Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

Guest lijenta
24 minutter siden, HeleneFS skrev:

 

Folk som er pålogget chat antar jeg...

Stemmer

 

Jeg har oppdaget en feil. Jippi jeg har en feil hihi bildet mitt er borte. Det har blitt borte etter flyttingen et sted. Har ikke kikket på meg selv før nå og da jeg oppdaget det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Guest lijenta
24 minutter siden, HeleneFS skrev:

 

Folk som er pålogget chat antar jeg...

Stemmer

 

Jeg har oppdaget en feil. Jippi jeg har en feil hihi bildet mitt er borte. Det har blitt borte etter flyttingen et sted. Har ikke kikket på meg selv før nå og da jeg oppdaget det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tekopp takk! Det er nok siden vi oppgraderte til V4.0, før det gjorde vi ingenting :)

@AnetteN takk! Det virker som vi har redusert 504 og 502 feil, men at det ikke er 100% enda. Jeg har ikke fått det noe særlig etter vi løste ytelsesproblemene. Pussig nok fikk jeg det når jeg prøvde å svare deg nå.

@Mardina Ta en titt på aktivitetsstrømmer, da kan du sortere og filtrere innlegg og tråder som interesserer deg:
http://hundesonen.no/topic/79920-guide-aktivitetsstr%C3%B8mmer-nytt-innhold-ulest-innhold/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, RAH skrev:

@Lene_S editoren endrer seg på 110% her. Skal se hva jeg får gjort med det :)

Har noen flere knapper nå, tekstfarge, gjennomstrek og fjern formattering. Er vel ikke de knappene jeg savnet mest. Noen mulighet for å få skvist inn quote der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RAH skrev:

@Lene_S jeg la inn de knappene jeg trodde var mest brukt, det er ikke mulig å legge inn flere (på en linje). Jeg byttet tekst farge med quote :)

Lovely, thank you :) Gjennomstrek blir vel forøvrig lite brukt, tror jeg har sett det en eller to ganger her ;)

Nytt ønske: I lista over nye/uleste innlegg så man tidligere sidetallene også. Altså små knapper med 1, 2 og siste side på. Da kunne man klikke seg direkte inn på siste side, som man jo ofte gjør, fremfor å først måtte åpne tråden og så klikke seg videre. Ikke noe stort problem, men småirriterende likevel. Noen mulighet for å få sidetallene tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RAH skrev:

@Lene_S det er ikke en innebygget innstilling, så det er ikke noe jeg får sett på nå eller kan prioritere med det første. Du vet sikkert dette, men du kan trykke på sirkelen til venstre for overskriften for å gå til siste uleste innlegg :)

Nei, skjønner det. Og vet at det er mye styr med en såpass stor oppgradering, har vært gjennom det selv noen ganger. 

*plystre* Eh, nei, hadde ikke fått med meg det, gitt, trodde det var pynt, jeg :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever lite problemer (dvs, jeg ser dem, men jeg regner med det ordner seg), litt tregt her og en bad gateway der, smileys ligger under linkikon, chat-telleren er på vide veier, og klødde meg i hodet et minutt før jeg fikk knotet "nytt innhold" til omtrent sånn jeg hadde det. 

Tror det blir bra, jeg! Fersk programvare må til om man skal vedlikeholde forumet, og da må vi vanedyr finne oss i både endringer og problemer som må løses.

Glad for at forumet har fått noen som bryr seg så mye om brukerne sine igjen! :flowers:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig å høre @Argyr:)

Smileys/link-ikon fikses ved å slette browser cache. Treghet og bad gateway henger sammen.

Det har kommet en til oppdatering i kveld som retter småting her og der, denne vil bli installert enten i kveld/natt eller i morgen tidlig tenker jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke utseendet, den forrige likte jeg godt (minus den teite menyen på høyre side).Og veldig irriterende med blåfarge over mentions, jeg tror hele tiden at jeg har markert teksten, hehe :)

 

Håper alle problemer blir borte med oppdateringen :) Nytt innhold siden var veldig rotete synes jeg, likte den forrige og den vi hadde før der igjen mye bedre :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at sonenfolket tar i mot forandringer på samme måte som før. Det kan åpenbart ikke oppgraderes på noen måte :P

--

Her funker alt som det skal, så vidt jeg kan se :) Det som ikke var som før, kommer vi til å venne oss til, denne gangen også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt at det er kjempefint jeg.. Jeg har ikke helt fått med meg hvordan man fjerner gamle quoter, men bare jeg klikker nok og hoier og hikkemikker de der røde strekene nok, så blir det jo borte til slutt så da er det greit. At mentions er blitt highlighted er greit nok, vet ikke helt hvorfor man vil highlighte dem, men helt OK for min del. Nå kan mye av min positivisme kanskje skyldes at jeg ikke har hatt noen som helst problemer med omleggingen, verken på pc eller mobil, men jeg synes det er blitt helt suverent :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg sliter med nå er å få postet via iphone/Ipad. Det er like greit kanskje, siden jeg strengt tatt gjør andre ting når ikke pc'n er på.

