RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Lola Pagola det går dessverre ikke å endre den tilbake, activity streams er en stor endring som er gjort i V4.1, les gjerne om det her:https://community.invisionpower.com/release-notes/ Jeg har laget en guide i håp om at det skal være enklere å ta i bruk det nye systemet (viktig å lese alt):http://http://hundesonen.no/topic/79920-guide-aktivitetsstrømmer-nytt-innhold-ulest-innhold/ Siter
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Ah ok, det var litt dumt. Fint at det er mange muligheter til sortering og sånn, men akkurat utformingen var ikke bra, den kommer jeg til å savne. 1 Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Kangerlussuaq ctrl+shift+r for å få opp svar boksen (cmd+shift+r i mac). Les her for å skru av browser notifications i Firefox:https://support.mozilla.org/no/questions/997362 Du kan få siste innlegg som one click i top og bunn, les guide:http://hundesonen.no/topic/79920-guide-aktivitetsstr%C3%B8mmer-nytt-innhold-ulest-innhold/ Design/utforming blir prioritert når bugs er borte. Siter
Mud Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Får ikke tvunget inn filer via mobil? Tror jeg? *forvirret * Usikker enda. Må fortsatt slette alt og sliter med å få slettet gamle quoter. Siter
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 9 minutter siden, RAH skrev: Beklager å måtte si det, men ser ikke ut til at problemet var løst likevel nå er det bare enda værre! Tidligere har jeg bare trykket ctr alt og slettet all tekst som har hengt igjen, men nå fungerer ikke det lenger. Skulle oppdatere tråden til hunden min, og da hang hele det lange innlegget jeg skrev i tråden sist igjen, og jeg får ikke slettet det helt, ikke sitater og sånn. Nå får jeg som du ser bare skrevet inne i denne quoten som hang igjen, og som jeg heller ikke får slettet refresh hadde ingen effekt. Men jeg kan jo prøve å slette nettleserhistorikk osv. men det hjalp ikke forrige gang. Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Mud hvis du lukker nettleseren på mobil så pleier de normalt å slette cache. Med lukke mener jeg avslutte hele applikasjonen, ikke bare en nettside/fane. På iOS dobbeltklikk på hjem knappen, dra safari-vinduet opp. Siter
puddellover Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Maria får ikke skrevet, hun får faktisk ikke opp svarboksen i det hele tatt! Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @puddellover @Maria høres ut som cache (som nevnt i flere innlegg over) ctrl+shift+r / cmd+shift+r om du er på mac Mobil: hvis du lukker nettleseren på mobil så pleier de normalt å slette cache. Med lukke mener jeg avslutte hele applikasjonen, ikke bare en nettside/fane. På iOS dobbeltklikk på hjem knappen, dra safari-vinduet opp. Siter
Lene_S Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 2 timer siden, RAH skrev: Done. Enig med deg! Dette er nytt for meg også, så det tar litt tid å lære seg alt Thanks Som du ser av screen shoten under her, så mangler jeg de fleste knappene i skriveboksen. Har ctr shift r. Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Lene_S dette er editoren for tablets. Har du krympet vinduet til hundesonen? Kan du gjøre det bredere? :) Siter
Kristiin Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 3 timer siden, RAH skrev: @Kristiin har du ikke avis på toppen og sirkel ved emnetittel? Ref bilder. Er det mulig å få trådene til å vises slik igjen på mobil? Siter
puddellover Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Funker fremdeles ikke for @Maria Siter
Lene_S Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 5 minutter siden, RAH skrev: @Lene_S dette er editoren for tablets. Har du krympet vinduet til hundesonen? Kan du gjøre det bredere? :) Jeg klipte bildet sånn at alt det andre ikke skulle forstyrre. Her er det fulle bildet: Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Lene_S det skjønte jeg, men takk for fullt bilde Det ser ut som du har veldig lav oppløsning på din PC. Personlig foretrekker jeg å ha høyere oppløsning, ønsker du å prøve det?http://windows.microsoft.com/en-us/windows-xp/help/setup/change-monitor-resolution Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @puddellover @Maria @Kristiin det ser ut til å være cache som troller. Cache må slettes / nye filer må inn. Normalt løses det ved å trykke ctrl + shift + r / cmd+shift+r (på mac). Noen ganger må det (merkelig nok) trykkes flere ganger (3-5 ganger). Hvis ikke dette ikke hjelper så må man slette nettleserens cache for hundesonen.no. Google: delete cache "din nettleser". Følg instruksjoner videre. På mobil så sletter normalt nettleseren cache om du avslutter hele applikasjonen. F.eks. på iOS: Dobbeltklikk på hjem knappen og dra nettleseren (safari/chrome/etc) opp. Åpne nettleseren på nytt. Siter
Maria Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 NÅ! Nå virker det! Jeg måtte slette all nettleserdata for hele safari-appen. Litt kjedelig at det blir så mye plunder, men nå får jeg skrevet i det minste. Takk for at du ga beskjed for meg, @puddellover 3 Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Welcome back @Maria! Det skal være mulig å slette cache kun for en side :S Siter
Maria Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 1 minutt siden, RAH skrev: Welcome back @Maria! Det skal være mulig å slette cache kun for en side :S Jeg ble så forbanna at jeg bare slettet alt. Haha. Kanskje alle problemer er løst - da er det i så fall verdt det! 1 Siter
Taz Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Ehm. Dumt spørsmål. Men hvor er smileys blitt av? Ser på bildet som Lene_S la ut at hun har et smileyicon, men det har ikke jeg! Edit: Jeg har prøvd ctrl+shit+r flere ganger. Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Taz, jeg har smileys, men i starten så var det et tannhjul som var ikonet, og ikke et smilefjes. Jeg cmd+shift+r ~10 ganger, så endret det seg :S Siter
Taz Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 1 minutt siden, RAH skrev: @Taz, jeg har smileys, men i starten så var det et tannhjul som var ikonet, og ikke et smilefjes. Jeg cmd+shift+r ~10 ganger, så endret det seg :S Jeg har et tannhjul, men når jeg trykker på det så kommer det opp det som skal komme opp. "Lenke". Ikke noe smileys. Skal fortsette å spamme ctrl+shirt+r litt til. Siter
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 @Taz Når jeg tenker meg om så var det slik hos meg også. Trykk på link ikonet, der fant jeg smileys. Og tannhjulet ble link. Og plutselig etter ørten refresh, ble alt normalt :S Kan du bekrefte førstnevnte? Siter
Taz Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Okay, nå er jeg lei av å spamme. 20+ ganger. Men det stemte at smileys lå på link og ikke "lenke" aka tannhjulet. Men det vil ikke bli normalt med refresh enda. 1 Siter
Kristiin Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Slettet all logg, avsluttet app flere ganger og prøvd annen nettleser. Funker ikke.. Siter
Recommended Posts