RAH Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Så dere fraskriver dere alle problemer relatert til tapatalk? Tapatalk er et tredjeparts software og vi har ikke mulighet til å gjøre noe disse problemene selv, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Tusen takk @Aslan!Dette er første prioritet nå. Supert om du holder ut litt til @Maria. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Vet dere.. Jeg begynner å bli mektig lei av nye sonen, jeg.. Har virkelig forsøkt å gi den en sjanse, men jeg gidder ikke være usynlig bruker mer. Så lenge jeg sitter på mobil tror jeg det meste funker, men fra PC, uansett hvilken, er jeg usynlig når jeg svarer på innlegg. Og sånne ting irriterer meg altså helt grenseløst. HVA kan gjøres? Jeg har virkelig prøvd å slette alt av nettleserhistorikk, cookies, prøvd ulike maskiner, ulike nettlesere mm. Det virker ikke... Hilsen misfornøyd Maria.. Har du prøvd å opprette en annen konto og se hva som skjer når du poster fra den? Jeg vet det er tre stk som tenderer til å være usynlige (du, lola pagola og mud), alle med masse poster og slikt. Det er litt sånn at jeg lurer på om det er en sammenheng der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Har fått et annet rart problem med Hundesonen på mobiltelefon, den forsvinner og telefonen bikker over til startskjerm. Men det antar jeg er et Microsoftproblem. Windowstelefon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 @Tricolor, det høres ut som dette er nettleser/telefon-problem ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Har du prøvd å opprette en annen konto og se hva som skjer når du poster fra den? Jeg vet det er tre stk som tenderer til å være usynlige (du, lola pagola og mud), alle med masse poster og slikt. Det er litt sånn at jeg lurer på om det er en sammenheng der...Og yodel og camillasoppen har jeg merka meg er usynlig. Det kan også sikkert skje med brukere som er mindre aktive, men det er jo vanskeligere å oppdage dessverre Tusen takk @Aslan!Dette er første prioritet nå. Supert om du holder ut litt til @Maria.Gjelder ihvertfall Maria, lola pagola, mud, camillasoppen og yodel har jeg merket, kan godt være fler 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Har du prøvd å opprette en annen konto og se hva som skjer når du poster fra den? Jeg vet det er tre stk som tenderer til å være usynlige (du, lola pagola og mud), alle med masse poster og slikt. Det er litt sånn at jeg lurer på om det er en sammenheng der...Har ikke prøvd det, men mener bestemt det må rettes opp om så det "henger" på brukeren min. Hatt samme bruker i 11 år uten problemer, jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Har ikke prøvd det, men mener bestemt det må rettes opp om så det "henger" på brukeren min. Hatt samme bruker i 11 år uten problemer, jo jeg sier ikke at de ikke skal fikse det på orginalbrukeren din, men det hadde vært spennende å vite om det funker fra maskina din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 jeg sier ikke at de ikke skal fikse det på orginalbrukeren din, men det hadde vært spennende å vite om det funker fra maskina din.Jeg har prøvd å logge på min bruker fra flere ulike maskiner, så det er åpenbart brukeren det er noe gæærnt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Ubuntu is back. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 fikk 502 bad gateway i ganske mange minutter her, og nå er det litt suppe igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Fikk den her også i lang tid. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Fikk Gateway error(?) 504 flere ganger nå. Måtte vente en stund før jeg prøvde på nytt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Jeg har ikke hatt noen problemer opp til nå. I dag og i går har jeg hatt mye 502-Bad Gateway og treig innlastning... Spesielt på telefon, men også på PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 (endret) Trykk på stjerna, ved siden av emnetittelen Er blitt nevnt her et par ganger Det fungerer ikke.. Noe må ha skjedd nå ila gårsdagen? Nå er det ihvertfall masse nye problemer hos meg. Tregt og bad gateway 502/504, på mobilen (ikke tapatalk) kommer det ikke opp ting om jeg går via varsler ihvertfall. Folk er "usynlige" i tråden, så jeg må inn på pc for å sjekke om folk har quotet meg el. Og siste uleste fungerer fortsatt dårlig, havner som regel på siste innlegg og må bla meg bakover.Edit: Får fortsatt bad gateway innimellom. Endret 30. Oktober 2015 av Malamuten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 (endret) Gamle innlegg henger fortsatt igjen i svarboksen hos meg. Får rett som det er bad gateway melding (men innlegget er fortsatt postet, så må bare ikke trykke refresh så det kommer uendelige ganger).Om jeg er usynlig eller ikke lenger vet jeg ikke, da jeg ikke har postet så mye rundt i det siste. Men skal sjekke nå i en tråd jeg vet jeg har pleid å være usynlig i iallefall edit: her kan du se hva jeg mener med at gamle innlegg henger igjen. Fint at det man skriver blir lagret i tilfelle nettet ryker eller man driter seg ut, men hvorfor blir det lagret etter det er postet og?(Og bildet jeg legger ved nå kommer til å feste seg i alle innleggene jeg skriver i denne tråden etterpå, med mindre jeg sletter det, eller redigerer innlegget etter det er postet. Det vises ikke som bilde når innlegget blir skrevet, men dukker opp likevel). Endret 30. Oktober 2015 av Lola Pagola 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Henger igjen innlegg her og innimellom. Får fremdeles gateway 502 og 504 meldinger innimellom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Nå er IPB V4.1 klar. Dette er en oppgradering av dagens V4.0 og skal fjerne mange bugs og vil trolig rette at svar henger igjen og at folk er "usynlige".Oppgraderingen har vært klar i noen dager, men jeg har villet vente litt før jeg installerer den. Om det er stemning for det kan jeg gjøre det i nå/i dag. Forumet vil være utilgjengelig i perioden men jeg tror det bare tar noen minutter (maks 30.). 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 30. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Nå er IPB V4.1 klar. Dette er en oppgradering av dagens V4.0 og skal fjerne mange bugs og vil trolig rette at svar henger igjen og at folk er "usynlige".Oppgraderingen har vært klar i noen dager, men jeg har villet vente litt før jeg installerer den. Om det er stemning for det kan jeg gjøre det i nå/i dag. Forumet vil være utilgjengelig i perioden men jeg tror det bare tar noen minutter (maks 30.).Do it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 (endret) Kjør på (Kommer ikke opp under nye innlegg at jeg har skrevet sist, det er det krutsi som har). Endret 30. Oktober 2015 av Lola Pagola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Gjør det, gjør det, gjennomfør det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 @Lola Pagola, kan du se om innlegg forsvinner fra svarboksen ved posting nå? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Oi, den "ny aktivitet"-greia var rar. Likte den gamle bedre. Det var en veldig konstruktiv tilbakemelding kjenner jeg . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Stjernen er blitt til et kinesisk tegn o.O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Shlush skrev 3 minutter siden: Stjernen er blitt til et kinesisk tegn o.O Jeg mener ikke å sitere deg, men finner ikke noe annet sted å poste svar i dette emnet. Når jeg klikker nede for å svare kommer det kun opp boksen for å sette inn bilder. Og så lurer jeg på hvor siste innlegg som før lå øverst til høyre er blitt av (på PC) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts