Aslan Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Lumiturpa Täpäkka vant for finsk lapphund (eller Tapakka som det står). Finskoppdrettet, både mor og far bor faktisk for tiden i Norge, så han har mange norske halvsøsken, halvbror er den mestvinnende finske lapphunden i Norge for tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 BIR ACD Ingen høydere der i år egnetlig, men det var den beste. Og skulle ALDRI vært plassert etter å ha prøvd snappe dommer ved ballasjekk (noe som var forvetnet etter handleren sitt jerngrep på snuten) og generellt merkelig atferd opp til flere ganger (om det er utfall forsøk eller redsel er jeg usikker på) Fullstendig OT: men når jeg blir stor skal keg ha en stødig slik en og trene LP med Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Sarah som jeg kjenner vant Best i rasen med samme Ibizahund som i fjor Dem er flotte altså. I morgen heier jeg på tolleren Hawks Nest Surely You Jest og en av de ørten Lamz bedliene, siden jeg "kjenner" eierne der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Corgiene ser ut som små aussier, gigantiske jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Ene terven sto oppstilt med halen under magen, og trippet frem og tilbake istedenfor trav. Skikkelig trist syn. Ellers syns jeg terven som vant var skikkelig lekker! Og gratulerer så masse @ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Sååå moro med Simon! Han fortjener det sånn Fine rådyra, det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Ene terven sto oppstilt med halen under magen, og trippet frem og tilbake istedenfor trav. Skikkelig trist syn. Ellers syns jeg terven som vant var skikkelig lekker! Og gratulerer så masse @ Ja den terven var trist syn. Så så redd ut. Var en av malletispene som også var tydelig redd. Det er utrolig trist å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 .....og jeg har sett tervene - og pføy...... ikke noe å rope hurra for - den peneste var Stellar - uten tvil. Synd han har blitt litt "gammel" å se på - men han var den ENESTE som beveget seg bra og så bra ut når han stod. Ellers var det jo bare tragisk - dårlige overlinjer, dårlige mellomhender, knappe bevegelser, BIR hunden var lang, og hadde skikkelig dårlig bakpart - han var så trang i gangverket bak at beina gikk i kryss når han trava. Og med to unntak så var bikkjene helt døde i ringen - ikke EN ENESTE av dem logra..... næh... det der var bare trist å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Er jeg blind? Finner ikke Laekenois? Edit: pulien så helt grei ut I mine øyne. Så ut som en mopp. Mopp er mopp 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Er jeg blind? Finner ikke Laekenois? Edit: pulien så helt grei ut I mine øyne. Så ut som en mopp. Mopp er mopp Tror ikke du finner laekker i USA, det er så vidt jeg husker ikke en godkjent variant der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Tror ikke du finner laekker i USA, det er så vidt jeg husker ikke en godkjent variant der høh.. visste jeg ikke. Det finnes jo oppdrettere der liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 høh.. visste jeg ikke. Det finnes jo oppdrettere der liksom Det fins også kelpie oppdrettere, men verken England eller USA annerkjenner rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Det fins også kelpie oppdrettere, men verken England eller USA annerkjenner rasen Antar kelpie oppdretterne i USA da registrerer de i UKC? UKC har for øvrig også splittet Am. akita og akita, så det er fler og fler akitafolk som velger å registrere hundene sine der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR: GCH Copper Hills No Reservations CGC BIM:GCH Collinswood Sparks Fly 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 To norske terver på Westminister i år, en ble selected dog og den andre ble Award of Merit (hva nå enn det er ). Gratulerer, @ med selected på Nizhoni's Me First Ene terven sto oppstilt med halen under magen, og trippet frem og tilbake istedenfor trav. Skikkelig trist syn. Ellers syns jeg terven som vant var skikkelig lekker! Og gratulerer så masse @ ....og jeg har sett tervene - og pføy... ikke noe å rope hurra for - den peneste var Stellar - uten tvil. Synd han har blitt litt "gammel" å se på - men han var den ENESTE som beveget seg bra og så bra ut når han stod. Ellers var det jo bare tragisk - dårlige overlinjer, dårlige mellomhender, knappe bevegelser, BIR hunden var lang, og hadde skikkelig dårlig bakpart - han var så trang i gangverket bak at beina gikk i kryss når han trava. Og med to unntak så var bikkjene helt døde i ringen - ikke EN ENESTE av dem logra.... næh... det der var bare trist å se på. Tusen tusen takk Jeg er selvsagt veldig stolt av gutten som har virkelig gjort det så godt der borte. Han er den høyest premierte europeiske importen på terv der borte nå, og fikk Award of Merit på Westminster i fjor Var så heldig å få treffe han igjen i fjor 5 år etter jeg sendte han bort. Skjønne gutten til "besto" Er enig at det er litt "synd" at han er blitt så grå, men dessverre ligger det på linjene på begge sider. Han har heldigvis mange andre kvaliteter som veier opp for det Her er AKC GCH UKC CH BISS Nizhoni's Me First CAA som fikk Select i går (Bildet tatt i Mai ifjor) Tror ikke du finner laekker i USA, det er så vidt jeg husker ikke en godkjent variant der Det er masse laeken i USA, men de stiller i en "miscellaneous" klasse for raser som de forsøker å få godkjent i USA. De har egen klubb og greier og http://www.belgianlaekenoisclub.us/ 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Når det står at malamuten skal gå klokka 10, betyr det at det blir livesending klokka 18 ca da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Årets BIR greyhound. Likte den godt Og ingen mynder plassert i gruppa. Ser tydelig hvilke type hunder denne dommeren liker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Antar kelpie oppdretterne i USA da registrerer de i UKC? UKC har for øvrig også splittet Am. akita og akita, så det er fler og fler akitafolk som velger å registrere hundene sine der. Nei i følge kelpie oppdretterne i USA: ingen plass, men de får registrert de i wkc (working kelpie counsel ) i australsk. (Er som isds (?) for Bc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Her er shibaen som vant: Lee-Fen's An Everlasting Love Pen gutt, ser strigla ut som alle amerikanere (de har ofte veldig kort pels). Flotte øyne. Her er et annet bilde: På dette bildet ser ikke øra så svære ut heller, og pelsen er bedre. Hører fra shibafolk som så på at de tippa han som vinner ganske tidlig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 GCH Crown Jewel Tatiana Ikke min kopp te (den er vel et resultat av en helsøskenparring også, om jeg ikke husker helt feil), men den hadde ihvertfall litt mindre bakbeinsvinkler enn mange av de andre der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR ACD BIR Sheltie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Hva er tidsforskjellen fra showet til UK? (Eller Norge?) Orker ikke finne ut selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR Basenji GCH Ahmahr Nahr's Halleleujah Makes A Joyful Noise Har ingen formening, bare at det ser ut som om hun skal falle ut fra bordet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Skal vi se, om jeg har regnet riktig nå så begynner labbisene om 50 min (kl.09 i tidsskjema)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts