Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar, Norsk vinner 2015


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fryktelig dumt av NKK å stå steilt på ikke betale tilbake de som har meldt på både ag/lp/utstilling som mister en av delene på grunn av avstand. Det er neppe så veldig mange det gjelder, og de

Jeg hadde kontaktet Forbrukerrådet, evt en jurist, for jeg mener dette er brudd på avtaleloven.. Slik st jeg fikk refundert ene påmeldingsavgiften.. 

Gleder meg til å komme hjem med to nye tittelvinnere. Eller en tittelvinner og en ny norsk champion. Skal ikke være så kravstor, liksom. 

Knertis er påmeldt i champion, men om det ikke kommer noe pels snart, så stiller jeg henne ikke. :teehe:

Skal uansett opp for å besøke ei kjær venninne og tilbringe helga med henne, i tillegg til at jeg kanskje er så heldig å få stille Kuma til @MaritaS, og så har jeg overbevist noen ferskinger med shiba om å melde på, og skal ha ringtrening med dem hver torsdag fram til da, så jeg kommer uansett til å være i hallen, med eller uten egne hunder. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva er påmeldt i champion, sammen med minst 10 andre tisper :P Tydeligvis en populær utstilling siden "alle" skal.

Det er en av de hyggeligste innendørsutstillingene NKK har, synes jeg, i tillegg til at det jo vanker tittel, så det er ikke så rart at det er mange påmeldt. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av de hyggeligste innendørsutstillingene NKK har, synes jeg, i tillegg til at det jo vanker tittel, så det er ikke så rart at det er mange påmeldt. :)

Liker den utstillingen selv jeg, og jeg er fortsatt sur for at NKK har fjernet den! :P Det er nok mange påmeldte og siden det kun er den, Kongsberg og romjulsutstillingen igjen på denne kanten av landet før nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille både elgen og reven i championklasse. Siden de har gått fra å ha samme dommer til to forskjellige, så har jeg @SandyEyeCandy i bakhånd om (NÅR) de kræsjer. Har sendt mail til NKK og spurt veldig fint om de kan tenke litt på det når de setter opp tidspunkt og ringer, så får vi se ;)

Tanuki er med som bonusshiba på ringtreningene til Sandra slik at vi kanskje får bort den værste sprettinga hans.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy og Yasmine er selvfølgelig meldt på - man er jo nesten programforpliktet til å stille på den utstillingen som er aller nærmest hjemme liksom :). Dommer som liker Willy i hvert fall, selv om han har baller nok til å være kontroversiell og sette opp unge, uferdige hunder.

Jeg regner med at det faktisk kommer ganske mange til denne utstilling - både fordi det er få utstillinger nå i høst etter EDS, og fordi jeg har sett at mange nordmenn faktisk ikke stilte på EDS men sikkert kan tenke seg å konkurrere om en vinnertittel :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Lani er meldt på,så ser jeg da. Medisinene hennes er ikke på doping listen og trenger ikke dispensasjon. Men jeg vil ha muligheten der om alt blir bra og hun er bra. Er det galt?

Ja, faktisk synes jeg det er veldig galt å stille en hund som er så syk som du har skissert tidligere. Dette handler vel ikke egentlig om hva som er lov eller ikke mht dopingreglement, men hva som er bra for hunden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...