Krilo Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Leo har fått ny konto da jeg slettet den forrige for lenge siden og angret meg leothelappdog 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Mikke har sin egen instagram bruker Mikke_bc 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Noen andre som har problemer med opplastimg av film? Tar hundreogsnørrogførti forsøk før jeg får det til. Opplasting av bilder går supert. Men hver gang jeg forsøker med film får jeg "Opplasting mislyktes". Samme beskjed uansett om jeg bruker 3G-nettet eller wi-fi, og uansett om det er filma med vanlig mobilkamera, med instaappen eller snap - altså forskjellige kvaliteter og størrelse. Blir gaaaal!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Noen andre som har problemer med opplastimg av film? Tar hundreogsnørrogførti forsøk før jeg får det til. Opplasting av bilder går supert. Men hver gang jeg forsøker med film får jeg "Opplasting mislyktes". Samme beskjed uansett om jeg bruker 3G-nettet eller wi-fi, og uansett om det er filma med vanlig mobilkamera, med instaappen eller snap - altså forskjellige kvaliteter og størrelse. Blir gaaaal! har hatt det problemet jeg også. Stort sett har det virket å avbryte opplastingen og prøve på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 har hatt det problemet jeg også. Stort sett har det virket å avbryte opplastingen og prøve på nytt Eneste går her er å prøve å laste opp, trykke på gjenta, la det klikke, lukke programmet, slå av og på wifi også trykke på prøv på nytt Det er for mye stress altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbikkja Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 veronicawister For de som vil se gjeterhunder, sporhunder, lydighetshunder, skogshunder og generelt hundeliv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 joranmalene her. Mye presa, litt natur og litt hverdagsbilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Noen andre som har problemer med opplastimg av film? Tar hundreogsnørrogførti forsøk før jeg får det til. Opplasting av bilder går supert. Men hver gang jeg forsøker med film får jeg "Opplasting mislyktes". Samme beskjed uansett om jeg bruker 3G-nettet eller wi-fi, og uansett om det er filma med vanlig mobilkamera, med instaappen eller snap - altså forskjellige kvaliteter og størrelse. Blir gaaaal! Ja! Filmen hakker, eller så lir lyden slow-motion, så det høres helt snålt ut. Ender opp med å ikke legge ut noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Iceryder heter min, noe hund, noe hest, en del katt, litt nerdeting og andre hverdagslige greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Bruker stort sett instagram til mobilbilder. Heter mtallhaug om noen vil legge meg til. Bilder av hunder, baby og hverdagslig ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Har en reiserelatert IG-konto wtraveltogether om noen ønsker å følge. Dukker opp et hundebilde en sjelden gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 @Huldra, @Khela og @WelshenNemi, kan det ha noe med hvor dere forsøker å laste opp fra? Jeg har ingen som helst problemer med å laste opp filmer, men det tar fryktelig lang tid om vi er langt inni skauen. Om jeg laster opp hjemmefra er det omtrent som å legge ut et bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 @WelshenNemi, kan det ha noe med hvor dere forsøker å laste opp fra? Jeg har ingen som helst problemer med å laste opp filmer, men det tar fryktelig lang tid om vi er langt inni skauen. Om jeg laster opp hjemmefra er det omtrent som å legge ut et bilde. jeg har prøvd både fra hjemmenett og mobilnett(mobilnettet er forøvrig raskere enn hjemmenettet). Har Iphone, vet ikke om det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 jeg har prøvd både fra hjemmenett og mobilnett(mobilnettet er forøvrig raskere enn hjemmenettet). Har Iphone, vet ikke om det har noe å si. Det har jeg også, og jeg sleit før jeg bytta modell. Hadde 4S før, og den var jo helt umulig tidvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Uansett om jeg er i byen(4g) eller på gården(3g eller wi-fi, og det er forøvrig midt i skauen). Har ikke prøvd mens vi er ute på tur. Er ikke at det tar lang tid å laste opp egentlig, den bare klikker. Har samsung galaxy s5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 @SandyEyeCandy Det finnes ikke dekning her jeg bor, så alt skjer via Wi-Fi hjemme. I skogen kan jeg ikke legge ut Snap engang, selv om dekningen er litt bedre der. Kan fint laste opp filmer på Snap hjemme, men samme film på insta funker ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappa Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Mange her å følge for nerding innen hundeverden Jeg heter elin.zappa Hund, privat, turer...tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 jeg har prøvd både fra hjemmenett og mobilnett(mobilnettet er forøvrig raskere enn hjemmenettet). Har Iphone, vet ikke om det har noe å si. Jeg har iPhone 6, og lasta opp film senest i dag tidlig. Gikk veldig fort uten nor tull. Brukte det trådløse wifi nettet hjemme. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 @SandyEyeCandy Det finnes ikke dekning her jeg bor, så alt skjer via Wi-Fi hjemme. I skogen kan jeg ikke legge ut Snap engang, selv om dekningen er litt bedre der. Kan fint laste opp filmer på Snap hjemme, men samme film på insta funker ikke. Sleit som sagt med det samme før jeg bytta telefon, men det hjalp innimellom å slette hele programmet og installere på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Monicahoydal heter jeg vel Ikke vært så veldig aktiv før, men i det siste har det blitt en del fargeleggingsbilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Trodde det bare var meg, men "godt" å se andre har problemer med opplasting av film! Ser ikke noe mønster egentlig, noen ganger er det her hjemme med bra wifi det ikke går, andre ganger er det andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Keiron har sin egen instagram nå! @keironthebordercollie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Fremdeles Synnikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Trodde det bare var meg, men "godt" å se andre har problemer med opplasting av film! Ser ikke noe mønster egentlig, noen ganger er det her hjemme med bra wifi det ikke går, andre ganger er det andre steder. Har ikke hatt problemer - bank i bordet - siden jeg kjøpte meg ny mobil... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Jeg legger mest ut bilder av natur fra turene mine, pluss et og annet random bilde. Helene_fs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts