Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

29 minutter siden, *Kat84* skrev:

Å herregud for en mengde!! :o
Vanskelig å se for seg hvor mye det kan bli, men husker jeg så et bilde av en Samojed som ble børstet en gang. Det lå jo omtrent en hel hund igjen ved siden av. Dette bildet skal mannfolket få se, så kan han slutte og si at det ligger pels "overalt" etter mine :P 

Noen påstod at de skulle kjøpe en sånn til meg... 
Da fikk de beskjed om at for meg blir det ikke noen god morgen. Og antakelig så blir det en meget vond morgen for vedkommende som kjøper den... 
B-mennesker som må ha 2 kopper kaffe for å fungere skal så absoutt ikke bli presentert for slikt! :P 

Værs'go', bilde av samojed med pels etter én børsting, før bading. :P 
12219469_10156187228185641_1194952732978

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

16 timer siden, Pringlen skrev:

Kristin Lange på Jessheim, er ikke hun øyespesialist av noe slag? Hun øyelyser i hvertfall.

 

15 timer siden, Monab88 skrev:

Takk for tips! Da ringer vi blant annet dit i morgen.

Jeg har ingen problemer med henne. Ingen dikkedikk dame, men gjør jobben og er dyktig på øyne flink med hundene/valpene og jeg reiser helst til henne om jeg har muligheten/hun har med valpekull. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, SFX skrev:

Jeg hadde lyst til å ta bilder ved den grana og steinmuren i bakgrunnen, men det er gjerdet inne på naboens beite. Jeg må få bygd meg et par meter med fin steinmur til neste års julekort. Og så ei fin granbuske :D

Er det ikke enklere å bare spørre naboen om det er greit at du går dit og tar bilder? :lol: 

44 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Har ikke sjø. Tipper det blir piggsko jeg. Lekkert. :P

Hvor mange ser deg gå fra naboen og hjem da? :P 

Apropos pels, Audi vil også skryte litt!

IMG_0832.jpg

Hun røyter jo imidlertid ikke da, det er nappet av :D

Nå må jeg nesten finne ut om jeg har helt strømpebukse. Jeg skal jo på dette julebordet i kveld liksom..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monab88 skrev:

Ernst Otto var på ferie og hadde ikke ledig tid før på nyåret. Da får vi prøve Jessheim-dama, hun har iallefall veldig lang erfaring om ikke annet.

Ferdigpakket og klar for å reise til Toril!

Hu er flink hun altså, jeg har bare dårlig erfaringer med henne og hele Jessheim dyreklinikk :P

Trym altså, nå har han vært ute å handlet julegaver igjen, til hytta denne gangen :teehe: Og jeg har handlet billig julegodt på Rema 1000! 20 kr for en sånn appelsinsjokolade, 12 kr for en stor marsipangris i eske og 11 kr for 5 marsipanpølser!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Kan jeg få foreslå en sånn madrassgreie med strøm, som slår seg på etter at han har stått opp og slått av vekkerklokka? Bare et lite støt i det han legger seg igjen, det er ikke så slemt vel? :lol: 

Oh det hørtes artig ut! smileys-applause-156875.gif Akkurat nå kjenner jeg at kunne ha brukt litt ekstra strøm  :thumbsdown: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monab88 skrev:

Ernst Otto var på ferie og hadde ikke ledig tid før på nyåret. Da får vi prøve Jessheim-dama, hun har iallefall veldig lang erfaring om ikke annet.

Ferdigpakket og klar for å reise til Toril!

Jeg har ingen dårlige erfaringer med henne (eller de andre på Jessheim) Synes i grunn hun er en riktig hyggelig og flink dame. Utover vanlig øyenlysning har jeg dog kun brukt henne når canarioen ble halt. Har forresten også hatt henne til foredrag og øyenlysning på klubbmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lest igjennom tråden, men har jo glemt halvparten av det jeg skulle kommentere på... igjen... 

:hug: til de som trenger en, og :flowers: til de som fortjener  det.

 

Fikk email fra NKK i går.  Ringsekretærereksamen er bestått :D 

Da er det bare å ta fatt på de praktiske tingene.  

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det har vært så ryddig og rent her! :D

Panna cottaen står i kjøleskapet. Helte i litt i to småglass også, så får vi teste ikveld. Den har stivnet hvertfall, bare håper den ikke er for "stiv" :P

Spent på smaken også, for jeg fant ikke vaniljestengene vi kjøpte igår. Så jeg tok i vaniljesukker i første porsjon istedet. Men så fant jeg de rett etterpå, så jeg heiv i ei hakv stang også (frøene altså). Haha, håper det blir etanes :P

 

Fikk snap av mamma igår. Gira syns nissene på the julekalender er skumle. Når de synger, og de zoomer inn på dem så står hun og boffer på de. Tøffe boxeren min :wub:

 

Nå håper jeg mannen er på vei hjem, for jeg er sulten! :P Kan egentlig bare spise nå, men det er mye koseligere å spise middag sammen. Han skal bare varme lasagne fra igår da, så tar jeg biff og ris. Oooog nå fungerer nettet sånn noenlunde igjen :D Får brukt nettet på playstation og PC! Tør ikke rope for høyt om det, for da mister vi det vel igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dicte skrev:

Er det noe forskjell mellom privat og offentlig dyrlegevakt? 

Ja, sistnevnte eksisterer ikke lengre etter at regjeringen kuttet bistanden. I Sør-Trøndelag har en en privat for Trondheim (samarbeid mellom Trondheimsklinikkene) og en i kommunene utenfor (samarbeid mellom de klinikkene). Er vel en eller to klinikker som står utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snøfrost skrev:

Fått lest igjennom tråden, men har jo glemt halvparten av det jeg skulle kommentere på... igjen... 

:hug: til de som trenger en, og :flowers: til de som fortjener  det.

 

Fikk email fra NKK i går.  Ringsekretærereksamen er bestått :D 

Da er det bare å ta fatt på de praktiske tingene.  

Grattis :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Line skrev:

Det finnes vel ikke noe offentlig dyrlegevakt lenger.

 

Akkurat nå, Aslan skrev:

Ja, sistnevnte eksisterer ikke lengre etter at regjeringen kuttet bistanden. I Sør-Trøndelag har en en privat for Trondheim (samarbeid mellom Trondheimsklinikkene) og en i kommunene utenfor (samarbeid mellom de klinikkene). Er vel en eller to klinikker som står utenfor.

Ah, det ble jo valget lett. Scarlett har brukket bakbeinet ser det ut som, så da håper vi at de er snille og greie på Heimdal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dicte skrev:

 

Ah, det ble jo valget lett. Scarlett har brukket bakbeinet ser det ut som, så da håper vi at de er snille og greie på Heimdal!

Brukt Heimdal endel, og alltid vært veldig fornøyd! Masse god bedring til Scarlett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært klar for julebordet i halvannen time jeg, og enda er det en halvtime til jeg skal dra... :whistle: Noen gledet seg visst litt til å pynte seg!

Så nå er håret satt opp i fancy updo, jeg er sminket, og strømpebuksen er på. De 15 cm høye hælene ligger i vesken jeg skal ha med. Woo, jeg gleder meg! Men det blir ikke mye utslåing av håret, tror jeg, for det er sprayet helt fast med så mye hårspray at jeg fortsatt føler meg litt høy... :lol:  

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dicte skrev:

 

Ah, det ble jo valget lett. Scarlett har brukket bakbeinet ser det ut som, så da håper vi at de er snille og greie på Heimdal!

Off så kjedelig :( Og så lurer jeg på; skjer det noen gang at dyr skader seg utenom kveld og helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...