Lola Pagola Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Moro Så kjentfolk med dalmatinere i reklamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg og hun jeg bor med gleder oss til å benke oss foran tven etterpå, det kan jo ikke bli annet enn festlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Tror det blir småflaut å se på 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Midt i legging. Må huske å sette på opptak! Ser at det er "kjentfolk" med jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 I dag starter det Her er liten forsmak på hva som venter Må betale for å se... men ser jo litt av galskapen i nettadressen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg gleder meg som en unge Venninnen min og hennes kinesiske nakenhunder er med, og jeg så til og med at nuffene Leo og Texas dukket opp på reklamen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 :jump: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg har ikke tv Norge *snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Tror det blir småflaut å se på Det tenkte jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg gleder meg jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Sirkusgjengen er klar. Imouto gleder seg spesielt. Neida. Mest meg. Aiko er opptatt med et griseøre. Begynner det snart, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Tapetsert hele huset med rosetter! Elsker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Tenker mitt allerede Pekingnesere... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Okay, går de bikkjene rundt med oppsurra pels over hele seg, hver eneste dag, hele livet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Hundefolk er gale, og noen er galere enn andre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Haha, Kelly B, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Såååå sulten ♡ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg bare ler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 DET var rommet sitt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 :teehe: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Putetv..... OMG så kleint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Okay, går de bikkjene rundt med oppsurra pels over hele seg, hver eneste dag, hele livet? DET lurer jeg på også!? Hvis hun har surra opp hver dag siden 80-tallet så regner jeg nesten med det. Så ikke godt ut Også KELLY B DA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Åh Gud, de filmet i ringen til Patrick under NKK Drammen OG JEG VAR RINGSEKRETÆR. Jeg trudde det var lokal-TV. *Prestasjonsangst. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg gjorde nettopp pappa døv med å skrike "GREYHOUND" ide jeg så dem i bakgrunnen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts