Teserere Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 Idag gikk vi først 2 timer på ski, og så løp vi 5km på kvelden Tror jentene er fornøyd! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 1 t 15 min i skogen, og deretter avgårde på agilitytrening på formiddagen. Ble en rolig kveld ettersom jeg skulle på nattevakt. K sto for kveldsluftingen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Liten halvtime rusletur på formiddagen bare så langt, men snart skal vi på ski 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 1,5 time i skogen med Niclas, Sushi, Nora og Trine i nydelig vær midt på dagen og 1 time kveldstur i skogen med hele bernergjengen nå i kveld. Niclas, Nora, Alberto, Dropse, Trine, Sushi, Wilma og Gilda 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 I dag har vi bsre trent bittelitt søk og gått et spor. Bilen er på verksted, så kommer meg ikke noe sted å gå tur pyton å gå fra huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 i dag har vi montert en kommode hos foreldrene mine han har sitti ved siden av og gitt meg en suss hver gang jeg ble sint på kommoden Teamwork 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 47 minutter siden, Monab88 skrev: 1,5 time i skogen med Niclas, Sushi, Nora og Trine i nydelig vær midt på dagen og 1 time kveldstur i skogen med hele bernergjengen nå i kveld. Niclas, Nora, Alberto, Dropse, Trine, Sushi, Wilma og Gilda Har du 8 bernere hjemmeboende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 14 minutter siden, Teserere skrev: Har du 8 bernere hjemmeboende? Nei, jeg bor hos oppdretteren min en periode De har 6 bernere og 2 pommer hjemme til vanlig, så er det ei fórtispe her i forbindelse med valper + min Nora. Totalt har vi 10 voksne hunder og 5 valper her - det høres mye ut, men det merkes ikke! De er så rolige og greie at det føles som å ha 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 1 time å 15 min i nydelig vær på formiddagen AG på kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 1 time siden, Monab88 skrev: 1,5 time i skogen med Niclas, Sushi, Nora og Trine i nydelig vær midt på dagen og 1 time kveldstur i skogen med hele bernergjengen nå i kveld. Niclas, Nora, Alberto, Dropse, Trine, Sushi, Wilma og Gilda Litt imponert over at du klarer å stille opp åtte stykk, å holde de rolige (å at de ser i kamera!) mens du tar bildet Jeg sliter med 2-3 stykk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 Ettermiddagstur på ca 1 1/2 t i skogen. Mesteparten i trekk, noen korte økter løs innimellom. Begge hundene hadde ca halve turen hver med kløv. Ellers en lat kveld på sofaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 Idag har vi vært med på appellprøvene til noen av de andre. De trengte en hund til å ligge i fellesdekken med to andre. Aska lå i midten. Den andre schæferen som lå satt seg opp tidlig, og etter en stund reiste den seg og gikk. Aska og BC-en ble liggende helt rolige. Kjempeflinke! De lå i 5 min med skjult fører og forstyrrende hund. Etterpå fikk jeg en av de andre til å kommandere meg i fri ved foten. Gikk i to min før jeg belønnet, og hun gikk kjempebra! Så gikk vi et spor på is og asfalt ca 300m. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 En rask liten fjelltur, ca 40-45 min, også en tur innom hallen å trent lydighet. Fin onsdag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 Morgenluftings i 30min hvor de fikk løpe av seg galskap på snødekt jorde. Så tok Lyn og jeg koffert og bur med ut på reise. Trent på å ligge i ro med potensielle bestevenner forbigående på togstasjonen, samme på Gardermoen. Trent litt lydighet og lekt på flyplassen. Gikk en times tur sammen med Felix i skogen når vi kom nordover. Hilst på masse mye folk og bare slækket på sofaen. Kveldsluftings unnagjort med 15min trasking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Hunden har endelig fått løpe løs, apportere saker og ting, rullet og kost seg skikkelig (kost oss vi også, da, selv om vi ikke rullet i snøen og hentet ting)! Nå er det en sliten hund som snorker på puten sin ved siden av meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 I går var vi ute på tur i 4 timer og grillet pølse og koste oss Milla bar veden i kløven sin ...Men det ble litt kaldt til meg, så idag: sår hals og dårlig form. Vært ute med hundene i 10 minutter idag.. Skal karre meg opp å gå ut med de en tur etterpå og- så de får ut litt energi ved å løpe tulling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Vi startet dagen med halvannen time tur, stort sett løse hunder. Så avsluttet vi dagen med 2 timers lydighetstrening. Kjempemorsom økt 1 time siden, Kristiin skrev: I går var vi ute på tur i 4 timer og grillet pølse og koste oss Milla bar veden i kløven sin Det hørtes deilig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Gått ei mil på ski, brukte 1 time og 20 min. Så har de fått godbitsøk inne, vært ute i hagen et par ganger og nå nettopp gikk samboern en liten tur på ca 20 min med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 På lørdag hadde vi hviledag og gikk en drøy time ved sjøen her i helt fantastisk vær, solskinn fra helt skyfri himmel og god temperatur Kan bli vant til slikt Skitur i går i pissregn, ikke det koseligste skiværet akkurat Får se i dag om vi prøver oss på en siste skitur for denne vinteren (ser det ut som) eller om vi tar bena fatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 I går ble det en halvannen time gåtur med sele og magebelte og et par småluftinger i tillegg, i dag ble det 20 min gåing på formiddagen også fellestrening i hallen pluss en lufterunde på kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Eine har fått massasje i dag og er nå god og sigen Han er bedre i låret og har fått mer muskler, så det kommer seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Luftetur på morgenen på 30min, agilitytrening alene i 1t med innlæring av hjul, mur og slalåm på formiddagen. Trasket noen ærender gjennom sentrum i nesten to timer i vannrett snøføyk, Lyn har vært kjempeflink på bytur. Blir en kveldsrunde om straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Skogstur ca 1 time, deretter avgårde på trening i hallen (lp og rally) sammen med en fin gjeng folk og hunder. Etter trening slo vi i hel litt tid med å lese regelverk og slappe av i solen mens vi ventet på bilen skulle bli ferdig på verksted. Også en 1/2 times kveldstur i nabolaget senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Nora har fått joggetur med mannen i huset tidlig i morges (vet ikke hvor langt/lenge) og 1,5 time skogtur med meg på ettermiddagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2016 Årets første sykkeltur Var ute i 2 timer og kom oss 13,5 km. Går ikke så fort når Blaze skal holde travetempo store deler av veien (mye asfalt)+ at vi stoppet ved en liten skog og gikk en runde i den+ oppvarming og nedgåing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts