bardmand Skrevet 1. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Vi er oppe i 113, Lina er foreløpig på en fin-fin tredjeplass, og tar stadig inn på de to foran. Takk for alle stemmer - og eventuelt delinger :-) Siter
Niv-poodles Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 129, for et nydelig bilde av Lina! 1 Siter
bardmand Skrevet 1. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 1 time siden, Niv-poodles skrev: 129, for et nydelig bilde av Lina! Takk skal du ha! Man kommer langt med en fin hund, fine omgivelser og fint vær :-D Rett nok er det mange dyktigere fotografer enn undertegnede i lundehundmiljøet, men når det gjelder skamløs stemmesanking, tror jeg ikke det er så mange som slår meg :-) 1 Siter
bardmand Skrevet 1. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Lina har nå 140 poeng og er oppe på en knepen 2. plass! Det går bittelitt tregere nå enn i starten, men det tikker da inn en og annen stemme. Nå blir vi nok å trenge flere delinger etter hvert for å nå flere, vi får jobbe på! :-D Siter
bardmand Skrevet 1. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Takk, alle sammen! Nå ser det faktisk ut til at det er mulig å stemme flere ganger, men sannsynligvis med noe "karantenetid" (vet ikke helt hvor lang). Om noen får lyst til å gjøre dette til en vane, blir vi ikke lei oss for det ;-) Siter
Aussieglis Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 4 timer siden, bardmand skrev: Takk, alle sammen! Nå ser det faktisk ut til at det er mulig å stemme flere ganger, men sannsynligvis med noe "karantenetid" (vet ikke helt hvor lang). Om noen får lyst til å gjøre dette til en vane, blir vi ikke lei oss for det ;-) Gikk ikke å stemme på nytt for meg, sto enda samme tallet da jeg kom inn som etter jeg hadde trykket. Sist jeg stemte var 11 timer siden (iflg hundesonen, vel og merke ) 1 Siter
bardmand Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 6 timer siden, Aussieglis skrev: Gikk ikke å stemme på nytt for meg, sto enda samme tallet da jeg kom inn som etter jeg hadde trykket. Sist jeg stemte var 11 timer siden (iflg hundesonen, vel og merke ) Ja, jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan det fungerer. Men takk for at du prøvde, uansett! Siter
Trixi Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 184 Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 1 Siter
bardmand Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 På 30.11.2015, 19.44.10, Lillekrapyl skrev: Får bare feilmelding jeg.. Har du fått til nå? Man må legge inn e-postadresse for å få stemt. Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Ser ut som jeg fikk stemt igjen via FB. 191 Siter
bardmand Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Takk skal dere ha! Det kan virke som det i utgangspunktet ikke går an å stemme mer enn en gang. Fikk også til å stemme en gang uten at telleren viste noen endring. Pussig. Siter
bardmand Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 201 nå! Det tikket inn noen stemmer i løpet av natt også :-) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.