Katharina Skrevet 4. April 2016 Rapporter Share Skrevet 4. April 2016 Så mange nydelige valper her i denne tråden her altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzo Skrevet 5. April 2016 Rapporter Share Skrevet 5. April 2016 Her er Kenzo som flytta inn til oss for ei uke siden! Idag er han 9 uker gammel:) 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. April 2016 Rapporter Share Skrevet 5. April 2016 Da blir det valp på oss om 8 uker. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 5. April 2016 Rapporter Share Skrevet 5. April 2016 Akkurat nå, Hermes skrev: Da blir det valp på oss om 8 uker. Hvilken rase??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. April 2016 Rapporter Share Skrevet 5. April 2016 Det blir whippet! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. April 2016 Rapporter Share Skrevet 5. April 2016 7 timer siden, Hermes skrev: Det blir whippet! fra hvem kennel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. April 2016 Rapporter Share Skrevet 5. April 2016 51 minutter siden, Carro92 skrev: fra hvem kennel? Ikke spikret enda. Oppdaterer senere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 14. April 2016 Rapporter Share Skrevet 14. April 2016 Oh yes 1mnd til vi kan hente han. Portugal eg e klar. hehe... Bare vente på rabies vaksinen også 21dager såååååå er du hjemme hos oss Rocky 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 15. April 2016 Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 På 5. april 2016 at 10:48 PM, Hermes skrev: Ikke spikret enda. Oppdaterer senere. Spennende! Blir morsomt å følge med Håper på bildespam etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 16. April 2016 Rapporter Share Skrevet 16. April 2016 På 14.4.2016 at 1:16 AM, Sasha&Kiara skrev: Oh yes 1mnd til vi kan hente han. Portugal eg e klar. hehe... Bare vente på rabies vaksinen også 21dager såååååå er du hjemme hos oss Rocky For en bamse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbe Skrevet 17. April 2016 Rapporter Share Skrevet 17. April 2016 Har vart utan hund över 1års tid men snart får jag hem min nya valp ? om ca 6vec,han är import från England men av Spanska linjer från Tenerife Pharaoh(Perro de Presa Canario)? 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 18. April 2016 Rapporter Share Skrevet 18. April 2016 Var inne her i noen dager for litt siden. Valpen vi skulle ha, skadet seg og ble avlivet, nå blir det ikke flere hunder på leeeenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 18. April 2016 Rapporter Share Skrevet 18. April 2016 11 timer siden, Mumle Mu skrev: Var inne her i noen dager for litt siden. Valpen vi skulle ha, skadet seg og ble avlivet, nå blir det ikke flere hunder på leeeenge Ånei, så utrolig trist! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 På 18.4.2016 at 10:00 AM, Mumle Mu skrev: Var inne her i noen dager for litt siden. Valpen vi skulle ha, skadet seg og ble avlivet, nå blir det ikke flere hunder på leeeenge Uff nei så trist. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 ...Og vi endte opp med valp hjemme... 8 uker og rar på bildet - nå er hun 11 uker og enda rarere Blazing Sun Dances to the Tune "Happy" 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 På 18.4.2016 at 10:00 AM, Mumle Mu skrev: Var inne her i noen dager for litt siden. Valpen vi skulle ha, skadet seg og ble avlivet, nå blir det ikke flere hunder på leeeenge Så kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 3 timer siden, Helene skrev: ...Og vi endte opp med valp hjemme... 