RAH Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 (endret) @raksha nede i høyre hjørne finner du Legg til andre filer > Sett inn bilde fra URL.Jeg anbefaler dog at man laster ned bildet først for så å laste det opp, for om bildet fjernes fra ekstern server så vil den ikke være synlig lenger. Endret 23. September 2015 av RAH 1 Siter
RAH Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 Klikk og godbit (lover å ikke begynne å skrive sånn altså! )Grøss og gru, takk for det! Siter
Mardina Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 (endret) Det har sikkert vært nevnt her før, men jeg orker ikke bla meg gjennom 13 sider nå..... Men er det mulig å få vekk den "Nyeste innlegg" og "Nylig opprettede emner" oppe på høyre side? Jeg synes det er fryktelig irriterende å ha den der. Ikke er jeg interessert i se hva de f.eks skriver i Den store baby og barnetråden Ellers synes jeg sonen ser fin ut. Det vil alltid være noen som klager, men vi venner oss til dette også, det er jeg helt sikker på Endret 23. September 2015 av Mardina 2 Siter
Raksha Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 Det har sikkert vært nevnt her før, men jeg orker ikke bla meg gjennom 13 sider nå..... Men er det mulig å få vekk den "Nyeste innlegg" og "Nylig opprettede emner" oppe på høyre side? Jeg synes det er fryktelig irriterende å ha den der. Ikke er jeg interessert i se hva de f.eks skriver i Den store baby og barnetråden Ellers synes jeg sonen ser fin ut. Det vil alltid være noen som klager, men vi venner oss til dette også, det er jeg helt sikker på Dette er vi flere som ønsker oss. Og timestamp på innlegg, ikke hvor lenge det er siden det ble skrevet. Siter
Gjest Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 jeg har aldri opplevd forumet så bra som nå jeg! Bruker stort sett Windows Phone.Samma her, har iPhone med Tapatalk og Mac, alt fungerer supert og har gjort det siden oppdateringene fant sted Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
RAH Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 @Mardina og @raksha det er dessverre ikke mulig å skjule sidebaren til høyre. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Hvorfor ikke? Den er ikke der på et tilsvarende forum jeg er på med samme forumskall og som har gått igjennom samme endring. Siter
RAH Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 @Frida og fuglehundene Kan du velge å fjerne den eller er den aldri der? Det er mulig å fjerne den permanent, men det er ikke mulig at brukere kan velge selv.Ved oppgraderingen så hadde jeg ikke sidebar, men brukere klaget på at forumet var for bredt. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Åja, sånn ja. Nei, den er ikke der Jeg synes den er veldig unødvendig og synes det andre forumet er penere og ryddigere uten. Jeg trenger jo ikke de innleggene og nye trådene når jeg allikevel bruker "nytt innhold" Siter
RAH Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 @Frida og fuglehundene det er dessverre mange som bruker sidebar og mange synes at forumet blir for bredt uten. Derfor blir det stående for nå. Takk for innspill og beklager at vi ikke kan tilfredsstille dette ønsket på nåværende tidspunkt Selv liker jeg ikke at det er mye white space når man blar lengre nedover i en post og leker med noen ideer for hva som kan gjøres. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Ja, er enig i at det blir for mye hvitt. Men heller la det stå hvitt og ikke fylle på med mer om sidebaren må stå der, da blir det bare enda mer rotete, synes jeg. Som sagt, jeg synes det er renere og penere uten den sidebar i det hele tatt 2 Siter
rosinbolle Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 (endret) Er det jeg som er blind, eller er det ingen "vis nytt innhold"-knapp på nettbrettversjon? Jeg leter og leter, men finner den ikke! Ser det er noen som har ønsket seg denne vekk lenger oppe, så den finnes nok på pc-versjon (kommer ikke inn i det hele tatt på pc, bruker opera). Ikke fjern den! Jeg foretrekker å bruke forumet på den måten.leter også etter "gå til siste uleste innlegg" i tråder. Og en snarvei tilbake til nytt innhold. Hvordan endrer jeg til nettleserversjon på nettbrett?Tapatalk fungerer ganske bra da, om enn tregt. Endret 24. September 2015 av rosinbolle Siter
Lola Pagola Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Synes sidebaren er helt grei, eneste er at det er litt kjedelig om man leser noe man ikke burde ha lest i noen av trådene som omhandler tv-serier Siter
Benedicte Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Jeg får ikke lengre lov til å skrive på hundesonen gjennom pcen. I skrivefeltet er det en sirkel som "laster", og jeg får ikke skrevet noe i feltet. Har forsøkt flere nettlesere uten hell. Må skrive dette fra mobilen [emoji14] Får fortsatt ikke lov til å skrive innlegg via PCen..Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Er det jeg som er blind, eller er det ingen "vis nytt innhold"-knapp på nettbrettversjon? Jeg leter og leter, men finner den ikke! Ser det er noen som har ønsket seg denne vekk lenger oppe, så den finnes nok på pc-versjon (kommer ikke inn i det hele tatt på pc, bruker opera). Ikke fjern den! Jeg foretrekker å bruke forumet på den måten.leter også etter "gå til siste uleste innlegg" i tråder. Og en snarvei tilbake til nytt innhold. Hvordan endrer jeg til nettleserversjon på nettbrett?Tapatalk fungerer ganske bra da, om enn tregt.Stjerna kanskje? Hvis det er det samme som på mobil. Siter
Mardina Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Hundesonen er det eneste forumet jeg har vært på, som har den der sidebaren. Skjønner bare ikke poenget med at den er der.... For min del hadde det ikke gjort noe om forumet ble litt bredere, hvis den ble borte.... Men får vel prøve å venne meg til den.... Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Hundesonen er det eneste forumet jeg har vært på, som har den der sidebaren. Skjønner bare ikke poenget med at den er der.... For min del hadde det ikke gjort noe om forumet ble litt bredere, hvis den ble borte.... Men får vel prøve å venne meg til den.... Veldig enig med deg! Synes den er overflødig når man har funksjonen "nye innlegg", som også er mye mer oversiktlig. 1 Siter
Mirai Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Jeg vil heller ha sidebaren enn at forumet blir 50% bredere, da blir det veldig kronglete å lese innleggene. Kanskje det blir litt som på Facebook, blir jo vant til å overse både chatten og reklamen på siden? 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Men det er jo så bredt allerede, bare at det er et hvitt tomrom under sidebaren i stedet for? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Vi er forskjellige, jeg synes ikke det er kronglete på det andre forumet jeg er på (som er helt likt dette) Siter
Siri Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Synes heller ikke den sidebaren er noe problem . 1 Siter
Raksha Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 "Alt blir en vane" sa reven da den var halvflådd. Siter
Mirai Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Men det er jo så bredt allerede, bare at det er et hvitt tomrom under sidebaren i stedet for?Åja, sånn ja. Ja, skjønner hva du mener. Men jeg tenkte på at alternativet er kanskje at bredden på forumet vil øke utover mot høyre hvis det ikke er sidebar der, og at hvis det stemmer så vil jeg heller ha sidebaren. Hva som er fakta vet jeg ikke . 1 Siter
rosinbolle Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Stjerna kanskje? Hvis det er det samme som på mobil.oooh, ja! TAKK! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 "Alt blir en vane" sa reven da den var halvflådd. Aha var det da den sa det! Det har jeg lurt på i 13 år nå (seriøst). 1 Siter
Recommended Posts