Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøpe billigst V&H i Oslo?


tmp
 Share

Recommended Posts

Her på Oppsal tar de vel også 19kr per pølse. Det er billig! På strømmen tar de f.eks. 26kr per. Det har steget helt vanvittig i pris siden det begynte å bli populært.

Husker da det kostet 8,- for en halvkilospølse på dyrebutikken. Men det er en stund siden. Nå er det veldig mye dyrere, gitt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da det kostet 8,- for en halvkilospølse på dyrebutikken. Men det er en stund siden. Nå er det veldig mye dyrere, gitt.

Butikkene betaler litt i overkant av 10 kr per halvkilospølse inn. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da det kostet 8,- for en halvkilospølse på dyrebutikken. Men det er en stund siden. Nå er det veldig mye dyrere, gitt.

Husker da det kostet 10 kr for en kilos pølse jeg (så lenge man kjøpte 20 kg) :P For rundt 7 år siden i Bergen. Så ekstrem prisøkning.

Ellers handler vi også på Dyresjappa. Vi kjøper 5 kg pølsene, det blir 476 for 20 kg. De leverer på døren gratis om man bor i Oslo. Veldig greit for oss som bor i 5 etg uten heis. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers handler vi også på Dyresjappa. Vi kjøper 5 kg pølsene, det blir 476 for 20 kg. De leverer på døren gratis om man bor i Oslo. Veldig greit for oss som bor i 5 etg uten heis. :)

Leverer de fortsatt gratis? Jeg fikk det gratis levert en gang. Men da jeg bestilte for 3-4 måneder siden eller noe, var det ikke gratis lenger. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverer de fortsatt gratis? Jeg fikk det gratis levert en gang. Men da jeg bestilte for 3-4 måneder siden eller noe, var det ikke gratis lenger. :hmm:

Ja. :) Du må handle for over 600 kroner tror jeg, så det er kanskje derfor du ikke har fått det gratis? Den regelen kom for noen mnd siden, jeg stusset på akkurat det samme. Vi pleide å kjøpe for rundt 500 nemlig, men da kom ikke gratisalternativet opp lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må en vel fort kjøpe 200 kg, og det er det ikke alle som har plass til. :P Eller er halvkilospølsene også billigere der? Uansett blir det ikke nødvendigvis så mye billigere når en må kjøre helt dit.

Er en gruppe på facebook som heter "bestilling av vom og hundemat Trøgstad", der er det mange som går sammen for å bestille 200 kg. En som må hente også leverer man ut etterpå :) Ser det er folk fra Oslo og andre steder som drar med gjevne mellomrom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...