roxie88 Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Vi kan slå fast at det og ta opptillingsbilder på bordet ,alene med Gruff..funker ikke! Så fiiiiiiiiiiiiiiin [emoji7][emoji7][emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Raksha Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 2 timer siden, Sissi skrev: Vi kan slå fast at det og ta opptillingsbilder på bordet ,alene med Gruff..funker ikke! 1 Siter
Katharina Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Schapendoes er en herlig rase. 1 Siter
Sissi Skrevet 15. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2016 Sol og varmt! Vår!! Vi har hentet frem utemøbler og Gruffalo tester ut og har godkjent! Han er så fin den hårballen min 6 Siter
Pixie Skrevet 15. Mars 2016 Rapporter Skrevet 15. Mars 2016 Han er nydelig!! Det er så moro å se andre bartetryner Min tibetanske terrier er snart 6 mnd og er like vanskelig å ta bilder av, det er bare pels i bevegelse eller sovende hund 2 Siter
Sissi Skrevet 15. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2016 1 time siden, Pixie skrev: Han er nydelig!! Det er så moro å se andre bartetryner Min tibetanske terrier er snart 6 mnd og er like vanskelig å ta bilder av, det er bare pels i bevegelse eller sovende hund Søt bartefjes! Ja å ta bilder er noe heeeeelt annet med Gruff enn hva jeg er vandt med. Så det har vært en utfordring for meg som liker og knipse med mobilen. Når man er vandt med glatt håret hvit whippet så blir overgangen stor Siter
Sissi Skrevet 15. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2016 Gruffalo har egen instagram konto der jeg spam med bilder hehe... det er litt moro. Blir litt som en dagbok og se tilbake på men følg gjerne.. @gruffalo_the_schapendoes Siter
Tonje Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Skrevet 16. Mars 2016 Bustehunder er utrolig søte, men jeg klør i fingrene etter å hente frem saksa og klippe luggen deres! Siter
Mardina Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Skrevet 16. Mars 2016 På 16.02.2016 at 9:19 AM, Sissi skrev: Vi kan slå fast at det og ta opptillingsbilder på bordet ,alene med Gruff..funker ikke! Han gjør seg som bordpynt da! 1 Siter
Sissi Skrevet 16. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2016 2 timer siden, Tonje skrev: Bustehunder er utrolig søte, men jeg klør i fingrene etter å hente frem saksa og klippe luggen deres! Hihihi det gjør jeg også inniinnimellom! Har ikke sett øynene hans på leeeenge! Leter dem frem regelmessig for og fjerne evt øyegugg og se at alt er bra. Men det blir en vanesak.. tenker mindre og mindre på det. Om noen mnd har han kanskje lang nok lugg og sette I strikk da.. Siter
Sissi Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Pelsballen har blitt 6 mnd! Tiden går så fort! 3 Siter
Katharina Skrevet 4. April 2016 Rapporter Skrevet 4. April 2016 Gratulerer med 1/2 års dagen. Søte hunden Siter
Sissi Skrevet 7. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2016 Gruffen har hatt sin første topptur i dag. For en fart på den valpen! Ville helst spurte fort rett opp ,hvile 5 min på toppen og hadde han fått lov hadde han løpt nedover. 3 Siter
Sissi Skrevet 27. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2016 Gruffeluffen har fått lang nok lugg til at jeg kan fange litt hår I strikk nå. Meeeen han fjerner stort sett strikket i løpet av en stund da 4 Siter
Mardina Skrevet 27. April 2016 Rapporter Skrevet 27. April 2016 Han er så søt Digger navnet også 1 Siter
Sissi Skrevet 27. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2016 7 timer siden, Mardina skrev: Han er så søt Digger navnet også Takk Legger ved et bilde tatt av pelsballen tatt i sted. Han har begynt og få mer pels nå,men vi har ikke merket noe til floker under børsting enda, men det kommer vel... har jo bare valpepels enda. Han er også en utrolig behagelig valp, så rolig og enkel og ha i hus. En fantastisk avknapp. Ute derimot er det full fart,må vende meg til den høygir knappen hans Er jo helt med og lett i 100 når noen inviterer til lek eller trening, kombinert med litt manglende impuls kontroll blir det fort alle beina mer over bakken enn de rører den. Men jeg digger han og vi har det er kjempe moro sammen! Selv min mann som var litt skeptisk I starten sier ofte hvor fornøyd han er med Gruff og det gjør alt så mye koseligere når alle I familien digger han like mye! Litt mye skryt av gutten vår, men det er vel denne tråden er til Siter
Katharina Skrevet 27. April 2016 Rapporter Skrevet 27. April 2016 Nydelige gutten. Pelsskiftet pleier å begynne ved 9 måneder og frem til 1,5 årsalderen. Da er det mye floker og tugger og toving. 1 Siter
Sissi Skrevet 27. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2016 17 minutter siden, Katharina skrev: Nydelige gutten. Pelsskiftet pleier å begynne ved 9 måneder og frem til 1,5 årsalderen. Da er det mye floker og tugger og toving. Ja jeg får nyte myk flokefri pels en liten stund til! Siter
Raksha Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Fineste pelsballen Og så gøy å lese at dere er så fornøyd med han (Husk det når hormonene slår inn for fullt) 1 Siter
Sissi Skrevet 28. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2016 44 minutter siden, Raksha skrev: Fineste pelsballen Og så gøy å lese at dere er så fornøyd med han (Husk det når hormonene slår inn for fullt) Hehe ja jeg prøver ikke tenke for mye fremover, nyte han som valp, så kanskje har vi en godt grunnlag og forhold for og takle evt hormontroll når den tiden kommer. Han blir 7 mnd snart, håper og beholde valpen litt til Siter
Recommended Posts