Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s G kull "Go big or go home"


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke noe å si... Enya er bare fantastisk Video kommer, om noen vil se

I år ble det virkelig "Go big or go home" og vi kunne jo ikke bare dra hjem - Så det ble go big. Her er G kullet 2015! Den store drømmen min er endelig realisert, vår Pearl`s Lega

Tusen takk alle sammen! Vi tok oss en tur ut i går (natt) bildene er tatt ved midnatt på en vakker liten plass som heter Følvika. Enya storkosa seg på stranda og i fjæra Dag 49

En siste mulighet til photosession og vi benyttet anledninga. Det er kjæresten min som skal ha cred for de fleste av bildene, og også dette :DG kullet nesten 8 uker gamle, i morgen er det tid for veterinær og to av valpene reiser i morgen. Thunderstorm og Cyclone er fortsatt ledige til sine riktige hjem, Rocket :D Jeg skjønner ikke hvor tida har blitt av, og jeg har aldri, aldri, aldri hatt et så greit kull før. Det hele har gått knirkefritt og vi har virkelig storkost oss med valpiser i hus uten særlig til frustrasjon. De er så uendelige trivelige og sosiale, og det er herlig å komme inn døra å bli møtt av 6 nydelige små sjarmtroll som bare vil ha oppmerksomhet og kos - Noe de i aller høyeste grad har fått endel av :lol: De er tøffe som bare juling, og mamma Enya har bare vært eksemplarisk med dem. Selv om det er godt med valper, er det også godt å få fri. Jeg gleder meg også enormt mye til å få god tid med Rav som blir igjen hos meg. Vi planlegger ingen kull før tidligst 2017, og vi blir å satse på utstilling og kos i noen år fremover :)

*Diamond Dust - Dust Devil - Hurricane - Firestorm - Cyclone & Thunderstorm*

g-kullet_zpsf4arulg0.jpg

Foto: Marius Birkeland

PL Dust Devil

MBA_9194_zpsbxsgbtlh.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww så skjønne de er :wub: Men er det ikke cyclone som er på enden? Eller ser jeg feil? :P

*sukk* Drømte om en flokk fluffy collie valper og whippsevalper i skjønn harmoni i går natt... Tror drømmene mine vil si meg noe. :lol:

Hahaha jo det har du helt rett i, bare jeg som var vandt med å sette dem i den rekkefølgen :P

Thunderstorm har nå funnet sitt riktige hjem og han flytter i morgen han også. Det er så gøy når tidligere valpekjøpere kommer tilbake for å kjøpe nummer to av oss, og det begynner å bli ganske mange! Gleder meg til å følge ham videre, han får det topp sammen med eieren sin og halvsøsteren sin! :)

I går reiste to av valpene og i morgen reiser Dust Devil. Småttisene hadde sovnet på turen uten en lyd, og Diamond Dust dro helt til Bodø med bil :)

Fin liten kveldstur i går med Enya og Dani :)

11847661_10152923819301968_26978292_o.jp

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

See på de sjarmtrolla da :wub:

Jeg ønsker meg så veldig en whippet fra dere neste gang jeg skal ha hund altså :icon_redface::yes: Så da får jeg bare krysse fingrene for at det behovet ikke melder seg før 2017 :teehe:

Så koselig å høre Bie! :)

Det er en veldig spennende kombinasjon jeg har i tankene, men om den kommer i 2017 eller 2018 gjenstår å se. :D

Men jeg har jo Pearl`s Legacy`s Cyclone ledig enda - Han er 8 uker i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene er fra i forgårs, rett etter at Thunderstorm flyttet til sitt nye hjem. Han flyttet til ei super jente oppe i Tromsø som har kjøpt Pearl`s Legacy`s Tip Top hos oss i fjor. Det gleder meg at han havnet nettopp der :D I går reiste Dust Devil til sine nye eiere i Harstad, hvor han får vokse opp sammen med Pearl`s Legacy`s Maestoso på 17 uker som de også hentet for en stund siden! Der skal det bli liv i heimen :)

