AstridN Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Mulig ikke alle potene er hundepoter? Nissen melder at kun 4 av 16 er hundepoter -------------- Minner om en liten tvist i årets SS - én av Sonisene er hemmelig nisse til 2 av dere da @Ia hemmelig hemmelig fikk gave fra én av dere uten å gi selv Her er forresten full liste: Enits SandyEyeCandy Belgerpia Nemi SiriEveline Vanja SFX Ozzy Synnøve JeanetteH Snøfrost SoppenCamilla Tabris Paranomia Wachita Raksha maysofie AnetteN Aya Kråka Ingvildoline Ida Gråtass Cavalierflat Janson BareLinn Laikamor MorBilly Bananen Baskerville Marjea Heidihj Belgerdama LinL Tavi Plutte Absolute Entertainer Tekopp Poter Monica Pringlen AstridN Minstemann Rocket Djervekvinnen Malinka LilleZara Vims Ante meg at det var noe sånn... Da leter jeg igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Jeg fikk en kjempefin og personlig gave, så koselig synes jeg! Det var tyggebein til Eine, to penner med navet mitt på og en bagasjetag/nøkkelring med bilder av Eine på. Her er andre siden av bagasjetag`en. Den ene pennen var det bilde av hund og katt på, så Max var også med i et hjørne Dette er hintet. Jeg tenkte med en gang på "Råtta", hunden til @LinL, så jeg tipper at min hemmelige venn er LinL. Stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Å! Endelig tror jeg jeg har det! @Rocket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Altså det er ikke så vanskelig når man har jobbet i hjemmesykepleien.. Jeg ringte på hos naboen, presenterte meg og spurte pent om å få bli sluppet inn for å levere en julegave. I oppgangen sto det en kjekk ung mann som kunne fortelle meg at de med leilighets nr med partall var til venstre. Leilighetsnr står på postkassen. Når du åpnet døren var jeg i heisen.. Jeg håpet bare du ikke var på tur med hunder og kom inn akkurat da... ;-) Du er slu og flink! Jeg vil ha deg med på laget mitt når jeg starter eget privatdetektivbyrå! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Driver personen på kortet og underholder? .....tenkte madammen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 @Absolute Entertainer er du min hemmelige venn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Å! Endelig tror jeg jeg har det! @Rocket? Det stemmer! Beklager hintene, glemte kortet med hint hjemme når jeg skulle sende pakken så måtte bare skrible ned noe på en av pakkene i det jeg sto på posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 @Absolute Entertainer er du min hemmelige venn? Hehe, er nok ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Jeg vet det, jeg vet det!!!! Min hemmelige sonis er @Baskerville Har vært så farten siden den 25 desember så har ikke fått satt meg inn i det ordentlig, men har nå sett og lett litt og fant det ut. Tusen takk for utrolig flotte gaver. Jeg trengte faktisk virkelig de gryteklutene, men de er jo så flotte at jeg kvier meg for å bruke dem? Også har du jo hund med samme navn som meg❤️Frost❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Hmmm.. Hvem er det da tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Hva var hintet ditt igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Det stemmer! Beklager hintene, glemte kortet med hint hjemme når jeg skulle sende pakken så måtte bare skrible ned noe på en av pakkene i det jeg sto på posten Nei, hintet var fint det, bare jeg som ikke følger med på kattetrådene Og tusen takk for en kjempefin gave! Sent fra min D6603 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Jeg vet det, jeg vet det!! Min hemmelige sonis er @Baskerville Har vært så farten siden den 25 desember så har ikke fått satt meg inn i det ordentlig, men har nå sett og lett litt og fant det ut. Tusen takk for utrolig flotte gaver. Jeg trengte faktisk virkelig de gryteklutene, men de er jo så flotte at jeg kvier meg for å bruke dem Også har du jo hund med samme navn som meg❤️Frost❤️ Så koselig at du likte gavene, @Belgerdama! Nå ble jeg glad, alltid litt spennende å kjøpe gave til ukjent - finner man noe som funker/faller i smak, liksom. Husk at de beste gavene er de som kan brukes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Så koselig at du likte gavene, @Belgerdama! Nå ble jeg glad, alltid litt spennende å kjøpe gave til ukjent - finner man noe som funker/faller i smak, liksom. Husk at de beste gavene er de som kan brukes Det er helt riktig det. De beste gavene er de man kan bruke. Og jeg elsker ulver❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 ame="Enits" post="1836832" timestamp="1419881948"] Hva var hintet ditt igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Haha, nå forstod jeg hvorfor du trodde det var meg @Enits Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Jeg fikk en kjempefin og personlig gave, så koselig synes jeg! Det var tyggebein til Eine, to penner med navet mitt på og en bagasjetag/nøkkelring med bilder av Eine på. Her er andre siden av bagasjetag`en. Den ene pennen var det bilde av hund og katt på, så Max var også med i et hjørne Dette er hintet. Jeg tenkte med en gang på "Råtta", hunden til @LinL, så jeg tipper at min hemmelige venn er LinL. Stemmer det? Det stemmer ja Bra du ble fornøyd! Håper pennene ikke er helt håpløse å skrive med. Man vet jo aldri med sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Det stemmer ja Bra du ble fornøyd! Håper pennene ikke er helt håpløse å skrive med. Man vet jo aldri med sånt Så gøy at det var deg Tenkte råtta med en gang! De er helt ok å skrive med. Blir nok å ta vare på dem når de er utskrevet, det ble jo noe ekstra med disse pennene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Jeg har vært utrolig treig til å legge ut. Har ikke hatt smart-telefon i jula og ikke bruke pcen, så da ble det ikke så lett. Jeg fikk altså: griseører og annet snop til bikkjene, en tauleke med ball på (som falt veldig i smak hos Nuka!), en frisbee til hundene og en sjokolade til meg (som var veldig god!). Tuuusen takk for en flott gave! Men jeg aner ikke hvem det er Hintene jeg fikk er: - fulltidsstudent, men forsåvidt ferdig utdannet - kallenavnet mitt er nesten det samme som en av hundene dine - har aldri vært i byen din, men passerer den støtt og stadig - elsker også sjokolade og pelshunder Noen som skjønner mer enn meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 @plutte TUSEN TAKK! så koselig! Det var en utrolig flott gave i hvert fall. Kjekt at du kunne prøve litt med kalenderen først. lurt Fortsatt god jul! Det var veldig, veldig kjekt å mekke kalender. Væshågo! Eg trur eg kan ha skjønt noko om min hemmelige venn. Kan sommarfugl bety papillion?! For det har eg nettopp lært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Sommerfugl kan ha med papillon å gjøre ja. Papillon er vel faktisk sommerfugl på et eller annet språk(fransk?)? Og så ser jo ørene ut som sommerfuglvinger ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Jeg har vært utrolig treig til å legge ut. Har ikke hatt smart-telefon i jula og ikke bruke pcen, så da ble det ikke så lett. Jeg fikk altså: griseører og annet snop til bikkjene, en tauleke med ball på (som falt veldig i smak hos Nuka!), en frisbee til hundene og en sjokolade til meg (som var veldig god!). Tuuusen takk for en flott gave! Men jeg aner ikke hvem det er Hintene jeg fikk er: - fulltidsstudent, men forsåvidt ferdig utdannet - kallenavnet mitt er nesten det samme som en av hundene dine - har aldri vært i byen din, men passerer den støtt og stadig - elsker også sjokolade og pelshunder Noen som skjønner mer enn meg? Hva heter hundene dine da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Jeg har vært utrolig treig til å legge ut. Har ikke hatt smart-telefon i jula og ikke bruke pcen, så da ble det ikke så lett. Jeg fikk altså: griseører og annet snop til bikkjene, en tauleke med ball på (som falt veldig i smak hos Nuka!), en frisbee til hundene og en sjokolade til meg (som var veldig god!). Tuuusen takk for en flott gave! Men jeg aner ikke hvem det er Hintene jeg fikk er: - fulltidsstudent, men forsåvidt ferdig utdannet - kallenavnet mitt er nesten det samme som en av hundene dine - har aldri vært i byen din, men passerer den støtt og stadig - elsker også sjokolade og pelshunder Noen som skjønner mer enn meg? Tja.. Hvis Maysofie kalles May ligner det litt på Mayah. Hun har allerede gitt en gave så jeg, men det var jo èn som hadde gitt to da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2014 Tja.. Hvis Maysofie kalles May ligner det litt på Mayah. Hun har allerede gitt en gave så jeg, men det var jo èn som hadde gitt to da. Åh jeg tror faktisk jeg vet men kommer ikke på noe hjelpsomt hint da. Anbefaler deg å se på deltakerlista på forrige side og si navnene til hundene og nickene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2014 Tja.. Hvis Maysofie kalles May ligner det litt på Mayah. Hun har allerede gitt en gave så jeg, men det var jo èn som hadde gitt to da. Den May'en mangler en Sofie rett bak Er ikke meg, men jeg tror jeg vet hvem det er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts