Guest Michellus Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 http://www.westminsterkennelclub.org/2015/photos/breed/DN33189402.html (Mobil, så blir rart) BIR groenendael. Enten er det noe gwlt med skjemen min, eller så ser jeg ingenting på bildet. Bare svart og ingenting *troller hjemmesiden* Ikke så verst! På noen bilder ser han litt steil ut i fronten, men jevnt over ikke så verst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 http://www.westminsterkennelclub.org/2015/photos/breed/DN33189402.html (Mobil, så blir rart) BIR groenendael. Enten er det noe gwlt med skjemen min, eller så ser jeg ingenting på bildet. Bare svart og ingenting *troller hjemmesiden* Ikke så verst! På noen bilder ser han litt steil ut i fronten, men jevnt over ikke så verst. godt kamuflert på bildet, den hunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR Labbis Med tanke på hva som ble plassert i fjor så var det en stor forsjell (den rette veien, men fortsatt litt å ta av her liksom ) Well shit. Dette var jo himla mye bedre enn i fjor, den har jo faktisk definerte muskler i forbeina og. God lengde på snute, ingen ansiktsrynker (som kan sees) og harmonisk gyllen farge. Kunne alltid vært mer veldefinert og lengre bein, men shit (igjen), man tager hva man får i the land of extremes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR Dobbis (de er grusomt stilige ) Gikk glipp av bedømmelsen i dag desverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Jeg så nesten ingen midjer der (sammenlign med tegning tidligere i tråden her), og for meg blir det der fortsatt for stort. Liker veldig godt at de premierer ordentlige snuteparti da de har blitt kortere i Europa de siste årene. Men hodene var stooooore, som det meste. De aussiene og sheltien var langt fra pene, alt er så stort, og pheeeelsen.. my god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Ser på husky og ser jo det at enkelte som vinner her i Norden har feil trav. Veldig ofte sveve trav (Noe som ofte går igjen på enkelte raser for at det er "flashy" men veldig feil) Var ett par hanhunder der jeg kunne tatt for å være mutter om det var uten handler og se høyden på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 ser også SH. hvor er tuck up´en på enkelte av hundene? og hvor er lenden? det er litt trasig når handleren løper med hunden på slep.. Likte Bim bedre enn Bir-hunden. Den løp penere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Aussie er alt lagt ut, så da tar jeg korthåret collie: BIR BCH Tir Nan'Og Return To Camelot BIM GCH Bandor's The Wyching Hour Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Likte Bim bedre enn Bir-hunden. Den løp penere også Enig BIM hunden var en klar favoritt av de to hos meg også. Aussie er alt lagt ut, så da tar jeg korthåret collie: BCH Tir Nan'Og Return To Camelot For en grusom farge! Men en av de penere amerikanerene jeg har sett, men fortsatt er hode på stylter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIM GCH Bandor's The Wyching Hour Skal halsen være så kraftig??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Skal halsen være så kraftig??? Nei, jeg tror ikke det.. Men i USA så blåser de pelsen på de. Denne synes jeg hadde veldig mye pels til å være korthåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR Labbis Med tanke på hva som ble plassert i fjor så var det en stor forsjell (den rette veien, men fortsatt litt å ta av her liksom ) Enig, bedre enn i fjor. Denne hunden har jo faktisk litt muskler i det minste. Men! Dette er en tispe. Jeg syns fremdeles hun er alt for kraftig all over, og hodet kunne vært mye mer feminint. (Jeg skjønte ikke at det var en tispe før jeg så i resultatlista.) Her er BIM-hannhunden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Bir ES Not my cup of tea.. Edit: sett bort i fra snuteparti og pels så syns jeg ikke den er ravgæli i forhold til andre show-ES, selv om jeg ikke helt liker typen. Edit 2: endret litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Bir ES Not my cup of tea.. Edit: sett bort i fra snuteparti og pels så er den ikke ravgæli i forhold til andre show-ES, sånn i mine øyne ihvertfall. De er jo litt stilige! Selv jeg ikke synes noe om slike showvarianter av jakthunder Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 De er jo litt stilige! Selv jeg ikke synes noe om slike showvarianter av jakthunder Sent from my iPhone using Tapatalk Heldigvis hver sin smak Jeg liker de best som han her jeg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Enig, bedre enn i fjor. Denne hunden har jo faktisk litt muskler i det minste. Men! Dette er en tispe. Jeg syns fremdeles hun er alt for kraftig all over, og hodet kunne vært mye mer feminint. (Jeg skjønte ikke at det var en tispe før jeg så i resultatlista.) Enorm. Her er bestefaren, fra samme kennel.. Golden er en helt annen historie der borte da, det er da noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Enorm. Her er bestefaren, fra samme kennel.. Golden er en helt annen historie der borte da, det er da noe! GAD seriøst, hva er det med å lage en hybrid av rottweiler, beagle og labrador. Knurr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR irsk rød og hvit setter: Tror det er tredje gang han vinner. BIM: BIR Irsk setter: BIR schäferhund: BIR basset hound: BIR pekingeser: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Fjorårets BIR whippet: GCH Sporting Fields Bahama Sands Årets BIR: Årets BIM: Likte tispa bedre. Finner ikke BIR bildene jeeg.. baahhh!! Vil se mops BIR og BIM! Om du ikke har sett rasevinneren allerede(ble ingen BIM): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Tibetanske mastiffer altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR basset hound: Oi, lurer på om de må snurre opp tissen når den er ute på tur så den ikke får gnagsår. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Takk @tutle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Oi, lurer på om de må snurre opp tissen når den er ute på tur så den ikke får gnagsår. De blir jo ofte litt mer 'overbygd' når de ikke står stilt med hasene rett, men ja, hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 (endret) Schipperke: Ch De Lamer Overboard For en GROOMING! American English Coonhound: GCH Color Me Bad Like My Grandad Denne hunden syntes jeg bare var rart sammensatt. Bull terrier (white): Ch Actions Formula For A Queen og her, et bilde av henne i bedre lys: Great Dane: GCH Tue-J's Pacific Category Five (jeg må si jeg liker de amerikanske grandenes fjes faktisk) Rat terrier: GCH Stoneybays Ur Martini's Serv'D CM (den her var jo skikkelig søt!) red: la til rasenavn Endret 18. Februar 2015 av bernertryne 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Oj, den du syntes var rart sammensatt (skjønner ikke hvilken rase det er) ser jo helt photoshoppa ut... ser ut som bein og skuldre bare er skjøvet frem. Den engelske setteren hadde voldsomme hengelepper...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts