Krilo Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Hva heter appen - kan se for meg at den kan egne seg utmerket til langdryge møter Colorfy heter den Blir fort hekta på den i hvertfall Siter
laikamor Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Hvilken bok er det der? Føler den hemmelige hagen og skogen et eller annet blir veldig mye grønt Animorphia. Veldig fornøyd med den! Mye små detaljer osv, men veldig gøy åfargelegge Siter
Elisabeth00 Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg har "Kreativ fargelegging - 100 mønstre av planter og dyr". Det er psykedeliske tegninger (så lett å bruke spreke farger ) med ganske mye detaljer (noen har mye og andre mindre). Tykke ark. Siter
Snoffe Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Colorfy heter den Blir fort hekta på den i hvertfall Omg jeg lastet ned den appen tror det er noe jeg kommer til å like når jeg kjeder meg 1 Siter
Krilo Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Omg jeg lastet ned den appen tror det er noe jeg kommer til å like når jeg kjeder meg Genial tidsfordriv app 1 Siter
Gjest Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Kanskje jeg skal prøve dette.. Sliter med å konsentrere meg over lengre perioder, så god og hyggelig trening på dette. Siter
Krilo Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 jepp! Ferdig med å fargelegge alle i den første "mappa" nå, huttetyr med lite utvalg av tv kanaler 2 Siter
Annik Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Måtte prøve appen jeg også! Men jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg skal bruke i bakgrunnen... Føler jeg har "brukt opp" alle allerede... Gråtoner kanskje? Så kan jeg skylde på at jeg ville framheve løva Siter
Zitka Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Synes det var litt lite fargeutvalg på appen ja.. Veldig nærme å kjøpe de andre også Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Annik Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg vurderte det, så jeg lukka hele greia, også prøver jeg igjen på jobb i morra. Jeg skal ha en mest mulig rolig dag på jobb, så jeg regner egentlig med at jeg kommer til å kjede meg utover dagen, da må det være perfekt å ha den appen der 1 Siter
Krilo Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Synes det var litt lite fargeutvalg på appen ja.. Veldig nærme å kjøpe de andre også Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg kjøpte de 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Dette var jo gøy fint tidsfordriv på nettbrettet. Siter
Zitka Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Jeg kjøpte de Kostet de mye? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
rosinbolle Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Dette var jo gøy fint tidsfordriv på nettbrettet. {style_image_url}/attachicon.gif goblin.png {style_image_url}/attachicon.gif church.png Ooh, så flink du er til å få til skygger! Hvor lærer jeg om skyggelegging? Siter
Krilo Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Kostet de mye? Sent from my iPhone using Tapatalk Næh, 29,- per pakke 1 Siter
laikamor Skrevet 27. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Holder på med en fulg i animorphia. Så noen hadde farget den i rød, oransj- og gultoner, og syntes det var utrolig fint. Så min blir også i de fargene (også skal jeg ikke se på det bildet igjen før min er ferdig, for jeg vil jo ikke at den skal være lik, vil ha mitt eget preg på det). Ikke så flink på skygger og fargeoverganger enda, men satser på det kommer seg. Prøver å utfordre meg selv litt på hvert bilde. Siter
Krilo Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Dette var jo gøy fint tidsfordriv på nettbrettet.goblin.pngchurch.png Er det app du har eller noe annet artig? Siter
Shlush Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Fargebok og tusjer bestilt på ebay :-D gleder meg 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Ooh, så flink du er til å få til skygger! Hvor lærer jeg om skyggelegging? Takk takk hmm det vet jeg ikke helt? Er selvlært:p Men finnes sikkert mange tutorials hvus du søker Er det app du har eller noe aDette var jo gøy fint tidsfordriv på nettbrettet.nnet artig? Momi coloring, app ja:) ops quoten fjasa seg. Siter
Shlush Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Måtte teste en app, skulle hatt flere nyanser, men men :-) 1 Siter
KristinR Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Måtte prøve appen jeg også! Men jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg skal bruke i bakgrunnen... Føler jeg har "brukt opp" alle allerede... Gråtoner kanskje? Så kan jeg skylde på at jeg ville framheve løva 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Ferdig med de som var gøy å fargelegge. .. flere apper? Med bra fargeutvalg uten at det koster? Og ikke bare blomsterbilder... bygninger og sånn er best synes jeg. Siter
Recommended Posts