Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

37 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Kjøpte vogn igår jeg. Litt vel tidlig, men kom over den jeg ville ha på FB gruppe. Med to sittedeler, en bag, et enkelt understell og et dobbelt understell. Så da mangler vi bare en bag :)1893f87bfd5632f451a409a7852d031b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grattis med vogn! :D Her stresser jeg litt med vogngreiene, vi har jo sportsvogna fra før men bagen er ikke på lager før denne uka så den ankommer jobben enda noen dager senere. Kjekt å ha bag fra første dag :P 

 

Ingen eskalering i fødselsgreier, satser på at vi går klar i forhold til 17. mai :P 

 

Gratulerer med dagen alle sammen, kos dere med de små. Aldri for mye pølse og is på 17. mai :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, soelvd skrev:

Grattis med vogn! :D Her stresser jeg litt med vogngreiene, vi har jo sportsvogna fra før men bagen er ikke på lager før denne uka så den ankommer jobben enda noen dager senere. Kjekt å ha bag fra første dag :P 

 

Ingen eskalering i fødselsgreier, satser på at vi går klar i forhold til 17. mai :P 

 

Gratulerer med dagen alle sammen, kos dere med de små. Aldri for mye pølse og is på 17. mai :D

Takk! 

 

Håper bagen kommer asap! Veldig greit å ha alt slikt i hus ja.

 

Ha en flott feiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen måtte snike til seg noen bilder før hun sendte mann og barn i tog i dag, formen er rett og slett ikke god nok. Vel, jobbe med bilder av verdens vakreste lille skapning er ok på 17. mai det også :)

 

13245348_10154134328502225_1703135166923

 

13254695_10154134323057225_7276744630934

 

13254706_10154134300872225_2949220038749

 

13220595_10154134310012225_7036015410322

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at det blir 17. maibaby her heller :) Han prøver å bryte seg ut da, men har som vanlig valgt å prøve seg på øverst i magen, så jeg tror ikke det fører frem til noe denne gangen heller :lol: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi har gjort noen iherdige forsøk på å få mora si til å tisse på seg i skogen, men greide det ikke :sleep: Kjære litjmor, blæra mi er ingen punching bag. Det er mye hyggeligere å kjenne arma di dras tvers over magen på innsida. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Mi har gjort noen iherdige forsøk på å få mora si til å tisse på seg i skogen, men greide det ikke :sleep: Kjære litjmor, blæra mi er ingen punching bag. Det er mye hyggeligere å kjenne arma di dras tvers over magen på innsida. :)

Noe må de jo ha å leke med der inne :aww: :teehe: Nei jeg vet, huff. Jeg og samboer hadde datenight i går, holdt på å krepere av å gå fra leuthenhaven til solsiden bare :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Noe må de jo ha å leke med der inne :aww: :teehe: Nei jeg vet, huff. Jeg og samboer hadde datenight i går, holdt på å krepere av å gå fra leuthenhaven til solsiden bare :lol: 

Det er ikke lange stykket! :teehe: Håper dere koste dere med date :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Det er ikke lange stykket! :teehe: Håper dere koste dere med date :)

Var pluss 30 minutters biltur først daaa, men nei :lol: Ja, burger på Sot og så Jungelboken på Prinsen, anbefales begge deler :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Det hørtes kos ut @Aslan (daten altså :P ) 

Det var veldig kos! Og sannsynligvis siste muligheten på lenge, så var godt at vi rakk det, har vært hektisk med skolen til samboer i det siste :) 

Utbryterbaby er koselig på en helt annen måte :teehe: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke ta særlig blider av selve dagen, hun stod aldri stille :aww::lol:  Men veldig vellykket dag da. Hun er fryktelig høylydt den snuppa vår og må sitte og si "mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma!" (eller pappa)  konstant om vi sitter stille, ørlitegranne utfrodrende å få med seg tale :lol:  Men hun har løpt, lekt, ramla, opp igjen, lekt med ballonger, løpt ALENE og lekt med naboungene :o Det hadde jeg ikke trodd, ramlet mer, spist is, kaker, skjørost og rømme og i det heletatt :wub: Da avsluttes dagen slik: 

27073676085_eb8b3f1c79_b.jpg

 

 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke barnehageplass :( Så må fortsette i den de går i nå, som har elendig beliggenhet. De trives der da, og jeg er fornøyd med alt det andre, men det er ikke sikkert jeg kan kjøre bil så mye lenger pga synet som blir verre. Svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på el-sykkel nå da. Kanskje det kan være løsningen. Vanlig sykkel med vogn med to etterhvert ganske store gutter oppi, blir i absolutt tyngste laget i de bakkene der! Trenger ikke være så dyrt med el-sykkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Lurer litt på el-sykkel nå da. Kanskje det kan være løsningen. Vanlig sykkel med vogn med to etterhvert ganske store gutter oppi, blir i absolutt tyngste laget i de bakkene der! Trenger ikke være så dyrt med el-sykkel?

Pappa har elsykkel, jeg elsker den! Det ville jeg absolutt vurdert. Se på finn.no, kanskje du finner noen til okei pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Lurer litt på el-sykkel nå da. Kanskje det kan være løsningen. Vanlig sykkel med vogn med to etterhvert ganske store gutter oppi, blir i absolutt tyngste laget i de bakkene der! Trenger ikke være så dyrt med el-sykkel?

Så utrolig kjipt :( Men Elsykkel kan absolutt være en god idé. Hadde jeg hatt litt kortere vei til barnehagen så hadde jeg definitivt gått for det selv. Men 1,4 mil hver vei blir litt overkill, selv med elsykkel. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Wednesday det finnes mye fint av el-sykler med kasse foran, men de koster dessverre ganske mye.  Prøv å google lastesykler (i Danmark tror jeg de kalles ladesykler forøvrig) . Skal du ha med guttene tror jeg ikke at de rimeligste syklene (biltema osv) har nok futt til å få dere opp bakkene dessverre. 

http://transportsykkel.no/elektrifiserte-klassikere/ 

http://www.oslo-transportsykkel.no/modeller 

http://www.norsktilhengersenter.no/trehjuls_elsykkel_lastesykkel.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

@Wednesday det finnes mye fint av el-sykler med kasse foran, men de koster dessverre ganske mye.  Prøv å google lastesykler (i Danmark tror jeg de kalles ladesykler forøvrig) . Skal du ha med guttene tror jeg ikke at de rimeligste syklene (biltema osv) har nok futt til å få dere opp bakkene dessverre. 

http://transportsykkel.no/elektrifiserte-klassikere/ 

http://www.oslo-transportsykkel.no/modeller 

Da blir det uaktuelt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...