Klaragris Skrevet 17. September 2015 Rapporter Skrevet 17. September 2015 (endret) Går det nå? Endret 17. September 2015 av Klaragris Siter
Klaragris Skrevet 17. September 2015 Rapporter Skrevet 17. September 2015 Jeg fikk det ikke helt til ? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. September 2015 Rapporter Skrevet 17. September 2015 Hvordan blir det med bilder? Ser bilder i tråder bare kommer opp som linker, og det er jo dumt, for det er en enorm jobb å gå inn og endre om de må legges inn på en annen måte... :/ Siter
Pringlen Skrevet 17. September 2015 Rapporter Skrevet 17. September 2015 Nye sonen hater meg... Det er jo umulig å skrive og sitere. Blæ 1 Siter
lucy Skrevet 17. September 2015 Rapporter Skrevet 17. September 2015 Hvordan sletter man cacher i chrome pånettbrett...? Får og sånn "siden eksisterer ikke" Siter
Guest Jonna Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Ett amerikansk sonen medlem kommer ikke inn etter server bytte. Sånn kort problemet: "slettet all historikk i nettleseren. Søker hundesonen.no og kommer bare til at forumet er skrudd av" sender henne direkte link og hun får "Not found via linken din" Siter
Eplefe Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Hvordan sletter man cacher i chrome pånettbrett...? Får og sånn "siden eksisterer ikke"Innstillinger -> Avansert: persondata -> Slett nettleserdata. Siter
Guest Jonna Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Sliter litt med att innleggene flyter i hverandre. Mulig å få en slags dele linje? Hopper liksom over til neste innlegg uten å helt registrere at det er ny bruker som skriver. Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 God morgen folkens! Da er jeg tilbake igjen, jeg kommer til å bruke deler av formiddagen til å ordne og svare folk i denne tråden.Takk til alle som er med å hjelpe de som ikke får til alt med det første! Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Hva mener du med høyre menyen? På det bildet ser jeg hodet til de som har skrevet, men jeg får jo ikke sett emnet som er svart på sist og nicket samt klokkeslett til de som har skrevet der. Beklager, da var det jeg som misforstod. Det er ikke noe "feil" med nettbrettversjonen, det skal være sånn.Under profilbilde så ser du hvor lenge det er siden siste innlegg og jeg regner med at du kan holde på bildet for å se hvem som har svart. Jeg er dessverre tom for batteri på min iPad, men jeg ser at det kommer opp en infobox om jeg holder musen over profilbildet og håper dette går på tablet også asd Siter
Margrete Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg vil gjerne slippe mailvarsling. Jeg fant: Gå på varslingsinnstillinger og scroll deg nedover, da kommer det opp varslingsalternativer. Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Edit: Tidligere om man trykte på en tråd i listen over nylige aktive kom man opp på samme side og innlegg man sist leste, vil dette bli tilgjengelig etterhvert?Jeg er veldig glad i slike funksjoner og kommer til å prøve å lete frem alle mulige senere.Om dette var standard på forrige versjon er det nok innbakt her også. Linkene kan være flyttet, så jeg anbefaler å trykke på alt som man kan trykke på Husk at "lesehistorikken" din er ny, på ny versjon og at det dermed kan ta litt tid før slike funksjoner automatisk trer i kraft. Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) Hvorfor kan jeg ikke velge ingen av alternativene i Metode som skal brukes når jeg følger innhold automatisk? Jeg vil ikke ha noe på mail overhodet.Ei heller får jeg valgt at jeg ikke vil ha varsling på epost om noen kommenterer noe jeg følger. Får ikke valgt hverken eller i den boksen.@maysofie: Nå har vi endret på hva som er standard og åpnet for muligheten til å endre dette selv. Beklager at det ikke var slik fra begynnelsen! Endret 18. September 2015 av RAH 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Går det att stänga av den lilla svarta boxen som poppar upp varje gång jag gör något bara för att tala om för mig vad jag precis gjort? Och samma sak, det att sidan "scrollar" sig själv nerifrån och upp när jag går till nästa sida i en diskussion? Siter
Kaja Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg syns også det er litt for lite skille mellom innlegg, og at quoteboksen er for "svak". Har ikke fått testet så mye enda, men ser greit ut 3 Siter
Raksha Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) En liten ting til, fra min si de. Qouter og sånt sier "for 12 timer siden" uten klokkeslett. Er det mulig å endre tilbake til nick - klokkeslett på quoter og klokkeslett på innlegg? litt mer slik det var før? Sikkert bare en vane, men nå sliter jeg med å få med meg hvem som faktisk er quotet. Endret 18. September 2015 av raksha 1 Siter
jaktlykke Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg kommer fortsatt ikke inn på sonen via PC og firefox. Må skifte over til IE og det ønsker jeg ikke. Hvordan fikser jeg det? Og mobilen..... er bare rot. Siter
Teserere Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Når man trykket på linker før kom de automatisk opp i ny fane, nå blir man videresendt såfremt man ikke høyreklikker og velger ny fane manuelt... Siter
Lola Pagola Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) Dette gjorde skikkelig vondt i vanen :SEdit: men det blir sikkert bra! Man glemmer jo fort hvordan det var før. Men savner litt mer skille mellom ting, alt flyter liksom litt over i hverandre nå, alt er så lyst.Er forumet mye smalere nå forresten?Kunne og ønske at svar og siter var litt mer som knapper, ikke bare rene linker. Endret 18. September 2015 av Lola Pagola Siter
Kaja Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg får eposter om alt. Og varsler om alt. Det vil jeg ikke ha. Kun dersom noen siterer meg/sender meg pm vil jeg ha notification. Jeg vil ikke ha mail om noenting. Men klarer ikke å fjerne det. Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 @Teserere, linker skal åpnes i ny fane/vindu. Jeg antar at dette blir fikset når cron jobben (vaktmesteren) nevnt tidligere i tråden er ferdig med sitt. Hvis ikke må jeg inn å fikse dette manuelt.@Kaja: Klikk på bjellen øverst, så får du opp en link varslingsinnstillinger. Her kan du gjøre som du ønsker Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 @jaktlykke, har du forsøkt å skru av alle programmer og starte maskinen på nytt? Da vil maskinen din flushe DNS. Hvis dette ikke går kan jeg anbefale Google Chrome fremfor IE. Firefox vil hente seg inn "til slutt". Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 @TrasselTrollet, jeg er usikker på om du kan skru av notifikasjonene som kommer opp og har dessverre ikke tid til å sjekke dette nå. Du kan se om det hjelper å skru av noen av varslingsinnstillingene.At forumet skroller til toppen når du klikker på neste side er ikke mulig å endre. Det som skjer er at forumet henter inn nye poster i bakgrunnen og tar deg til toppen (da det er normalt å starte å lese fra toppen). På denne måten sparer du mye lastetid ved at serveren henter og leverer mindre innhold. Siter
TrasselTrollet Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Det är inte det att jag hamnar på toppen på nästa sida som är problemet i sig utan den extremt onödiga "rörelsen" av det. Hur jag nu skall kunna förklara det bättre? Det är själva "animationen" av rörelsen som är problemet.Jag lär mig säkert med tiden att titta bort varje gång jag trycker på nästa sida men jag tycker det bör tas med i betraktade att all sådan onödig rörelse kan vara extremt svårhanterad för folk som lätt drabbas av yrsel tex. Siter
Maria Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Vil bare gi skryt til ny admin jeg. Flott at sonen blir oppgradert og at det følges opp så godt som dette. Jeg måtte legge inn helt på nytt i tapatalk, men så funket det gitt. Knall! Bra jobbet, @RahSent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.