Perfect Image Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2015 Gratulerer så masse med et fint, stort kull og en ukomplisert fødsel Ble alle soble? Kunne du ikke fått tricolor her? Takk Nei Simi er sobel dominant, så hun vil bare gi sobel etter seg. Siden far er tric, så er de forskjellig grad av skygget Sent fra min SM-G870F via Tapatalk 1 Siter
Artemis Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Gratulerer så mye med et flott kull! Siter
Emmy Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Gratulerer, så nydelige! Soble langhår ass Nesten så jeg får lyst på en til Siter
Rocket Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Syntes kragen/nakkeflekken til hanne 1/2 er stilig! (Den til høyre på første bildet) Blir spennende å se hvordan de utvikler seg! Fine små fleeceballer skal de bli! Skulle virkelig ønske det passet med valp nå, da hadde jeg meldt interessen min til deg på flekken! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Gratulere med små marsvin, Gleder meg til bilder når dem blir større Siter
Malinka Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Gratulerer med et flott kull!! Siter
Ozzy Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Skvatt litt av fødebildene, trodde det kom til å komme sånne andre, søte bilder men morsomt å se sånne bilder også! 1 Siter
Perfect Image Skrevet 18. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2015 Alle går opp i vekt Det går kjempefint, Simi er strålende og jeg har litt lite å gjøre 7 Siter
Perfect Image Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2015 Valpene med navn! PI Eagles Don't Catch Flies PI EatSleep TrainRepeat PI Eye For An Eye PI Eve Of Destruction PI Etched In Stone PI Excuse My French PI Easy Come Easy Go Perfect Image Esprit De Corps 8 Siter
PixinaCollie Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 For noen kule navn altså! Og så er de jo så fine :wub: 1 Siter
Mackenzie Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 Gratulerer med stort og fint kull! 1 Siter
Heidihj Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 Gratulerer med en nydelig gjeng! 1 Siter
Rocket Skrevet 29. September 2015 Rapporter Skrevet 29. September 2015 Synes det trengs nye bilder i denne tråden, de er jo blitt så fine nøster nå 3 Siter
Perfect Image Skrevet 30. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2015 Oi ja! Det har jeg glemt! Det er litt over halvannen uke igjen og alle valpene har sine hjem (Vel, en hannhund er litt usikkert jeg må kjenne litt ekstra etter på min egen magefølelse)Meeko, nå Alvin som skal bo på Knapper Elsa, som skal opp og bo ved hjembygda til mannen Aurora, som skal bo i Asker. Sherekan, som skal bo ved FredrikstadSimba, som skal bo i Telemark. Tingeling, som skal bo i ÅndalsnesZazu, som jeg er litt usikker enda. Anna som skal bo ved Vestby. PI Eagles Don’t Catch Flies – Black collar- ShereKhan PI Eat Sleep Train Repeat- Light Blue collar- SimbaPI Eye For An Eye- Dark Blue collar- Meeko PI E.....- Green collar- ZazuPI Etched In Stone – Dark Purple collar- AuroraPI Excuse My French - Bright Pink collar- Elsa PI Eyes Come Easy Go - Light pink Anna PI Esprit De Corps- Lavendel collar - TinkerBell 5 Siter
Perfect Image Skrevet 30. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2015 Div bilder Noen filmer 6 Siter
Mackenzie Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Åh så fine de har blitt 1 Siter
LØJ Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Hihihi...jeg blir så glad av sånne filmer 1 Siter
Rocket Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 De er såååå nydelige, elsker filmene, små lykkelige pelsballer! 1 Siter
Recommended Posts