Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Da har mamma og pappa vært her, vi rakk ihvertfall en litt kortere tur og det var innmari digg!

Så ble det middag etterpå når lillegutt hadde lagt seg.

Når de så dro var vi spent på hva Chico kom til å gjøre, han ble jaggu igjen og skjønte tydeligvis at han skal være her litt.

Det er veldig godt og uvant å ha han her, jeg innser plutselig hvor mye jeg tilrettela med Tetris uten at jeg egentlig helt merket det, det skjedde liksom så gradvis. Men selvom Chico er god trøst, så er det utrolig vondt at Tetris ikke er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Jeg hadde fremme en sofa her og fant en tennisball der. Den la jeg oppi en liten 'kurv' der jeg har batterier og som står i hjørnet mellom sofaene. Nå har Lady trakket frem og tilbake og inni hjørnet der siden, og finner ikke roen :lol: Det er jo en ball der!!!!! :lol:

Der turde hun endelig å ta den, så nå er den med bort i sengen hennes :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mamma og pappa vært her, vi rakk ihvertfall en litt kortere tur og det var innmari digg!Så ble det middag etterpå når lillegutt hadde lagt seg.Når de så dro var vi spent på hva Chico kom til å gjøre, han ble jaggu igjen og skjønte tydeligvis at han skal være her litt.Det er veldig godt og uvant å ha han her, jeg innser plutselig hvor mye jeg tilrettela med Tetris uten at jeg egentlig helt merket det, det skjedde liksom så gradvis. Men selvom Chico er god trøst, så er det utrolig vondt at Tetris ikke er her...

:hug:

Fant dere et nytt hjem til han eller er han hos oppdretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet et mulig hjem (i samarbeid med oppdretter), som vi håper blir permanent. Det føles veldig riktig fra min side, og det virket veldig gjensidig så det prøves ut nå :)

Så trist at dere måtte omplassere Tetris. :( (Men ut i fra hva jeg fikk med meg fra en annen tråd her inne så var det forståelig.)

Er Chico på besøk for å fylle tomrommet etter Tetris litt? Skal dere passe ham lenge?

Sukk. Jeg sitter og grubler på hundenavn. Tror jeg skal trekke et tilfeldig navn ut av en hatt... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Så trist at dere måtte omplassere Tetris. :( (Men ut i fra hva jeg fikk med meg fra en annen tråd her inne så var det forståelig.)

Er Chico på besøk for å fylle tomrommet etter Tetris litt? Skal dere passe ham lenge?

Sukk. Jeg sitter og grubler på hundenavn. Tror jeg skal trekke et tilfeldig navn ut av en hatt... :getlost:

Han kan hete Bat! Han har flaggermusører :lol: Ihvertfall når de står

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at dere måtte omplassere Tetris. :( (Men ut i fra hva jeg fikk med meg fra en annen tråd her inne så var det forståelig.)

Er Chico på besøk for å fylle tomrommet etter Tetris litt? Skal dere passe ham lenge?

Sukk. Jeg sitter og grubler på hundenavn. Tror jeg skal trekke et tilfeldig navn ut av en hatt... :getlost:

Han er her for å fylle tomrommet ja, og tror ikke mamma har veldig mye imot det (hun har jo Pelle på snart 2 år og Pia på 5mnd).

Vi får se hvor lenge han får være her, søsteren min er veldig knyttet til ham og pleier ofte å hente ham og ha han litt (hun bor bare rett over gaten for mamma og pappa). Men det blir ihvertfall så mye som mulig :)

Tror han storkoser seg også med litt mer ro, han er jo tross alt 11år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! :D Jeg tok konteeksamen i dag og har en god magefølelse faktisk! :D I tillegg fikk jeg en jobb "kasta" etter meg i dag, så i morgen skal jeg på opplæring også er det alvor på lørdag! :o Fin dag! Nuh skal det feires :) håper alle har en finfin kveld! :heart:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mamma og pappa vært her, vi rakk ihvertfall en litt kortere tur og det var innmari digg!

Så ble det middag etterpå når lillegutt hadde lagt seg.

