Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye jodlere på vei!


Yodel
 Share

Recommended Posts

Så spennende! Får mer og mer sansen for basenji kjenner jeg ^^ Hundene mine har ei bestevenninne som er basenji og hun er bare så elsk <3 Eier holder på å trene lydighet med henne, hun kommer som regel full fart på innkalling osv. Jeg har vel egentlig forstått det sånn at hun er litt "enklere" å ha med å gjøre enn hva som er normalen på basenji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Beklager mangelfull oppdateringer- skylder på store dataproblemer, men de som følger meg på FB har blitt oppdatert Valpene kom i dag tidlig, da 60 (62 etter eggløsning) 2 tric jenter 1 rød j

Jubel passer på at frøene får gode muligheter til å vokse:

Progesteronnivå på 48 og inseminering i kveld! Det gir en due-date til...fredag 6. november om man regner 61 dager (som man skal når man inseminerer, siden de inseminerer to dager etter eggløsning)

Hvilken film? :lol:

Som du ser over ble filmen fra fjorårets boom plutselig en internett hit, og frekventerte på nettsteder over hele verden, inkl. Daily Mail, Huffington Post, NKK, lokalavisen, Buzzfeed etc etc. Den har også blitt vist på flere forskjellige TVkanalaer, både i Japan, USA, Australia, Spania, Nederland etc :P

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten en mill visninger jo! Grattis med bare dét :P

Og dette kullet blir spennende å følge. Fine foreldredyr :wub:

Takk takk! EN mill er bare på min youtubekanal. Om du går på Rumble har den samme filmen nærmere 1,5 mill visninger bare der. Den lille snutten av valpene som kommer ut av egget hadde rundt 7 mill hits sist jeg sjekket :P

Fy flate så misunnelig jeg er på de som får valp herfra altså. Nesten så det er fysisk vondt å innse sin begrensning.

<3

Masse lykke til ! Selv er jeg glad for at der ikke kommer brindle her..fy flate jeg hadde sånn valpesug sist! Heldigvis er de en smule for liten i str for min del og..*lage seg flest mulig unnskyldninger* ❤️

Den er jo perfekt i størrelse! Bindlew kommer nok om noen år igjen...

Kult, visste ikke at den filmen ble så populær! :D Leser kommentarfeltet på buzzfeed, herregud :lol:

:P

Jubel tok den første blodprøven i dag- den lå på 12. Ny test på fredag. Mest sannsynlig parring på lørdag eller søndag - midt under EURO DOG SHOW. But of course :sheldon::fear::sint_01::frantics:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! EN mill er bare på min youtubekanal. Om du går på Rumble har den samme filmen nærmere 1,5 mill visninger bare der. Den lille snutten av valpene som kommer ut av egget hadde rundt 7 mill hits sist jeg sjekket :P

<3

Den er jo perfekt i størrelse! Bindlew kommer nok om noen år igjen...

:P

Jubel tok den første blodprøven i dag- den lå på 12. Ny test på fredag. Mest sannsynlig parring på lørdag eller søndag - midt under EURO DOG SHOW. But of course :sheldon::fear::sint_01::frantics:

:lol: normal parring altså. Aldri når det passer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! EN mill er bare på min youtubekanal. Om du går på Rumble har den samme filmen nærmere 1,5 mill visninger bare der. Den lille snutten av valpene som kommer ut av egget hadde rundt 7 mill hits sist jeg sjekket :P

:lol: Får bare gratulere nok en gang da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så!
Progesteronnivå Onsdag: 12
Progesteronnivå Fredag: 11

Forstå det den som kan.

Dermed ble det ikke inseminering (men utastilling. yay!) i helgen. Hun dytter villig bakenden borti ALT av hannhunder og er åpenbart billig og klar.
I dag humper hun også i vei på mamman og halvsøstern sin. Kåt som en kanin.
Om ikke blodprøven i morgen viser eggløsning skjønner jeg ittno!

Dag 16 i løpetiden i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Progesteronnivå på 48 og inseminering i kveld!

Det gir en due-date til...fredag 6. november om man regner 61 dager (som man skal når man inseminerer, siden de inseminerer to dager etter eggløsning) :)

Åh, da er de jo leveringsklare sånn at jeg kan få en rett før jeg starter å jobbe deltid fordi jeg skal studere... :whistle::ustol: God damn, jeg må komme meg ut av denne tråden så fort som overhodet mulig :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da er de jo leveringsklare sånn at jeg kan få en rett før jeg starter å jobbe deltid fordi jeg skal studere... :whistle::ustol: God damn, jeg må komme meg ut av denne tråden så fort som overhodet mulig :lol:

Kanskje det var det som var planen da hun gikk inn for tidlig løpetid i år!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quickstep, siden det allerede er en Jitterbug.

Også skal jeg tenke om jeg kommer på flere! :)

Ja! Good one :)

Jeg vet ikke om du har mange oppdrettervenner i nærheten, Yodel, men ser for meg kø for å låne. :D

Kanskje ta betalt for å få dekket inn, ha ha.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...