RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Aktivitetsstrøm (Activity Streams) Aktivitetsstrømmer er et verktøy som gjør det enkelt å sortere og filtrere innhold du er intressert i. Forumet har fire standard streamer som alle innloggede brukere ser. Nytt innhold, Ulest Innhold, Innlegg jeg har deltatt i og Innlegg jeg har startet. Alle innloggede bruker kan lagre egne strømmer (se pro tip #2). Hver bruker kan gjøre en stream til sin standard stream. Gå inn på den du ønsker å sette som standard stream, klikk deretter på haken (se første pil) for å gjøre lagre den som standard. Du finner hurtiglinker til streamen øverst (se 2. pil) og nederst på forumet. Pro tip #1: Hvis du synes innholdet er for stort kan du velge å kun se overskriftene. Velg ønsket visning ved å klikke på ikonet til høyre (se liten rød firkant). Pro tip #2:Lag din egen stream (Aktivitet > Mine Aktivitetsstrømmer > Lag ny aktivitetsstrøm). Gi aktivitetsstrømmen et navn og sett de innstillingene som passer deg. Ikke vær redd for å utforske alternativene. Slik lager du en aktivitetsstrøm som følger nye innlegg i begge kjøp og salg forumene: Spesifiser hvilke forumemner du er interessert i: Aktivitetsstrøm hvor din venner har deltatt i diskusjonen: Muligheten er mange, vær kreativ og utforsk! 3
Recommended Posts