Når de så dro var vi spent på hva Chico kom til å gjøre, han ble jaggu igjen og skjønte tydeligvis at han skal være her litt.

Det er veldig godt og uvant å ha han her, jeg innser plutselig hvor mye jeg tilrettela med Tetris uten at jeg egentlig helt merket det, det skjedde liksom så gradvis. Men selvom Chico er god trøst, så er det utrolig vondt at Tetris ikke er her...

:hug: så trist at dere ikke har Tetris mer, men det var vel kanskje for det beste. Kos deg med Chico :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bored now. :D har verdens flinkeste lille datter, vi nærmer oss 9 timer kjøring, hun hater bil, men har knapt vært sutring og gråt. Hadde hun skjønt konseptet med belønning i ettertid så skulle hun fått en stooor en :wub: nå har hun fått is i dag, blåbær og jeg sitter bak meg henne. Og hun får sove i senga vår i natt :ahappy: dvdspilleren var større hit for mor enn barnet, men regner med den blir mer poppis etterhvert.

Hundene er som vanlig eksemplariske i bil. :wub: postafen funka i da, så lupin slapp å spy.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bored now. :D har verdens flinkeste lille datter, vi nærmer oss 9 timer kjøring, hun hater bil, men har knapt vært sutring og gråt. Hadde hun skjønt konseptet med belønning i ettertid så skulle hun fått en stooor en :wub: nå har hun fått is i dag, blåbær og jeg sitter bak meg henne. Og hun får sove i senga vår i natt :ahappy: dvdspilleren var større hit for mor enn barnet, men regner med den blir mer poppis etterhvert.

Hundene er som vanlig eksemplariske i bil. :wub: postafen funka i da, så lupin slapp å spy.

Så godt å høre at det går så fint på tur :D

Flink liten Ida :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid ****** imponert over voksne folk (vgs lærere) som stjeler øl fra tappetårnet! Og noe jeg synes er utrolig hyggelig er når de spytter snusen sin der de sitter/står, spesielt ett par bakesnus nedi pissoaret er lekkert! Ja, jeg gleder meg til skolen begynner igjen! Så slipper vi alle dissa ***** "planleggingsdagene" aka fyllefesta! Og jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, for alle lærere jeg "kjenner" er jo så innmari trivelige! Men hvert ***** år på denne tiden er det et helvetes slit på jobb pga disse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har skikkelig lyst til å sette meg ned å grine, jeg blir så innmari sliten når det er sånn... Også er jeg sikkert hormonell samtidig da, begynte nesten å grine i bursdagen til nevøen min istad, siden hele svigerfamilien min er så innmari glad for at C og jeg skal gifte oss. Og jeg er så utrolig glad for at jeg er så heldig å har en sånn svigerfamilie! :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mamma og pappa vært her, vi rakk ihvertfall en litt kortere tur og det var innmari digg!

Så ble det middag etterpå når lillegutt hadde lagt seg.

Når de så dro var vi spent på hva Chico kom til å gjøre, han ble jaggu igjen og skjønte tydeligvis at han skal være her litt.

Det er veldig godt og uvant å ha han her, jeg innser plutselig hvor mye jeg tilrettela med Tetris uten at jeg egentlig helt merket det, det skjedde liksom så gradvis. Men selvom Chico er god trøst, så er det utrolig vondt at Tetris ikke er her...

Ikke fått med meg det jeg, hvor eller hva har skjedd med Tetris? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småstressa nå. Fikk forespørsel om å bytte vakten i dag med en kollega og sa ja, men har ikke hørt noe siden. Vil gjerne ha en bekreftelse på at han møter opp på jobb så jeg ikke får en telefon fra sjefen om hvor i all verden det blir av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at dere måtte omplassere Tetris. :( (Men ut i fra hva jeg fikk med meg fra en annen tråd her inne så var det forståelig.)

Er Chico på besøk for å fylle tomrommet etter Tetris litt? Skal dere passe ham lenge?

Sukk. Jeg sitter og grubler på hundenavn. Tror jeg skal trekke et tilfeldig navn ut av en hatt... :getlost:

Jeppe!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...