Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Litt i dag and way more to come :P

Hunterhalsbånd som jeg har siklet på i evigheter. Måtte slå til når jeg først fikk 30%!

60448_round_12.jpg

Det var kult halsbånd.

Hva kostet det?

Hadde dem mange størrelser, typ små?

Skrevet

Hvis noen ser stand med munnkurv i plast eller lær i løpet av helga, si gjerne i fra :)

Tror jeg gikk forbi en som var utstilt..men husker ikke hvor ;)
Skrevet

Den Lanullva genseren og buksa fikk jeg i bursdagsgave.

Utrolig digg og varm. Beste jeg har ;)

Så bra! Er det jeg håper på. Er lei av å alltid fryse. :P

@tonjek (får ikke til reply) hva kosta den genseren og vet du om de tar kort?

Den kostet 899, og de tar kort.
Skrevet

Lanullva-genserene er utrolig behagelige å ha på seg :ahappy: Får fine gensere og dekken til hundene også! Ali er veldig søt i sin genser (selv om den er rååååsa.. Hennes farge er jo egentlig rød :lol: )

Skrevet

Lanullva-genserene er utrolig behagelige å ha på seg :ahappy: Får fine gensere og dekken til hundene også! Ali er veldig søt i sin genser (selv om den er rååååsa.. Hennes farge er jo egentlig rød :lol:

Vurderte å kjøpe genser til Koda, men valgte å la være. For hva skal jeg med genser til en langhåra bc?
Skrevet

Ble et par saueskinnsleker med ball, myke godis og et rogz softshelldekken fra canider og ny seng fra 4dogs til Pigg.
Han var ikke så fornøyd med dekkenet, men senga ble brukt hele natta :D

Skrevet

Fikk ikke tak i det eneste jeg hadde tenkt å kjøpe, så da vart det en særdeles billig EDS siden jeg også kom gratis inn :lol: Sikkert like greit :P

Skrevet

image.jpg1_zpsnwuj8rbd.jpg

Veldig dyrt hundeutstyr synes jeg, flere ting jeg så på som jeg har sett billigere i fysiske dyrebutikker, så da lot jeg såklart være å kjøpe det der når jeg også kan få prøvd på/byttet andre plasser.

Skrevet

Er det noen som har kjøpt Lanullva-hundegenser og kan si litt om hvordan den er i størrelsen? Har bestilt en til lørva, og havnet akkurat innafor XS, men lurer på om jeg burde ha gått opp en størrelse for å safe...

Skrevet

Lanullva-genserene er utrolig behagelige å ha på seg :ahappy: Får fine gensere og dekken til hundene også! Ali er veldig søt i sin genser (selv om den er rååååsa.. Hennes farge er jo egentlig rød :lol: )

Klør den?

Også lurer jeg på det samme som Wilhelmina :)

Skrevet

Vurderte å kjøpe genser til Koda, men valgte å la være. For hva skal jeg med genser til en langhåra bc?

Tja. Jeg ville evt brukt på Nora om hun skulle ligge i bilen om vinteren. Den gangen vi trente med jevne mellomrom f.eks, så hadde det kanskje vært kjekt å dratt på henne en genser i pausene :)

Er det noen som har kjøpt Lanullva-hundegenser og kan si litt om hvordan den er i størrelsen? Har bestilt en til lørva, og havnet akkurat innafor XS, men lurer på om jeg burde ha gått opp en størrelse for å safe...

Klør den?

Også lurer jeg på det samme som Wilhelmina :)

Nei, klør ikke i det hele tatt! :ahappy:

Ali, Hermine og Malin (tror jeg) hadde alle genser i small, og det er tre jenter med ganske forskjellig kroppsfasong :P Ali er tynn og langbeint, Malin er en kraftig puddel, og Hermine er fralle, men genserene er såpass flexible at de tre bruker samme størrelse. Jeg tror jeg ville kjøpt small til Leah også, om hun skulle hatt genser, og hun er 3 kg tyngre enn Ali og like høy.. hehe

Du får dekken også, de så greie ut de også, men ingen av våre hunder prøvde det :)

Ali og meg på vei hjem i dag :P

11891187_10153513245136327_6385942662391

Vi er råååååsa vi :ahappy:

Skrevet

Tja. Jeg ville evt brukt på Nora om hun skulle ligge i bilen om vinteren. Den gangen vi trente med jevne mellomrom f.eks, så hadde det kanskje vært kjekt å dratt på henne en genser i pausene :)

Nei, klør ikke i det hele tatt! :ahappy:

Ali, Hermine og Malin (tror jeg) hadde alle genser i small, og det er tre jenter med ganske forskjellig kroppsfasong :P Ali er tynn og langbeint, Malin er en kraftig puddel, og Hermine er fralle, men genserene er såpass flexible at de tre bruker samme størrelse. Jeg tror jeg ville kjøpt small til Leah også, om hun skulle hatt genser, og hun er 3 kg tyngre enn Ali og like høy.. hehe

Du får dekken også, de så greie ut de også, men ingen av våre hunder prøvde det :)

Ali og meg på vei hjem i dag :P

11891187_10153513245136327_6385942662391

Vi er råååååsa vi :ahappy:

Sånn menneskestørrelse da? Tror nemlig ikke at schæferen vil bli så imponert over genser :P

Skrevet

Sånn menneskestørrelse da? Tror nemlig ikke at schæferen vil bli så imponert over genser :P

Jeg bruker small der, og det er meningen at det skal være tettsittende :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...