Så nå var det bare mi lille Rav og Cyclone. Det ser ut til at Cyclone også er solgt og reiser sørover. Kjenner klumpen i magen nå, dette gikk alt for fort! :P

Uansett, vi benyttet sola og tok en dag på stranda. Vi storkoste oss, og Hurricane (Rav), Dust Devil (Blues) og Cyclone. De imponerte STORT med masse bading og svømming. Nå må dere gi dere sonen - Whippet valper er ikke pinglete pinnedyr (med bildebevis!) :-D

Mi vakreste lille Rav, hun er bare så fantastisk :wub:

5_zps9pjpy3y4.jpg

1_zpslvrhqdou.jpg

56556_zpsrkovw77m.jpg

65446554_zpsrdxapxbd.jpg

3934r43_zps0lmbmfjh.jpg

8_zpsaixmgxrn.jpg

7_zpsshf3vdob.jpg

32932932_zps6ixhj8kx.jpg

6_zpskl4dunc6.jpg

4_zpsymx8e5so.jpg

3_zpsj500cdco.jpg

2_zpsb8tjp9xa.jpg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har ikke valp, men skjønner godt at du blir valpesyk. Herregud så søte de er! :wub:

Tusen takk! :D

Skjønner godt at du blir valpesyk av de bildene! Nydelige... :wub:

Takk Thea :D

Gosh :wub:

At så mange valperkjøpere kommer tilbake til dere og vil ha en til må jo være en enorm bekreftelse for dere som oppdrettere, da vet dere at dere har gjort noe rett hvertfall ;)

Tusen takk Bie! Det er en enorm bekreftelse, og det er en fantastisk følelse - Det varmer, jeg lover :D Jeg var engstelig for at det ble 3 kull istedenfor de 2 som var planlagte i år, men de har fått flotte hjem alle sammen :)

Gode gud, jeg blir helt awww av Rav :wub:

Tusen takk :) Hun er helskjønn på alle måter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at de er pinglete, men de ER pinnete sammenligna med min rase! :lol:

Fantastiske bilder, og herregud, så heldige de valpene er som tilbringer sine første måneder på et sånt sted! :wub:

Hahaha! Jeg har hørt pinglete også :D Og de er ihvertfall ikke pinnete :whistle:

Tusen takk! Vi har vært heldige med været på disse sommervalpene, iallefall i det siste. Har blitt masse turer og bilkjøring på dem :)

Hvor nydelig de er! :wub: Vi traff forresten på en liten valp fra oppdrettet deres i sommer, hun var bare så skjønn, og leka så godt sammen med jenta mi :)

Tusen takk! :) Åh gjorde dere? Var det tilfeldigvis Indie dere møtte? Bare så du bodde i Trondheim så tenkte umiddelbart på henne. Eller sukkersøt, som jeg fortsatt kaller henne :D

11270068_10152804578606968_6624472664637

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Åh gjorde dere? Var det tilfeldigvis Indie dere møtte? Bare så du bodde i Trondheim så tenkte umiddelbart på henne. Eller sukkersøt, som jeg fortsatt kaller henne :D

Ja det var nok Indie vi traff ja, hun er så søt med det hvite i ansiktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg har hørt pinglete også :D Og de er ihvertfall ikke pinnete :whistle:

Tusen takk! Vi har vært heldige med været på disse sommervalpene, iallefall i det siste. Har blitt masse turer og bilkjøring på dem :)

Tusen takk! :) Åh gjorde dere? Var det tilfeldigvis Indie dere møtte? Bare så du bodde i Trondheim så tenkte umiddelbart på henne. Eller sukkersøt, som jeg fortsatt kaller henne :D

Det er faktisk en ganske god kompis (og kjæresten) av meg som eier Indie, jeg var usikker helt til jeg leste her nå. Har liksom ikke fått meg til å være klein nok til å spørre hvor hun kommer fra :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...