Teserere Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Aprilsnarrvalper 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Jeg tipper 11 valper, 6 hanner og 5 tisper :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Tipper 8 valper. 4 av hver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Tipper 7 valper siden Pearl er 7 år. Fordelingen 5 hanner og 2 tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Tipper 7 valper siden Pearl er 7 år. Fordelingen 5 hanner og 2 tisper. Det er så vidt innafor, men egentlig for lite tisper, så det håper vi ikke stemmer! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Det er så vidt innafor, men egentlig for lite tisper, så det håper vi ikke stemmer! *ler* Hm, ok, spåkula mi er litt tåkete i dag, så mulig jeg blandet kjønnsfordelingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Jeg tipper 8 eller 9 valper, 5 hanner og 3 eller 4 tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Jeg tipper 10 valper og fem av hvert kjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Hehe, jeg liker de fleste fordelingene her Er veeeldig stor interesse på tispe i år, jeg har ikke mindre enn ønske om 13 tisper på valpelista - Soooom ikke er helt realistisk Men, for ei stund tilbake hadde vi ei tjuvparring mellom Lykke og Pixel, på dag 25 i løpetiden, i bilen - Så Lykke er drektig og har termin om litt over 2 uker, så F kullet ble ikke helt som påtenkt i år. Men de er hjertelig velkommen de her småtassene Hun har ikke mange valper, 2-3 stk som vi har hørt med angelsound, så vi får se hva som dukker opp der også Stamtavle blir seende slik ut; http://thewhippetarchives.net/testmating.php?dam=155681&sire=210227 Tusen takk for alle lykkeønskninger og hyggelige kjønnsfordelinger, vi venter fortsatt i spenning. Jeg skal i bursdag til min mor snart, så kommer Vegard å passer på i mens Oppdatering underveis kommer 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Hehe, jeg liker de fleste fordelingene her Er veeeldig stor interesse på tispe i år, jeg har ikke mindre enn ønske om 13 tisper på valpelista - Soooom ikke er helt realistisk Men, for ei stund tilbake hadde vi ei tjuvparring mellom Lykke og Pixel, på dag 25 i løpetiden, i bilen - Så Lykke er drektig og har termin om litt over 2 uker, så F kullet ble ikke helt som påtenkt i år. Men de er hjertelig velkommen de her småtassene Hun har ikke mange valper, 2-3 stk som vi har hørt med angelsound, så vi får se hva som dukker opp der også Stamtavle blir seende slik ut; http://thewhippetarchives.net/testmating.php?dam=155681&sire=210227 Tusen takk for alle lykkeønskninger og hyggelige kjønnsfordelinger, vi venter fortsatt i spenning. Jeg skal i bursdag til min mor snart, så kommer Vegard å passer på i mens Oppdatering underveis kommer "herrrrliga London" som min farmor pleide å si! Man kan jo nesten telle valpene ved å se på magen hennes 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Valper ja? Er de på vei nå eller kommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Ingen valper, jeg tror jeg blir gal Hun har stått i ro på 36,7 i 2 timer nå. Hadde håpet det skulle gå hakket lavere sånn at jeg kan si at det var godkjent som et fint temp fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Ingen valper, jeg tror jeg blir gal Hun har stått i ro på 36,7 i 2 timer nå. Hadde håpet det skulle gå hakket lavere sånn at jeg kan si at det var godkjent som et fint temp fall Sånn holdt Arya på i 1/2 døgn sist. Lå rett under 37. Tilslutt på kvelden kastet jeg håndkle inn og la meg til å sove ved siden av valpekassen kl.23 ca. Arya var stille og rolig, hadde stoppet all graving og tilsynelatende sov tung etter ett veldig urolig døgn. Rundt kl.01 brå våknet jeg og i det jeg åpner øynene ser jeg at første valpen kommer ut uten ett knyst fra førstegangs fødene tispe De er noen "luringer" de tispene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Sånn holdt Arya på i 1/2 døgn sist. Lå rett under 37. Tilslutt på kvelden kastet jeg håndkle inn og la meg til å sove ved siden av valpekassen kl.23 ca. Arya var stille og rolig, hadde stoppet all graving og tilsynelatende sov tung etter ett veldig urolig døgn. Rundt kl.01 brå våknet jeg og i det jeg åpner øynene ser jeg at første valpen kommer ut uten ett knyst fra førstegangs fødene tispe De er noen "luringer" de tispene. Jepp! Jeg har også opplevd å våkne til valper fra ei fullstendig rolig, og alt for stille førstegangsfødende (datter av Pearl) og holdt på å få sjokk, mildt sagt Pearl ligger fortsatt på 36,7 noe hun har gjort i hele dag. Hun hakker tenner, peser hver gang hun beveger seg og skjelver en hel del. Så kommer de ikke ikveld/natt/morgen tidlig skjønner jeg ingenting Hun har jo holdt på med dette i flere dager nå, akkurat slik som sist RED: 36,6, Weee! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Masse lykke til!! Gleder meg til å se hva som kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Vi nærmer oss, venter bare på at vannet skal gå nå 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Heia heia! Gleder meg til å se bilder av søte små whippeter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Fått rier nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Jaaaa :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Nåh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Hvit tispevalp født:-) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Nr 2 hvit hannhund, 280g. Tispa var 262g:-) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Whiii! Så gøy! Gratulerer med de som har kommet og lykke til med resten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 *tromme fingrene, plystre* Lykke til videre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Nr 3 tispe på 300g. Nr 4 tispe 280g. Mørke begge to:-):-D :-D :-D 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts