøpe vintersko med fór eller bør jeg kjøpe vanlige goretex overgangssko? Jeg synes det er surt ute, men kanskje litt voldsomt med vintersko allerede,men det er jo ikke så lenge til det blir aktuelt. Kjipt å bruke 1000kr på overgangssko som blir brukt i noen uker. Men på en annen side så kan han jo plutselig vokse i bena og må ha nye sko innen da uansett. 

Har gått rett på vintersko vi. Har noen arvede overgangssko men hun liker de ikke, og jeg syns de er for kalde uten ullsokker og da kan hun likegodt gå med vintersko. Uten ullsokker foreløpig. Også har vi cherrox til de våte dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...