Gå til innhold
Hundesonen.no

Shopping på EDS


Vimsan
 Share

Recommended Posts

Lanullva-genserene er utrolig behagelige å ha på seg :ahappy: Får fine gensere og dekken til hundene også! Ali er veldig søt i sin genser (selv om den er rååååsa.. Hennes farge er jo egentlig rød :lol:

Vurderte å kjøpe genser til Koda, men valgte å la være. For hva skal jeg med genser til en langhåra bc?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.jpg1_zpsnwuj8rbd.jpg

Veldig dyrt hundeutstyr synes jeg, flere ting jeg så på som jeg har sett billigere i fysiske dyrebutikker, så da lot jeg såklart være å kjøpe det der når jeg også kan få prøvd på/byttet andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å kjøpe genser til Koda, men valgte å la være. For hva skal jeg med genser til en langhåra bc?

Tja. Jeg ville evt brukt på Nora om hun skulle ligge i bilen om vinteren. Den gangen vi trente med jevne mellomrom f.eks, så hadde det kanskje vært kjekt å dratt på henne en genser i pausene :)

Er det noen som har kjøpt Lanullva-hundegenser og kan si litt om hvordan den er i størrelsen? Har bestilt en til lørva, og havnet akkurat innafor XS, men lurer på om jeg burde ha gått opp en størrelse for å safe...

Klør den?

Også lurer jeg på det samme som Wilhelmina :)

Nei, klør ikke i det hele tatt! :ahappy:

Ali, Hermine og Malin (tror jeg) hadde alle genser i small, og det er tre jenter med ganske forskjellig kroppsfasong :P Ali er tynn og langbeint, Malin er en kraftig puddel, og Hermine er fralle, men genserene er såpass flexible at de tre bruker samme størrelse. Jeg tror jeg ville kjøpt small til Leah også, om hun skulle hatt genser, og hun er 3 kg tyngre enn Ali og like høy.. hehe

Du får dekken også, de så greie ut de også, men ingen av våre hunder prøvde det :)

Ali og meg på vei hjem i dag :P

11891187_10153513245136327_6385942662391

Vi er råååååsa vi :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg ville evt brukt på Nora om hun skulle ligge i bilen om vinteren. Den gangen vi trente med jevne mellomrom f.eks, så hadde det kanskje vært kjekt å dratt på henne en genser i pausene :)

Nei, klør ikke i det hele tatt! :ahappy:

Ali, Hermine og Malin (tror jeg) hadde alle genser i small, og det er tre jenter med ganske forskjellig kroppsfasong :P Ali er tynn og langbeint, Malin er en kraftig puddel, og Hermine er fralle, men genserene er såpass flexible at de tre bruker samme størrelse. Jeg tror jeg ville kjøpt small til Leah også, om hun skulle hatt genser, og hun er 3 kg tyngre enn Ali og like høy.. hehe

Du får dekken også, de så greie ut de også, men ingen av våre hunder prøvde det :)

Ali og meg på vei hjem i dag :P

11891187_10153513245136327_6385942662391

Vi er råååååsa vi :ahappy:

Sånn menneskestørrelse da? Tror nemlig ikke at schæferen vil bli så imponert over genser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...