Sissi Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Må vel introdusere vårt nye familiemedlem! Lille pelsballen er 8 uker og en landlevende piraja, men en utrolig søt en da. Vi er stormende forelsket i han alle sammen her hjemme, han er så tillitsfull og herlig. Vi gleder oss masse til og bli kjent med han videre Litt bilder av pelsballen 12 Siter
Siri Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Gratulerer så mye! Digger navnet hans da - Gruffalo liksom *ler*. Har fulgt med ham på FB også 1 Siter
maysofie Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Gudameg så skjønn han er! Liker disse skapningene, spent på hvordan han utviklet seg 1 Siter
Sissi Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 9 minutter siden, Siri skrev: Gratulerer så mye! Digger navnet hans da - Gruffalo liksom *ler*. Har fulgt med ham på FB også hihi Takk Det måtte bare bli Gruffalo, det er jo barnas favoritt bok og vi kunne velge et stamtavlenavn på G, Men jeg sliter fortsatt litt med og rope det høyt ute, når vi trener på innkalling i hagen. Blir veldig høy tone på den O`en når man roper med lys stemme 4 minutter siden, maysofie skrev: Gudameg så skjønn han er! Liker disse skapningene, spent på hvordan han utviklet seg Takk Ja er veldig spent jeg med! Siter
Siri Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 13 minutter siden, Sissi skrev: hihi Takk Det måtte bare bli Gruffalo, det er jo barnas favoritt bok og vi kunne velge et stamtavlenavn på G, Men jeg sliter fortsatt litt med og rope det høyt ute, når vi trener på innkalling i hagen. Blir veldig høy tone på den O`en når man roper med lys stemme Takk Ja er veldig spent jeg med! Blir vel Gruff etter hvert kanskje Siter
Sissi Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Akkurat nå, Siri skrev: Blir vel Gruff etter hvert kanskje hehe har allerede kalt han både Gruff og Gruffen Blir mye Ali kaffe fremover da.. om han ikke er snill gutt! 2 Siter
Pippin&Symra Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Herregud så utrolig søt da! 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 ! Han eeer så nydelig. Jeg er så misunnelig Og så snikstjeler jeg bittelitt ære når han er snill for at det var jeg som minnet deg på rasen. 2 Siter
Snøfrost Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Gratulerer med Gruff! Søt liten tass 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 Åå, så søt Gruffalo er min favoritt barnebok også. Veldig kult navn Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 1 Siter
LØJ Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 Åjøyemeg, det var en liten sjarmør 1 Siter
Sissi Skrevet 6. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 På Wed Dec 02 2015 23:32:01 GMT+0100, Raksha skrev: ! Han eeer så nydelig. Jeg er så misunnelig Og så snikstjeler jeg bittelitt ære når han er snill for at det var jeg som minnet deg på rasen. Ja,skylder deg mange takk som minnet meg på rasen igjen. Veldig gla for det Siter
Sissi Skrevet 9. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Lille bølle er oppgradert til landHai! Hihi.. valpe biting er veldig inn om dagen.Litt utfordringer med og lære barna mine om hvordan håndtere valp som henger i buksebeinet, men det går bedre for hver dag. Nye rutiner må jo lages :) Gruffalo syntes det er super gøy og samle alt mulig midt på stuegulvet når jeg ikke ser ! sko ,kurver,do papir, 5 kg ris pose (knøttet er rundt 4 kg selv liksom ) truser, sofa puter. . Ja alt han kan dra med seg. Men andre ord veldig typisk valp! Men vi er strålende fornøyd med pelsballen. Litt bilder tatt etter en lengre leke runde i hagen og knøttet er sliten. 9 Siter
Sissi Skrevet 14. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2015 Lille gutt vokser og utvikler seg for hver dag! Han er en herlig valp Noen bilder fra turen i går. Jeg må huske og kjøpe en langline til han, han er selvstendig også hvis ting er spennende nok. Så løpe løs med det alt for store båndet hengene etter seg ble bare teit,og springe løs ved stranden var veldig kult, mye spennende lukter så han løp fort sine egne veier,utrolig hvor rask han er Men var ikke verre enn jeg husket på kyllingen jeg hadde med i sekken som godbit, da ble han plutselig veldig fokusert på meg ,og var rask med og komme. Og vi fikk trent litt på kontakt,kjempe flink var han 7 Siter
Raksha Skrevet 14. Desember 2015 Rapporter Skrevet 14. Desember 2015 Haha tøffeste lille bølle 1 Siter
Sissi Skrevet 17. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2015 Liten tur ned I hagen ender stort sett i dusjen 6 Siter
Sissi Skrevet 27. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 I dag kom vinteren Så uvant og gøy med en hund som elsker og være ute I kaldt Vær, uten og fryse og skjelve. 3 Siter
tutle Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Så det er deg jeg følge på insta han ser helskjønn ut 1 Siter
Recommended Posts