Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015

Recommended Posts

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Skrevet

Imponert over at du får til å ta så fine og interessante bilder av små nyfødte valper! Jeg syns alltid det er kjedelig å se bilder når de er så ung, men dine bilder er det ikke slik med! :D

Creme, er det navnet på den hvite fargen på whippet? Jeg tenker nemlig på creme som mer offwhite, mens jeg føler hvite whippeter er skikkelig hvit hvit.

• Like 2
Skrevet

En-ukersbilder i dag? ^^

I`m on it :D Prøvde faktisk nettopp, men sola skinner rett i kassa nå og det gjør at jeg sliter med å finne fokus, spesielt på de helt hvite valpene, så jeg venter til det er overskyet igjen :P

Imponert over at du får til å ta så fine og interessante bilder av små nyfødte valper! Jeg syns alltid det er kjedelig å se bilder når de er så ung, men dine bilder er det ikke slik med! :D

Creme, er det navnet på den hvite fargen på whippet? Jeg tenker nemlig på creme som mer offwhite, mens jeg føler hvite whippeter er skikkelig hvit hvit.

Åh, tusen takk Marie :D Det var hyggelig å lese :D

Ja, det er det :) Ser forsåvidt at de hvite valpene har begynt å få gulsjatteringer på ryggen og hun ene på hodet/nakken, men det får de stort sett alltid. Jeg har aldri sett en HELT hvit Whippet :)

• Like 1
Skrevet

Herremin så fine de er. :wub: Godt du bor langt unna, ellers hadde det blitt innbrudd hos deg i nær framtid tror jeg. :fear:

Skrevet

Det er jammen bra du sannsynligvis har kjøpere til alle - var det ikke slik? Skulle jeg hatt whippet igjen tror jeg det hadde vært vanskelig å motstå de der altså. Er vel egentlig vanskelig uansett. :lol:

Stemmer i med lille blå, en lys hannhund er drømmewhipsen. :wub:

• Like 2
Skrevet

Blir spennende å se hvem dere beholder!

Det blir veldig gøy, selv om tuppelura ikke skal bo hos meg. Også veldig gøy at jeg skal velge hvilken av disse som blir igjen i kennelen :) Men snart kommer min valp også, veldig snart faktisk... og nå har jeg venta i over 2 år, så jeg gleder meg! :D

• Like 2