Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegavetråden 2015


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her kan vi lage ei liste over ting som "de som har alt" kanskje kan like . Bare fyll på nedover med idéer  . - Spekemat (fenalår, spekepølser, skinke etc) - Syltetøy/kaffe/te-ting - Gode oste

Det var så mye enklere når jwg var på den alderen. Ønsket meg jo bare kontantkort  

God mat hvis de liker sånt. Olivers oljer mm, Rogaland konserves-pakker. Lokale gode oster...

Posted Images

Hmm, der fikk jeg en head's up om at det kommer to gaver til meg fra min søsters svigerfamilie, så da må jeg selvfølgelig gi noe tilbake. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kjenner dem veldig godt i det hele tatt. Det var ikke på radaren min i det hele tatt at de var på ei gaveliste, så jeg er glad jeg fikk vite det nå og ikke om tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse om en fin julegave til noen som er glad i hest/tipping/flaxlodd ol. Kjøp en andel i folkehesten (trav)! Gjorde det i fjor til bror, big hit :)

Trenger tips til mor! 

Hun er glad i og strikke, "har alt", elsker sko (men lurer på om hun har nok), liker litt alternative saker, veldig glad i å glede andre, liker at det er ryddig rundt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kristiin skrev:

Hun er glad i og strikke, "har alt", elsker sko (men lurer på om hun har nok), liker litt alternative saker, veldig glad i å glede andre, liker at det er ryddig rundt seg

En namaste better buddy case (til å oppbevare nåler, ei lita saks og målbånd. sånt man bruker når man strikker). Fyll den gjerne med slikt også. Helt genial liten sak. 

Det har kommet masse fine nye strikkebøker i høst :) Inkludert 3 nye koftebøker og ei stor fin vottebok (men også andre om det ikke er helt hennes greie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bestilt fra Personlig Almanakk de siste dagene? Jeg kommer til forsiden, men derfra klarer den ikke å laste inn programmet som lager kalenderen. Jeg har forsøkt tre forskjellige browsere, og har en rabattkupong med snarlig utløpsdato :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SFX skrev:

Har noen bestilt fra Personlig Almanakk de siste dagene? Jeg kommer til forsiden, men derfra klarer den ikke å laste inn programmet som lager kalenderen. Jeg har forsøkt tre forskjellige browsere, og har en rabattkupong med snarlig utløpsdato :(

Sjekka nå, og jeg kommer inn og får lasta inn kalender/almanakk mekke-siden uten problemer (litt treig i lastinga, men ikke noe å klage for mye på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tekopp skrev:

Sjekka nå, og jeg kommer inn og får lasta inn kalender/almanakk mekke-siden uten problemer (litt treig i lastinga, men ikke noe å klage for mye på).

Takk for hjelpen - det viste seg at jeg ikke skulle ha almanakk der likevel, men hos SmartPhoto, for der får jeg et personlig bilde for hver uke, mens Personlig Almanakk bare har på coveret. Men etter 24 timers banning og slit, fikk jeg ladet opp alle bilder og organisert, bestilt og betalt. 40 prosent rabatt fikk jeg også, så da er den julegava i boks.

I arbeidet med å plukke 72 bilder til to ulike almanakker snublet jeg over et bilde som ville vært koselig å forstørre i gave - men det går ei stygg bilantenne over deler av bildet. Er det noen som er gode på photoshop som vil forsøke å fjerne den for meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Krutsi skrev:

Tips til tenåringsjente? Hun er 13.. Vet ikke hva hun ønsker seg, men har begynt å blitt veldig tenåring.. Likevel skal hun ikke følge de andre jentene, men opptatt lell av hva hun har på seg osv.. 

Evt noe teknisk til mobil, data eller lignende :P 

Jeg hadde faktisk kjøpt gavekort eller gitt penger. De lykkeligste dagene i mitt tenårsingsliv var når jeg hadde penger å bruke :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jo, kanskje det.. Jeg liker dårlig å gi bort penger :P 

Gavekort i spesifikk butikk så vet du at det blir brukt til noe? Gjerne inni en sjokolade. Vi fikk alltid sånne tennisrekkert sjokolader med penger inni (finnes den sjokoladen enda?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Krutsi skrev:

Tips til tenåringsjente? Hun er 13.. Vet ikke hva hun ønsker seg, men har begynt å blitt veldig tenåring.. Likevel skal hun ikke følge de andre jentene, men opptatt lell av hva hun har på seg osv.. 

Evt noe teknisk til mobil, data eller lignende :P 

Her har familiens tenåring (13 i fjor, 14 i år) fått gavekort på bowling eller kino. Det har vært veldig suksess. Vi slo oss sammen med svigesøsteren min sånn at det ble litt på gavekortet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Nærmeste bowling eller kino er ca 1 times kjøring unna.. Annet butikk enn Coop marked og de vanlige Cubus osv, er ca 1,5-2 timer unna :P 

derfor liker jeh å kjøpe ting til henne :lol: 

Herreminhatt! Det er nå på tide å la jenta fly på byn alene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

Herreminhatt! Det er nå på tide å la jenta fly på byn alene :P 

Joda, men da må jo noen kjøre henne til byn først :lol: 

går dårlig med både buss og tog.. Nærmeste togstasjon for påstigning er ca 1 time unna, og buss er det bare helseekspressen som går 1 gang i døgnet, tror jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Joda, men da må jo noen kjøre henne til byn først :lol: 

går dårlig med både buss og tog.. Nærmeste togstasjon for påstigning er ca 1 time unna, og buss er det bare helseekspressen som går 1 gang i døgnet, tror jeg :P 

Leilighet litt nærmere byen? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev: Jo, kanskje det.. Jeg liker dårlig å gi bort penger [emoji14] 

Gavekort i spesifikk butikk så vet du at det blir brukt til noe? Gjerne inni en sjokolade. Vi fikk alltid sånne tennisrekkert sjokolader med penger inni (finnes den sjokoladen enda?).

Den finnes! Vi får den vært år av familien i Bergen med penger eller gavekort :D

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Polfarer skrev:

Den finnes! Vi får den vært år av familien i Bergen med penger eller gavekort :D

 

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

 

 

Bare lurer på om det er ett Bergen fenomen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...