Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

@Khela farge :D Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner det :lol::P

 

Er det noen pokémonfans her inne daaa? :D Dette er julegave til min bror, ble veldig fornøyd med den faktisk, selv om det er mye småfeil rundt om. Har klart å rette opp i de fleste da.

11209362_10156029743795109_5896130854891

Hmm, funker ikke mentions lenger??

--

Haha, jo takk det har jeg og lært the hard way :lol: For lenge siden! Men glemmer det igjen og igjen daaa :icon_redface:. Har bestemt meg for farge, men ikke bestemt meg for om jeg vil ha pennestreker eller ei, altså usikker på hvillen stil jeg vil at den skal ha :P Heller ikke bestemt meg om det skal bli fargeblyanter, maling eller akvarellmaling. Lurer på om jeg skal kopiere den og teste på kopiene, og gjøre det jeg liker/får til best på originalen. Tror hu som får den blir fornøyd uansett, meeen jeg skal jo óg være fornøyd :P 

Iiih! Pokemons!!! Dritkule!!! :D  :D  vil være broren din! :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Flere som har sakt det med klistremerker :lol: 

Har lyst til å prøve meg på bakgrunner etterhvert, men det krever veldig mye mer generell tegnekunnskap for at det ikke bare skal se helt malplassert ut, så får bli med tiden :P

Dobbeltpost fordi sonen er dust og lar meg plutselig ikke edite og heller ikke mentione..

Hvilke farger buker du forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpost fordi sonen er dust og lar meg plutselig ikke edite og heller ikke mentione..

Hvilke farger buker du forresten??

Bruker Prismacolor Premier. :) Sett at folk som tegner samme stil som meg for det meste bruker dem, eller faber castell polychromos.

Om du velger å ha "blyantstreker" om du farger, så legg gjerne ut litt progress-bilder. Jeg har lyst til å lære meg å lage pels :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Flere som har sakt det med klistremerker :lol: 

Har lyst til å prøve meg på bakgrunner etterhvert, men det krever veldig mye mer generell tegnekunnskap for at det ikke bare skal se helt malplassert ut, så får bli med tiden :P

Så sinnssykt stilig og fin! Likte høyre halvdel av tegningen best, den hadde mest "pow" :D !

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Khela farge :D Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner det :lol::P

 

Er det noen pokémonfans her inne daaa? :D Dette er julegave til min bror, ble veldig fornøyd med den faktisk, selv om det er mye småfeil rundt om. Har klart å rette opp i de fleste da.

11209362_10156029743795109_5896130854891

Helt fantastisk, ser ut som de kommer ut av arket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sinnssykt stilig og fin! Likte høyre halvdel av tegningen best, den hadde mest "pow" :D !

Takk :D Ja, syns jeg også egentlig. Jeg burde nok tenkt litt mer over fargene og sånt først. For jeg har plassert alle de sterkeste fargene på samme side :lol: Selv om jeg totalt sett kanskje er mest fornøyd med Leafeon (beige + grønne ører). Minst fornøyd med Vaporeon (blå i midten), men det er mer pga utrykket i fjeset, det er litt "off". Men skisset flere ganger, og ble liksom bare sånn :P

Min bror har egentlig lyst til at jeg skal lage bakgrunn da, men jeg har foreløpig sakt nei. Men er jo lenge til jul, så kanskje jeg blir bedre på sånt innen den tid :P

Tusen takk laikamor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
@Khela farge [emoji3] Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner det [emoji38][emoji14]

 

Er det noen pokémonfans her inne daaa? [emoji3] Dette er julegave til min bror, ble veldig fornøyd med den faktisk, selv om det er mye småfeil rundt om. Har klart å rette opp i de fleste da.

11209362_10156029743795109_5896130854891351439_n.jpg?oh=a1fc9372ba47ab4be3e167b79fab1a29&oe=568EB4C2

Eeveelutions :wub: Favorittene mine [emoji813]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Forresten, har tips til dere som vil farge men ikke kan bruke mye krefter: Pasteller.
Jeg har kjøpt tørrpasteller nå, men skal kjøpe oljepasteller da disse kan blandes med fargeblyanter litt bedre.
Det går også an å kjøpe blyantpasteller, disse er formet som en fargeblyant, men er kjempemyke og krever ikke noe press. VELDIG lette å blande. Ulempen med pasteller er at de smudger/farger av.

Dette ble tegnet som en prøve med pastellene, tegnet veldig kjapt. Det er brukt fargeblyanter på pokemonen (milotic).

11374314_407335199460713_1119678683_n.jp

 

Og en vanlig fargeblyanttegning, siden det er lenge siden det har vært oppdatering her :P

11906285_968822646517370_311378077_n.jpg

 

 

Eeveelutions :wub: Favorittene mine emoji813.png

:D Tenkt å lage print av tegningen etterhvert, sånn hinthint om noen vil ha :lol:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig funnet en god unskyldning for å bestille ett par bøker og fargeblyanter :D 

Så nå er disse bøkene på vei hjem:

http://www.barnesandnoble.com/w/horse-anatomy-john-green/1007679730

http://www.amazon.com/Veterinary-Anatomy-Coloring-Book-2e/dp/145577684X

Ikke like kreative tegninger som i alle bøkene dere andre har, men kan ihvertfall bruke litt tid på å fargelegge og samtidig kanskje få noe faglig utbytte og litt mindre dårlig samvittighet :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Svigermor sin fargeleggingsbok ble tatt over i går (Kreativ fargelegging) :lol: Så i dag, mens man venter på å klippe seg, gikk man innom Norli og kom ut med Fantastiske dyr av Millie Marotta! Jeg fikk bla litt i Animorphia, men uansett hvor hardt jeg prøver å like den, så kjenner jeg at jeg ikke klarer det :( Liker ikke hvordan det realistiske klæsjer med det "teite" :P Kanskje jeg kjøper meg en annen bok etterpå da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg fargelagt mitt første bilde ferdig. Fikk i bursdagsgave Den Hemmelige hagen, i postkort-utgave, så da måtte jeg jo kjøpe meg tusjer og prøve.  Kjenner litt at det mest sannsynlig ikke passer meg.. Jeg blir så utålmodig... Og sånn pirk.. Det er derfor jeg ikke driver med håndarbeid, fordi det blir for pirkete.  Mulig den postkort utgaven ble for smått.  Klarte heller ikke å finne en god arbeidsstilling ,ble sittende litt krøkete. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...