Gå til innhold
Hundesonen.no

Gruffalo ( Schapendoes )


Sissi
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Sissi skrev:

Hehe ja jeg prøver ikke tenke for mye fremover, nyte han som valp, så kanskje har vi en godt grunnlag og forhold for og takle evt hormontroll når den tiden kommer. Han blir 7 mnd snart, håper og beholde valpen litt til :ahappy:

Høres bra ut :ahappy:  er jo ikke sikkert du merker aå mye til det heller :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Må vel introdusere vårt nye familiemedlem!  Lille pelsballen er 8 uker og en landlevende piraja, men en utrolig søt en da. Vi er stormende forelsket i han alle sammen her hjemme, han er så tillit

Lille bølle er oppgradert til landHai!  Hihi.. valpe biting er veldig inn om dagen.Litt utfordringer med og lære barna mine om hvordan håndtere valp som henger i buksebeinet, men det går bedre for hve

Lille gutt vokser og utvikler  seg for hver dag! Han er en herlig valp   Noen bilder fra turen i går.  Jeg må huske og kjøpe en langline til han, han er selvstendig også hvis ting er spennende no

Posted Images

30 minutter siden, MarieR skrev:

Han er så søt! Jeg syns schapendoes virker som veldig morsomme og trivelige hunder! :)

Takk, må jo bare si meg enig:wub:   jeg har også fått et veldig  positivt inntrykk av dem. Men aktive og wannabe sprettball,  men er jo det jeg liker ved dem da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kan man skryte litt av BIR selv om han var den eneste av sin rase på valpeshowet?  :P:ahappy:

Fin kritikk, fikk skryt for både bevegelser,hode,temperament  osv men stod trenger mer ringtrening :icon_redface: Så vi kom ikke noe videre i BIS ringen. Gruffen var lei og veldig varm.. men alt i alt fin dag :ahappy: og guttungen turte og prøve seg på barn og hund  og fikk delt 1 plass og premie ,det var stas :wub:

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sissi skrev:

Kan man skryte litt av BIR selv om han var den eneste av sin rase på valpeshowet?  :P:ahappy:

Fin kritikk, fikk skryt for både bevegelser,hode,temperament  osv men stod trenger mer ringtrening :icon_redface: Så vi kom ikke noe videre i BIS ringen. Gruffen var lei og veldig varm.. men alt i alt fin dag :ahappy: og guttungen turte og prøve seg på barn og hund  og fikk delt 1 plass og premie ,det var stas :wub:

 

Selvsagt! Det er jo ikke gitt at man får BIR selv om man er eneste valpen :ahappy: Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

 Gruffaloen storkoser seg i fjellet  :wub:

Har truffet sau for første gang, og jeg kan med sikkerhet si at jeg hadde  IKKE turt å slippe han løs her..  gutten ble spinnvill og helt gæren. ,stod og hoppet opp og ned på alle 4 i min hodehøye,nå er jeg ikke så høy da,men det så likevel helt idiotisk ut.:blink: Aldri sett makan til reaksjon. Det var tydeligvis kjempe spennede . Har møtt andre dyr uten noe slik reaksjon.  Så tydeligvis sauen trigget noe....  Hadde vært fint og kunne testet han på sau under litt bedre omstendigheter  ettervært.

 

 

 

 

IMG_20160718_172406.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...