8 uker og rar på bildet - nå er hun 11 uker og enda rarere Blazing Sun Dances to the Tune "Happy" Tispeskinnet her er snart en måned på overtid i forhold til gjennomsnittet hennes. Jeg håper hun lot seg "inspirere" av de to høyløpske tispene på trening i dag, for nå er jeg lei av å vente. *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Akkurat nå, Betty skrev: Tispeskinnet her er snart en måned på overtid i forhold til gjennomsnittet hennes. Jeg håper hun lot seg "inspirere" av de to høyløpske tispene på trening i dag, for nå er jeg lei av å vente. *sukk* håper ikke mi har tenkt å gjøre noe sånt! Jeg vil helst ha løpetiden FØR forventet og i alle fall ikke etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Akkurat nå, Snøfrost skrev: håper ikke mi har tenkt å gjøre noe sånt! Jeg vil helst ha løpetiden FØR forventet og i alle fall ikke etter! Det var det jeg og ville, men Bris (som ellers har fått løpetid akkurat når det har passet best!) skal visst plutselig begynne å styre ting selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Så trist @Mumle Mu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 8 minutter siden, Betty skrev: Det var det jeg og ville, men Bris (som ellers har fått løpetid akkurat når det har passet best!) skal visst plutselig begynne å styre ting selv. Håper Bris kommer igang snarest, og det samme med Fjellbris. Selv om jeg ikke kan klage før uti mai 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. April 2016 Rapporter Share Skrevet 20. April 2016 Bah, hadde jo planer om en til i år ... Det ene kullet jeg vurderte, ble brått uinteressant for meg og mitt bruk, når hannhunden ble bytta ut med en annen. Når jeg takket pent nei fordi de linjene jeg ønsket ikke ble noe av, så tok oppdretter å blokkerte meg på face og gidder ikke svare når jeg prøver å ta kontakt Særiøst. Det andre kullet jeg ønsket valp fra, og har stått på liste hos leeeenge, ble avlyst fordi oppdretter måtte legge ned oppdrettet og selge noen av hundene. Det tredje kullet, ble mer sånn, føles ikke riktig kull, så takket pent nei, og det gikk bra *phu*. Nå er de et siste kull, men tispen har ikke fått løpetid enda, men helt ærlig vurderer jeg å legge hund nr 3 på hylla helt til en av de jeg har nå går bort :/ Blir vel nytt akvarie i stedefor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 20. April 2016 Rapporter Share Skrevet 20. April 2016 Akkurat nå, Red Merle skrev: Bah, hadde jo planer om en til i år ... Det ene kullet jeg vurderte, ble brått uinteressant for meg og mitt bruk, når hannhunden ble bytta ut med en annen. Når jeg takket pent nei fordi de linjene jeg ønsket ikke ble noe av, så tok oppdretter å blokkerte meg på face og gidder ikke svare når jeg prøver å ta kontakt Særiøst. Det andre kullet jeg ønsket valp fra, og har stått på liste hos leeeenge, ble avlyst fordi oppdretter måtte legge ned oppdrettet og selge noen av hundene. Det tredje kullet, ble mer sånn, føles ikke riktig kull, så takket pent nei, og det gikk bra *phu*. Nå er de et siste kull, men tispen har ikke fått løpetid enda, men helt ærlig vurderer jeg å legge hund nr 3 på hylla helt til en av de jeg har nå går bort :/ Blir vel nytt akvarie i stedefor. Kjedelig når ting ikke blir etter planen. Men kanskje det er et hint om at du skal vente? Plutselig dukker drømmekombinasjonen opp (Jeg har forresten et billig akvarie til salgs hvis du vil drukne sorgene, bokstavelig talt. Hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. April 2016 Rapporter Share Skrevet 21. April 2016 Kurert for valper, som jeg er, ser det ut til at det blir et par stykker her i år, med to ukers mellomrom. Pringlebarnet fikk sitt andre "kull" i går, og det er helt klart at det blir det siste.(jeg gidder ikke valper som blir født underærnerte, og halvparten stryker med ) Så for å føre slekta videre, må jo tispa bli..... Og så har jeg alt lovet gubben at "han"skal få beholde korthår fra kullet som kommer neste helg. Den skal ut på fôr da, må bare informere fôrverten Så får vi se da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. April 2016 Rapporter Share Skrevet 21. April 2016 7 timer siden, Pringlen skrev: Kurert for valper, som jeg er, ser det ut til at det blir et par stykker her i år, med to ukers mellomrom. Pringlebarnet fikk sitt andre "kull" i går, og det er helt klart at det blir det siste.(jeg gidder ikke valper som blir født underærnerte, og halvparten stryker med ) Så for å føre slekta videre, må jo tispa bli..... Og så har jeg alt lovet gubben at "han"skal få beholde korthår fra kullet som kommer neste helg. Den skal ut på fôr da, må bare informere fôrverten Så får vi se da... oj, det hørtes ikke mye moro ut nei Vites det årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts