Tonje Skrevet 5. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2016 Samboern har vært ute å lekt med de en halvtimes tid mens jeg var på jobb i dag også. Da jeg kom hjem gikk vi tur sammen for en gangs skyld Hundene fikk gå løse på skogsvei i 1,5 time. Etterpå måtte Blaze i dusjen fordi han stinka piss og deretter ble det en time med pelsstell. Siter
Monikawt Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Skrevet 5. Januar 2016 I dag har hundene vært med meg på jobb. De har herja og leka og løpt løse (på inngjerdet jorde) i snøen ellers har de bare sovet, er vel på tide med en lufting snart Siter
Sofie & Aska Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Skrevet 5. Januar 2016 Aska fikk seg en kveldstur hvor vi gikk innom en fotballbane og lekte med ball. Trente litt impulskontroll. På hjemveien fant hun ei tomflaske som hun bar med hjem og gjemte bak en snøskavel. Dermed er hennes dag komplett likevel! Siter
rosinbolle Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Skrevet 5. Januar 2016 I dag har han vært delvis hos søsters, som tok skogsveien opp til meg for å låse ham inn før seinvakta si. Jeg har trent lydighet i 30 min og gått en 20 min bajse-/kveldstur. Han nekta å bajse selv om jeg vet at han egentlig måtte, men det er hans eget valg. Han fikk siste sjanse da han slapp ut i hagen for å gjøre sitt fornødne før natta. Siter
tonjek Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Skrevet 5. Januar 2016 Vært på to timers lydighetskurs med pauser innimellom, og så fikk han leke med en annen bc han kjenner et kvarters tid etterpå. Nå sover han som en baby. [emoji1] Siter
Kristiin Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 2 timers tur i skogen der de var 4 hunder som løp villmann på formiddagen. Deretter middag servert strødd utover plena, de brukte 1 time. Kveldslufting på 25 min løs i skogholtet. :) Siter
Malamuten Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Jeg og vims fikk tatt et par økter med lydighet i dag tidlig, også sløste vi mye tid på å være sosial og avsluttet med en liten tur (45-60 min) før vi fro hjem. Varga og Tai fikk sykkeltur av E. Utover det har det vært ganske rolig i dag. Siter
mokken Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 En slapp dag med små luftinger i nabolaget også en tur i hurtig gange/joggeintervaller på 45 min. Siter
Wilhelmina Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 I går var vi på årets første rallytrening, og med 15 iskalde minusgrader priser vi oss lykkelig for innendørstrening denne vinteren. I dag skal snuppa få massasje Siter
Malamuten Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Fikk endelig til en sykkeltur ? litt spesielt i 10 minus, men helt bart og tørt så da ? så da ble det en 20 min og 7 km løpetur på varga og vims. Tai har fått kløvtur av E og mine to skal få en halvtime nå før vi legger oss. 1 Siter
Turb Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Gått en times tur i -13 grader. Pigg hadde på seg genser og refleksvest og løp som en tulling hele tiden. Etter det var han med på styremøte i hundeklubben. Kost med alle, skjellt ut en lekehund i et hjørne og fått snask... Siter
ida Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Tjukk ullfleece under og vattert dekken over på Tinka og varmedress på kroppen og fake bjønnfitte på hue på meg og vi koste oss halvannen time i skogen etter jobb med gode turnaboer Det er jo bare å gå på bittelitt og halvere røykepausene, hehe Siter
WelshenNemi Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Drøy times tur løs i -10(ekstremt kaldt til å være her), bad, føning, børsting og kloklipp.. så nå er vi dliten begge to Siter
Siri Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Ingen ting... bare et bittelite godbitsøk i stua og tissetur. Siter
Sofie & Aska Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Hadde fritime igjen idag så da ble de en times tur i marka på Aska. Så trente vi litt lydighet (for oss selv) på kvelden. Siter
Monab88 Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Skrevet 6. Januar 2016 Her blir turene litt amputerte av så mye ski på tv for tiden I forigår gikk vi en drøyt 2 timer topptur opp på heiene bak huset her først på dagen og en liten lufterunde rundt fjøset i skogkanten på kvelden. I går ble det 15 minutters lufterunde i skogen først på dagen og 45 minutter powerwalk på kvelden. I dag ble det 25 minutter i skogen mellom skirenn og hopprenn og 45 minutter powerwalk på kvelden. De går aldri i bånd, så alle turene løper de løse. Vi er også hos mamma for tiden, som bor på gård, så her er det mange mål inngjerdet tomt de kan løpe rundt på så mye de vil. 2 Siter
Lunatic Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 I går gjorde vi ikke så mye egentlig. Vi gikk ikke lang tur siden det var iskaldt ute, men hun fikk tissetur på morningen, før jeg jobbet med den siste eksamenen min. Vi hadde en lengre freestyle-trening midt på dagen, samt at vi trente inn et nytt triks og jobbet med et annet på kvelden. I dag skal er planen å gå et par timer i skogen på kvelden etter eksamensjobbing Siter
MegaMarie Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 I går ble det tur i nabolaget med hundene. Jeg tok Blondie og roomien sin hund på tur for seg, og så tok jeg Tidi etterpå. Jeg prøver å lære Tidi i gå fint i bånd, så hun trenger minst mulig forstyrrelser på tur foreløpig. Tidi fikk også en liten lydighetsøkt med fri ved fot og innkallingstrening. Tok ikke for mye blimomenter da det var bikkjekaldt ute! Siter
Wilhelmina Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 Her er det for kaldt til å gjøre noe som helst utendørs, så vi går tur i parkeringstunnelen og trener rallymomenter på stuegulvet Siter
MegaMarie Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 I dag ble det nesten 2 timer på tur i skogen med @HeleneFS 1 Siter
Bananen Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 En time hyggetur i skogen. Pøbel eeelsker kulden! Han kunne holdt på hele dagen om han fikk lov - det var bare jeg som feiget ut, -17 er litt i kaldeste laget for meg. 2 Siter
Carro92 Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 Vi har vært inne foran peisen idag, jeg er i dårlig form, så har ikke ork til noe særlig gitt :/ Siter
tmp Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 4 timer siden, Bananen skrev: En time hyggetur i skogen. Pøbel eeelsker kulden! Han kunne holdt på hele dagen om han fikk lov - det var bare jeg som feiget ut, -17 er litt i kaldeste laget for meg. Det slo meg nå..Kunne det tilfeldig vært deg og pøbel jeg og Albert møtte joggende i skogen i går ettermiddag/kveld (18-ish)? Mener å huske dere bor i samme trakter som oss, men kan være helt feil også :p Siter
Bananen Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 1 minutt siden, tmp skrev: Det slo meg nå..Kunne det tilfeldig vært deg og pøbel jeg og Albert møtte joggende i skogen i går ettermiddag/kveld (18-ish)? Mener å huske dere bor i samme trakter som oss, men kan være helt feil også :p Hmnei. Vi var ikke i noen skog i går. Og vi bor sånn ca. i de samme traktene, bare på andre siden av dalen (om jeg husker korrekt!). 1 Siter
tonjek Skrevet 7. Januar 2016 Rapporter Skrevet 7. Januar 2016 Vi har vært inne foran peisen idag, jeg er i dårlig form, så har ikke ork til noe særlig gitt :/ x2 [emoji28] Siter
Recommended Posts