Hadde ikke ventet noen ny oppdatering, så du verden som jeg skvatt i går når jeg endelig kom meg inn *ler* Da vurderte jeg sterkt å få tantrum her inne :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@2ne Vi er åpne for forslag, men kan ikke tilfredsstille alles ønsker. Vi leier lisens på forumets software og har ikke kapasitet til å skrive om hele forumet for å gjøre store endringer (som å endre på hele activity streams - modulen). De deler av forumet som ikke enkelt kan endres på vil derfor bli som de er. Per dags dato er V4 av forumet fortsatt ganske ferskt og Invision Power vil fortsette å gjøre forbedringer.

Hvis noe som absolutt ikke fungerer vil vi selvfølgelig vurdere å gjøre noe med det fortløpende. Jeg forstår at nytt er uvandt, men håper du også forstår at vi ikke kan gjøre "kjerneendringer" for hundrevis av brukere :)

Det er hyggelig å høre at forumet fungerer som det skal for deg :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alt fungerer fint her også (har ikke testet på mobil), men jeg trenger strengt tatt ikke så himla mange valg for ditt og datt *ler*. Jo færre valg, jo enklere liksom :D. Og jeg skjønner jo ikke bæra av hva det ene eller andre betyr, men så lenge det funker, jeg får kommet til sist leste innlegg i de trådene jeg synes er interessante, så er det helt greit. 

 

Edit: Men da jeg postet dette innlegget, fikk jeg opp Bad Gateway... refreshet og da var innlegget på plass :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke hatt (store) problemer etter at forumet ble oppdatert, ja jeg har vært usynlig, jeg har opplevd treghet ved bytte fra en side til en annen og annet smårusk. Jeg mister ikke buksene av den grunn. Men var jeg utestengt i hele går, nå er jeg inne
igjen fortsatt med buksene på, men kanskje litt vonbråten etter gårsdagen...:hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele går var jo litt overdrevet da jeg ikke har tid til å prøve en hel dag:ahappy: Men, jeg kom altså ikke inn på forumet, fikk den bad gateway meldingen. Nå er jeg tilbake, dere blir ikke kvitt meg så lett :innocent::)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Min hund Pia fikk dette midlet mot innbilt svangerskap. Og etter å ha tatt dette etter anvisning fra vetrineren i 4 dager datt hun om 2 ganger i løpet av en dag i noe som så ut som epileptisk anfall.. Ser ikke at det kan være noe annet enn medesinen som var årsaken til dette. Og fikk beskjed om å kutte ut medesinen da det var visst uvisst om hvordan denne virker.
    • Labtispe (noe partisk her). Ønsker du ikke heftigheten til jaktlinjer har man jo dual, eller også linjer av standard som ikke er blant de tyngste. Finnes absolutt standard labs som er flotte med funksjonelle kropper (og hjelper jo når de holdes slanke og spreke).    Lagt til: Ellers gjelder de samme linjene golden også, med mindre pelsstell enn på springer.
    • Hei sonen!  År 5 uten hund. Nå er jeg lei. Har vært innom de fleste rasene (altså vurdert) og har over gjennomsnittet (nerde) kunnskap om raser, men allikevel sliter jeg litt med å lande. Kanskje dere kan hjelpe?  Springer eller Sheltie. Meeennnnn. Springer: redd pelsstell men skjønner at man kan klippe den I sportsklipp uten å barbere eller ødelegge pels.  Sheltie: hater bjeffing, ser på fb gruppene at 9/10 sliter med unødvendig bjeffing og at de ikke egner seg I ymse sport grunnet lyd...   Hva skal jeg med hund?  Familie hund som jeg kan trene med og dra på kurs/seminar med. Lære mer hands on, har masse bok kunnskap men mangler litt hundespråk forståelse og hvordan løse problemer. Går turer i fjell og skog. Er mye ute og diller med barna.  Jeg har stor familie, 2 små barn, 1 stort. Mye barn innom på besøk.  Kom gjerne med andre forslag, men har vært igjennom alle rasene og slått de fra meg av forskjellige årsaker. Hjertet mitt vil en ny bruksschæfer tispe men hjerna sier nei  
    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...