Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jubel passer på at frøene får gode muligheter til å vokse:

Beklager mangelfull oppdateringer- skylder på store dataproblemer, men de som følger meg på FB har blitt oppdatert Valpene kom i dag tidlig, da 60 (62 etter eggløsning) 2 tric jenter 1 rød j

Progesteronnivå på 48 og inseminering i kveld! Det gir en due-date til...fredag 6. november om man regner 61 dager (som man skal når man inseminerer, siden de inseminerer to dager etter eggløsning)

Skrevet

*Tromme fingre og telle dager*
Er ikke store endringene å se, men når hun kun er 15-16 dager på vei er jeg muligens en smule utålmodig. 

• Like 1
Skrevet

I dag tidlig var det oppkast på hunderommet, og Jubel hadde ikke lyst til å stå opp. Virket ikke syk, bare tittet på meg med et "jeg har det helt fint her jeg ligger, kom tilbake om noen timer-blikk". Første gang hun ikke har løpt meg i møte for å få kos og starte dagen. NOE er definitivt annerledes, og hun ER en smule feitere. Mulig det bare er ekstra mat, men jeg har en god følelse :) 

• Like 7
Skrevet

Flere Q navn:

Quality .......
Quantum (of Solace)
Queen ........
Quest ........
Question ......
Quick (sand) (silver) 
Quiet (storm)
Quiz
Quando, Quando, Quando
Quarter .... 
Quitter

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

Har jo helt glemt å si at Jubel er bekreftet drektig ved UL! De så 5 valper- men en var litt mindre (mulig på vei til å reabsorberes, mulig ikke). 

w_zpsbibni6rt.jpg
Her på UL- med kommende bestemor ganske nysgjerrig i bakgrunn. 

Dette er jo to uker siden (!)og hun er merkbart større. Må få tatt noen nye bilder :) 

• Like 5
  • 4 weeks later...
Skrevet

Beklager mangelfull oppdateringer- skylder på store dataproblemer, men de som følger meg på FB har blitt oppdatert :)
Valpene kom i dag tidlig, da 60 (62 etter eggløsning)

2 tric jenter
1 rød jente
1 tric gutt
1 rød gutt

Perfect!!

Nå tiltar navneletingen

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/1611003_10153025132497693_4674847990534664586_n.jpg?oh=5d564f7db45b0728cd87629cacd2ebc9&oe=56B6596C

• Like 13
  • 1 month later...
Skrevet

Har visst vært innmari dårlig til å oppdatere her, men valpene er altså straks leveringsklare (nyttårsaften, men ingen blir hentet før 01. januar selvsagt :)
Og jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hvilken av jentene jeg skal beholde på deleie. 
Står mellom Poppy og Popcorn, de to første i filmen her: 
https://www.youtube.com/watch?v=XyhCORgFLwQ
Må bestemme meg innen i morgen. Har en favoritt, men det er SÅ jevnt!

• Like 1