Elisabeth00 Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Veldig spennende Enyababiser, gleder meg til bilder 1 Siter
Alzenas Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Så spennende! Håper på mange små drømmevalper Begge foreldrene er så fine, og fargen på far er kjempefin. Tusen takk! Jeg gleder meg så Veldig spennende Enyababiser, gleder meg til bilder Det kommer masse bilder, kameraet er klart Har tenkt litt på tema og det blir; Værfenomen-tema. Eks: Pearl`s Legacy`s Hurricane Pearl`s Legacy`s Tornado Pearl`s Legacy`s Thunderstorm Pearl`s Legacy`s Cyclone Pearl`s Legacy`s Blizzard Pearl`s Legacy`s Dust Devil Pearl`s Legacy`s Wildfire Pearl`s Legacy`s Firestorm Pearl`s Legacy`s Diamond Dust Pearl`s Legacy`s Indian Summer Pearl`s Legacy`s Solar Flare Pearl`s Legacy`s Aurora Borealis Pearl`s Legacy`s Halo for å nevne noen ideer Noen tanker folkens? 5 Siter
MegaMarie Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Skrevet 8. Juni 2015 Digget navne ideene! Elsker værnavn 1 Siter
Lunatic Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Skrevet 8. Juni 2015 Tusen takk! Jeg gleder meg så Det kommer masse bilder, kameraet er klart Har tenkt litt på tema og det blir; Værfenomen-tema. Eks: Pearl`s Legacy`s Hurricane (Fordi jeg elsker sangen "hurrican" av 30 seconds to mars ) Pearl`s Legacy`s Tornado Pearl`s Legacy`s Thunderstorm Pearl`s Legacy`s CyclonePearl`s Legacy`s Blizzard Pearl`s Legacy`s Dust Devil Pearl`s Legacy`s Wildfire Pearl`s Legacy`s Firestorm Pearl`s Legacy`s Diamond Dust Pearl`s Legacy`s Indian SummerPearl`s Legacy`s Solar Flare Pearl`s Legacy`s Aurora Borealis Pearl`s Legacy`s Halo for å nevne noen ideer Noen tanker folkens? Elsker navnene! Jeg har uthevet de navnene jeg liker best 1 Siter
Alzenas Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Weee Jeg likte dem også veldig godt! Skulle vel egentlig ta bilde av sofaen, men så sto Enya plutselig så fint. Ser noen av de tidligere magebildene er borte, så skal ta meg tid å linke bildet til Photobucket nå slik at det ikke forsvinner:-) Dag 47 Og valpebåndene er klare til bruk 5 Siter
Gjest Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Så søt! Skal hilse fra min mamma og si, "Dritkult med grener og lysende kuler i stuen! Sånn vil jeg også ha!". Siter
Alzenas Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Så søt! Skal hilse fra min mamma og si, "Dritkult med grener og lysende kuler i stuen! Sånn vil jeg også ha!". Haha Trollgreinene mine, også er det cotton balls fra Ebay Siter
Gjest Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Tusen takk! Jeg gleder meg så Det kommer masse bilder, kameraet er klart Har tenkt litt på tema og det blir; Værfenomen-tema. Eks: Pearl`s Legacy`s Hurricane Pearl`s Legacy`s Tornado Pearl`s Legacy`s Thunderstorm Pearl`s Legacy`s CyclonePearl`s Legacy`s Blizzard Pearl`s Legacy`s Dust Devil Pearl`s Legacy`s Wildfire Pearl`s Legacy`s Firestorm Pearl`s Legacy`s Diamond Dust Pearl`s Legacy`s Indian SummerPearl`s Legacy`s Solar Flare Pearl`s Legacy`s Aurora Borealis Pearl`s Legacy`s Halo for å nevne noen ideer Noen tanker folkens? Elsker temaet! Uthevede er mine favoritter Må ha med en Rainbow i miksen, da! Siter
mokken Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Spennende! Lykke til med småwhippsene Siter
Alzenas Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Tusen takk alle sammen! Vi tok oss en tur ut i går (natt) bildene er tatt ved midnatt på en vakker liten plass som heter Følvika. Enya storkosa seg på stranda og i fjæra Dag 49 13 Siter
Lunatic Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Jeg bare ELSKER drektige Whipser! 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Jeg gleder meg sånn til om ca 10 dager. DA kommer hun til å se gøyal ut da! 3 Siter
Tavi Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Blir litt flau på Enyas vegne Er ikke greit å være preggers-whippet 1 Siter
Snøfrost Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Drektig whippet ser bare feil ut blir bedre når valpene er på andre siden av livmora Siter
Alzenas Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Haha, hun ser litt teit ut om dagen. Vi kaller henne fiskebolla, egentlig et veldig passende navn for tida Idag er hun på dag 54, og jeg tror vi har valper rundt helga. 2 Siter
Lunatic Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Haha, hun ser litt teit ut om dagen. Vi kaller henne fiskebolla, egentlig et veldig passende navn for tida Idag er hun på dag 54, og jeg tror vi har valper rundt helga. Vi trenger mer bilder av tjukkeboll før hun blir ordentlig Whippet igjen! 1 Siter
Alzenas Skrevet 19. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2015 Tror ikke vi rekker så mye bilder nå, for her begynner det å nærme seg action 5 Siter
Alzenas Skrevet 19. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2015 Hun startet med oppblokkinga i går, mulig det kan ta si tid. Holder en knapp på i natt *håpe* Hun har litt rier innimellom, er ute på do ganske nøyaktig 2 ganger hvert 5. minutt, ellers er hun roligheten sjøl 3 Siter
Annik Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Skrevet 19. Juni 2015 Lykke til! Håper på å våkne til en vellykket fødsel og mange friske, pene valper! Siter
Recommended Posts