SiriEveline Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 For ca et år siden ble det annonsert et kull der faren viste seg å være bror til Iver (Bevinds MacIver for de som husker min mors forrige setter), når jeg skjønte hvem tispa Alisha var, så kjente jeg bare hele magen skrek at hvis jeg noensinne skal ha engelsk setter, så er dette kullet. Etter å ha snakket litt med moren min og ikke minst daværende samboer (nå mannen) så fant vi ut at vi ihvertfall skulle kontakte oppdretter for å høre litt og dermed satt man plutselig på liste. Når det 16. oktober kom 6 vakre valper til verden, hvorav 4 hannhunder, så tikket det inn en melding om at hvis vi fortsatt var interesserte så var det hannhund der til oss! Etter å ha hatt han en uke har vi blitt litt kjent, han er en stødig kar med en skikkelig god av og på bryter. Dette lover godt for fremtiden som er tiltenkt jakt og kanskje litt lydighet eller lignende. 25 Siter
MonicaT Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Søt han er. Blir spennende å følge dere 1 Siter
Snøfrost Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Gratulerer med nytilskuddet 1 Siter
AstridN Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Helt nydelig! Gratulerer! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 19. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Takk alle sammen! Vi er selvfølgelig helt nyforelska her også, og jeg skjønner hvorfor settere får være i sofaer, det søte blikket vi får når han ikke får komme opp... ser kjempestakkarslig ut! Siter
Lillekrapyl Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Gratulerer! Helt nydelig! 1 Siter
Siljus Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Så nydelig! *Late som ingenting mens man venter på at valpesyken skal gi seg* 1 Siter
Sofie & Aska Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Åh så søt! Han ligna litt på den forrige setteren vår. 1 Siter
Debbie Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Grattis så herlig, jeg elsker engelsk setter. Siter
Red Merle Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Så skjønn Lykke til med ham, bli spennende å følge dere :) 1 Siter
Monikawt Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Så skjønn gratulerer med nurket! 1 Siter
Malamuten Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Så skjønn, gratulerer 1 Siter
Gjest Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Så søt:) Gratulerer:) Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Siter
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Skikkelig dårlig til å oppdatere men nå har kjekkasen blitt et år og han er en fantastisk hund! Rolig og avbalansert, men en god dose i futt i skauen! Vi har ikke fått testet fjellet helt enda, men regner med full futt der også. Her er noen bilder fra bursdagsfeiring idag og jakt for noen helger siden. 13 Siter
MarieR Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Flott ES! Har han lite pels på ørene eller er de klipt? Han kledde det, i alle fall 1 Siter
Artemis Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Så søt han er, og så stor han har blitt! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 31 minutter siden, MarieR skrev: Flott ES! Har han lite pels på ørene eller er de klipt? Han kledde det, i alle fall Han har lite pels der ja Kommer nok litt mer med alderen, men onkelen hans hadde ganske like ører så ser for meg han har arvet noe av det samme. Skal egentlig ikke ha noe å si på utstilling heller da det er helt innafor rasestandard, bare litt mer uvanlig 35 minutter siden, Sofie & Aska skrev: Så søt han er! Takk 27 minutter siden, Artemis skrev: Så søt han er, og så stor han har blitt! Takk! Ja plutselig ganske voksen Ironisk nok er han en av de minste i kullet, men det skal sies at de er i øvre del av skalaen. Siter
Monikawt Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Hælledussan, det øverste bildet var bare elsk som et lite barn som er overlykkelig over bursdagssang og kake 1 Siter
Recommended Posts