jaktlykke Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Norsk Papillon og Phaleneklubb slått konkurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Jeg leste det der, og lurer på hva som skjer med Telemarksutstillingen deres. Kunne jo vært grei som valpeshow. Men får vel peile inn på Chow Chow Klubbens i stedet tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novaliten Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Så kjedelig når det ikke går rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Jeg leste alle referatene som lå inne på hjemmesiden deres og det kan jo virke som at det ikke er det at det ikke "har gått rundt" som er årsak til konkursen. Uten å forhåndsdømme så ser det ut til at vi snakker om svindel og underslag fra tidligere styre i klubben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Jeg leste alle referatene som lå inne på hjemmesiden deres og det kan jo virke som at det ikke er det at det ikke "har gått rundt" som er årsak til konkursen. Uten å forhåndsdømme så ser det ut til at vi snakker om svindel og underslag fra tidligere styre i klubben. Mtp at de nevner anmeldelse og slikt, så er det vel helt nærliggende å tro det.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Slikt har vel skjedd i en klubb eller to tidligere Men med annet utfall, da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Var medlem mens det verste stod på underveis mot et nytt styre. Dramaaaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Jeg leste alle referatene som lå inne på hjemmesiden deres og det kan jo virke som at det ikke er det at det ikke "har gått rundt" som er årsak til konkursen. Uten å forhåndsdømme så ser det ut til at vi snakker om svindel og underslag fra tidligere styre i klubben. Du har nok mer rett enn du aner Trist, men ikke helt uventet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Herregud for en lapskaus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novaliten Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Enda mer trist om det er folk som bevisst har rotet det til ja. Skammelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Noen som vet om Utstillingen deres på Orre i mai fremdeles vil gå? jeg har allerede meldt meg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 @SaraSL Det står noe om det på nkk sin side tror jeg. Mente jeg leste noe om det på fb. Edit: http://web2.nkk.no/no/nyheter/Vedrørende+Norsk+Papillon+og+Phalene+klubb.b7C_wlrS4n.ips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Det er vel ikke eneste klubben som har hatt denne typen problemer, dessverre. Utrolig kjipt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Informasjon om NPPKs utstillinger i 2015, kort fortalt; den i mai blir gjennomført av annen klubb, de to senere i år blir avlyst og de som allerede er påmeldt får tilbakebetalt avgift http://web2.nkk.no/no/nyheter/Utstillinger+i+regi+av+NPPK.b7C_wlvG2B.ips 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts