Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar, Norsk vinner 2015


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Nei. Lani er meldt på,så ser jeg da. Medisinene hennes er ikke på doping listen og trenger ikke dispensasjon. Men jeg vil ha muligheten der om alt blir bra og hun er bra. Er det galt?

Nei, jeg synes på ingen måte det er galt å se an og stille dersom hunden er i god form :)
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fryktelig dumt av NKK å stå steilt på ikke betale tilbake de som har meldt på både ag/lp/utstilling som mister en av delene på grunn av avstand. Det er neppe så veldig mange det gjelder, og de

Jeg hadde kontaktet Forbrukerrådet, evt en jurist, for jeg mener dette er brudd på avtaleloven.. Slik st jeg fikk refundert ene påmeldingsavgiften.. 

Gleder meg til å komme hjem med to nye tittelvinnere. Eller en tittelvinner og en ny norsk champion. Skal ikke være så kravstor, liksom. 

Ja, faktisk synes jeg det er veldig galt å stille en hund som er så syk som du har skissert tidligere. Dette handler vel ikke egentlig om hva som er lov eller ikke mht dopingreglement, men hva som er bra for hunden.

Men jeg skrev at Lani er PÅMELDT - jeg skrev faktisk aldri at jeg skal stille henne :blink: jeg er faktisk ikke dum selvom du mener det..

Nei, jeg synes på ingen måte det er galt å se an og stille dersom hunden er i god form :)

:)

Jeg kunne ikke vite at Lani ble syk i sommer når jeg meldte på før sommeren heller liksom, og alt jeg skrev var at Lani var påmeldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt på et lite knippe, og har nok til oppdretterklasse.
Både champion og juniorer. Meldte på Jubel også, selvom hun på det tidspunktet vil være 6 uker drektig OM hun har tatt seg.
Etter mye fram og tilbake fant jeg ut at om jeg IKKE melder på er hun helt sikkert IKKE drektig heller, så da syntes jeg at den "halve prisen " (Ca 180 kr) var en rimelig forsikring for å få valper :P
Jeg KUNNE jo ha ventet til utsatt frist (om 2 uker) og vite sikkert, men da hadde prisen vært nærmere 500.
500 og vite sikkert (og da spare pengene om hun er drektig) eller 180 og ikke vite. Tja.
Håper det er bortkasta penger og at hun kan bli hjemme, men er hun ikke drektig tror jeg hun er typen basenji denne dommeren vil elske, så da er det dumt å ikke ha meldt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det noen som reiser fra NKK Hamar til Bergen som har plass til en liten irsk setter tispe? :) Hun er veldig snill og grei, og man merker såvidt at man har henne. Tror hun ville ha foretrukket å ligge i et eget bur uten masete hunder hvis hun fikk velge selv da [emoji14]

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som reiser fra NKK Hamar til Bergen som har plass til en liten irsk setter tispe? :) Hun er veldig snill og grei, og man merker såvidt at man har henne. Tror hun ville ha foretrukket å ligge i et eget bur uten masete hunder hvis hun fikk velge selv da emoji14.png

Kjenner en som skal ta toget hjem derfra i alle fall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, @Line :lol:

-----------------

 

Så nettopp gjennom dommerlister og håper på et plutselig dommerbytte :lol: 

Kjenner ikke til dommeren vår, men en av de andre som dømmer der har vi stilt for før og han er veldig hyggelig :)

Ellers håper vi selvsagt at alle gode ting er 4 siden rotta bare mangler storcertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som reiser fra NKK Hamar til Bergen som har plass til en liten irsk setter tispe? :) Hun er veldig snill og grei, og man merker såvidt at man har henne. Tror hun ville ha foretrukket å ligge i et eget bur uten masete hunder hvis hun fikk velge selv da emoji14.png

 

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

 

 
Hvilke dag?Jeg kjører hjem etter frokost på søndag. Har kun ekstra bur av varikennel intermedium, men det blir kanskje for lite? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...